Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.quote:
Als je een straat noemt, kan ik je daar meer over vertellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.
Ik heb een beetje een noord-afrikaans uiterlijk. Ik val niet opquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.
Dank voor je tomeloze inzetquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Xebber het volgende:
Als jullie voor bier, chips, frituur e.d. zorgen, zorg ik voor de stoelen. [afbeelding]
Ik zorg voor de kruiwagensquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een lelystadmeet bij Echo in de tuin, gras scheppen![]()
Zijn we wel snel klaar..
Geen bierquote:
Maltquote:
Dan is het vast een toffe chick..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef nietteveranderen het volgende:
Mijn moppie komt uit lelystad
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Echo99 het volgende:
Xebber, loop niet te baggeren in mijn FOBO![]()
Heee... Psssst.... Ik heb je post even aangepast. Je was een smilie vergetenquote:
Dit is slowchat. Dan mag het ineensquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef Xebber het volgende:
Eigenlijk zijn wij hier wel flink aan het baggeren he, vind je niet?
Jawel. ==')quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar daar staan toch geen schuurtjes?![]()
* Xebber graag een volkstuintje wilt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even kijken of ik zonder TomTom naar Lelystad-Haven weet te rijden (naar een vriend)
Als ik er morgen nog niet ben moet iemand me maar even komen zoeken..
verkapt-ik-weet-de-weg-hier-nog-steeds-niet-en-wie-wil-mijn-persoonlijke-guide-zijn-post
Succes. Als je vrijdag nog steeds niet post gaan we je zoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even kijken of ik zonder TomTom naar Lelystad-Haven weet te rijden (naar een vriend)
Als ik er morgen nog niet ben moet iemand me maar even komen zoeken..
verkapt-ik-weet-de-weg-hier-nog-steeds-niet-en-wie-wil-mijn-persoonlijke-guide-zijn-post
Ja, nee, das handig.. In de auto zitten surfenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zie plaatje op pagina 1 of www.anwb.nl
Blijkt wel weer hoe speciaal ik benquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Succes. Als je vrijdag nog steeds niet post gaan we je zoeken.![]()
Maar het Gelderse Hout vind ik zo ver fietsenquote:
verkapt-kijk-mij-eens-een-dom-blondje-zijn-postquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, nee, das handig.. In de auto zitten surfen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Succes. Als je vrijdag over 10 minuten nog steeds niet post gaan we je zoeken.![]()
Waar woon je dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar het Gelderse Hout vind ik zo ver fietsen
Schoener. Beetje ver fietsen dus. Visarend is al stukken dichterbij, maar die zit volquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan ?![]()
Dat volkstuinencomplex zit een beetje tussen de Beukenhof, de Rozengaard, de Horst en de Zoom in...
Jezelf quoten.quote:
*meldt*quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het gratis voor me doen![]()
![]()
-edit- Damn, wat klink ik arrogant![]()
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naamquote:
Ik wil natuurlijk wel even weten om hoeveel vierkante meter het gaat he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naam)
Milanese komt scheppen. Trek de agenda's maar heren. Ik hoor het wel![]()
Achtertuin is 6 meter breed. Ongeveer 15 meter diep. Er moet ongeveer 20 centimeter grond af.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel even weten om hoeveel vierkante meter het gaat he!![]()
En de dames mogen hun agenda niet trekken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naam)
Milanese komt scheppen. Trek de agenda's maar heren. Ik hoor het wel![]()
Alleen als ze ook komen scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
En de dames mogen hun agenda niet trekken?
Ik ben nog op zoek naar 4 30*30 straattegels, heb jij die misschien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Echo99 het volgende:
En oh ja, er liggen ook allemaal 50x50x5 tegels in die ook naar de stort moeten![]()
90 vierkante meter gras? Bestel maar een zeecontainer of zo om het kwijt te kunnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Achtertuin is 6 meter breed. Ongeveer 15 meter diep. Er moet ongeveer 20 centimeter grond af.
You do the math![]()
Dat ik stratenmaker ben geweest betekend toch niet dat ik zulk soort dingen verzamel. Ik bedoel ik heb ook op een slachterij gewerkt (quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar 4 30*30 straattegels, heb jij die misschien?
De rest zoek je maar zelf uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |