Ik weet hoe met bij jouw is maar vaker luisteren helpt niet echt moet ik zeggen. Dit echt geen top album.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef prototype het volgende:
'k weet niet of het een kwestie is van vaker luisteren
Belachelijk? omdat..JIJ het niets vindt???quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef -Angelus- het volgende:
Discoverme ben jij mr postivo of zo? Wat een belachelijke review.
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef One_conundrum het volgende:
bij My love wordt er steeds atlantic records en nog wat door heen gezegd, hoort dat zo?
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef prototype het volgende:
Geen waardige opvolger, 'k weet niet, timbalands beats zijn lang niet zo strak als op justified, en 'k mis toch wel de neptunes beat. Will.i.am's production ervaar ik eigenlijk ook als matig, 'k weet niet of het een kwestie is van vaker luisteren, maar bij justified had ik dat het in 1x lekker wegluisterde zonder een enkele keer te skippen... dat was bij deze beduidend anders.
Knap dat je dat ziet op een album.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat een domme soft-punk-ass wit gassie dat probeert te zingen als een neger.
En zelfs probeert te dansen!
Ik deel dezelfde mening ... overal waar ik lees prijst men de beats. Ik vindt ze stuk voor stuk op elkaar lijken en daardoor wordt het gewoon saai. Maar ja iedereen roept "Timbaland does it again", ik niet begrijpen want zo geweldig is het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Voorderest zullen de overige producties worden uitgelegd als vernieuwend. Ik zou het liever saai noemen. Steeds dezelfde loopjes, geen toffe bridge, weinig variatie. Helaas...
Je bent er nog laat bij met je simpele opmerking, had dit eerlijk gezegd al ergens al tweede opmerking verwacht. Sterkte in ieder geval met je verwerkingsproces.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat is Justin Timberlake dan? Was dat Justified? Misschien wel...op dat moment. Kan een artiest niet meerdere stijlen waarderen, doet de consument immers ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef VrAnKiE het volgende:
Veel te weinig Timberlake zelf. Until the end of time is gewoon een slechte kopie van Prince.
Geen Neptunes dit keer. Meeste is van Timbaland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:01 schreef Stansfield het volgende:
Ook maar eens op zoek gaan naar dit album. Welke producers hebben er allemaal aan meegewerkt? Weer de neptunes? of hoofdzakelijk timbaland?
Will.i.am, maar dat nummer is wel cool. Sowieso doet Will.i.am het wel goed als je kijkt naar samenwerkingen (vind ik dan: Busta Rhymes, Pharell Williams, Justin Timberlake, Kanye?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind SexyBack juist een enorm sterke single. Maar dat ik hier nu lees dat die BEP-dude ook aan dit album heeft lopen klussen, schrikt me eigenlijk nogal af....
Dat viel me ook meteen op ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef CLM het volgende:
Ik vind dat FutureSexSounds ofzo heel erg leunt op het basloopje van Another One Bites The Dust van Queen.
Vernieuwend? Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je weleens muziek uit de '80's gehoord? Daar is dit een carbon-copy van. En de rest van de nummers die niet 80's zijn lijken op Jodeci en aanverwante muziek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Djensen het volgende:
Vernieuwend en best goed album. Voor mij niet zo goed als Justified maar omdat het gewaagd en vernieuwend is vind ik het toch zeker 3 van de 5 sterren!
Muziek uit de jaren wel eens gehoord, niet bewust meegemaakt, maar kijkend naar de muziek die deze eeuw gemaakt is vind ik dat dit album gedurfd en vernieuwend is, waar 99% tegenwoordig maar gewoon iets mainstreams maakt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:09 schreef CLM het volgende:
[..]
Vernieuwend? Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je weleens muziek uit de '80's gehoord? Daar is dit een carbon-copy van. En de rest van de nummers die niet 80's zijn lijken op Jodeci en aanverwante muziek.
Binnen de context van het huidige muziekklimaat is het zeker onderscheidend. Maar ik zou het niet vernieuwend willen noemen, wel gedurfd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef Djensen het volgende:
[..]
Muziek uit de jaren wel eens gehoord, niet bewust meegemaakt, maar kijkend naar de muziek die deze eeuw gemaakt is vind ik dat dit album gedurfd en vernieuwend is, waar 99% tegenwoordig maar gewoon iets mainstreams maakt...
Daar valt niets meer aan te voorspellen, het is de tweede single.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik voorspel My Love als de volgende single. Heerlijk nummer.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daar valt niets meer aan te voorspellen, het is de tweede single.
dat vind ik ook de beste denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef kreuk050 het volgende:
Nr. 5 vind ik de beste, echt super! She got me lovestoned, stoned, stoned, stoned....
Ja... en heel vet hoe het afloop in een rustiger nummer. Losing my Way vind ik ook goed als rustig nummer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef kreuk050 het volgende:
Nr. 5 vind ik de beste, echt super! She got me lovestoned, stoned, stoned, stoned....
Ja, zal hij ongetwijfeld geld voor krijgen. Net als L'orealquote:Op woensdag 6 september 2006 15:25 schreef Jaytonism het volgende:
Het is me trouwens ook opgevallen hoe vaak Justin het merk "Maybeline" roept, iemand anders dat ook al gemerkt?
Avani.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Avani het volgende:
Ik vind het wel relaxed wegluisteren. Vooral Lovestoned/I think she knows.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Jij kan echt gewoon geen Nederlands.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:56 schreef dady het volgende:
Losing my Way vind ik wel sweety, maargoed alles wat goed is komt door Timbaland, wat een genie is dat toch.
Jij bent echt een mongool, en dat heb je al vaak genoeg bewezen. En nu oprotten tjap.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij kan echt gewoon geen Nederlands.
Nee een pop-album luisteren van een zanger waarin elk nummer zn stem wordt recht getrokken door een computer is natuurlijk echt een blijk van intelligentie.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:09 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool, en dat heb je al vaak genoeg bewezen. En nu oprotten tjap.
Sluit ik me bij aan, erg lekker nummertjequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ook, vooral het laatste rustigere deel vind ik erg tofquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, erg lekker nummertje.
Maar toch vind ik Justified beterquote:Op maandag 25 september 2006 10:45 schreef kruimel_20 het volgende:
Lekker album ! Zeker dansbaar en ook lekker in de auto
Hier sluit ik me weer bij aan, laatste gedeelte van Lovestoned blijft maar in m'n kop hangenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook, vooral het laatste rustigere deel vind ik erg tof.
Idd. De eerste paar keer dacht ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:57 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb m wel vaker moeten beluisteren voordat ik het wat vond overigens..
Die beoordeling snap ik dus compleet niet. Als er 1 album risicovol en gewaagd is dit jaar, is het deze wel.quote:Op maandag 25 september 2006 16:32 schreef TheArowana het volgende:
compleet risicoloos en ouderwets saai. Jammer.
En luister jij nog iets anders naast top40 muziek om objectief te kunnen oordelen?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Die beoordeling snap ik dus compleet niet. Als er 1 album risicovol en gewaagd is dit jaar, is het deze wel.
Ja, die vind ik ook tof!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef Tokay het volgende:
(én ik ben gecharmeerd van die Oosterse invloeden)
Iedereen weet langzamerhand dat jij 't album niets vindt, dat heb je al duidelijk aangegeven. Dan maar stoer replyen met semi-stoere emo.gifjes om alsnog cool over te komen. Stoer man.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En luister jij nog iets anders naast top40 muziek om objectief te kunnen oordelen?
Van Sexyback ben ik nog steeds onder de indruk. Zware electro-invloed, een wat verstoord zangeffect (wat vrij uniek is voor een artiest die zo op z'n stemgeluid leunt), een wat ruiger geluid het hele nummer, duistere clip, etc etc. Ik hoopte op een hele plaat in wat meer die stijl. Ook de cover, met daarop Justin die boos een discobal kapot trapt vond ik heerlijk. Blijkbaar was hij met z'n gelikte imago klaar en wilde hij eens flink huishouden in de wereld van de danspop.quote:Die beoordeling snap ik dus compleet niet. Als er 1 album risicovol en gewaagd is dit jaar, is het deze wel.
Denk niet dat hij nog een liedje over Britney heeft geschreven.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:40 schreef kruimel_20 het volgende:
what goes around.... gaat die over britney ??
Welk 'ene' nummer??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef Almere-Dude het volgende:
Waarom is dat ene nummer gewoon een kopie van Nelly Furtado-Maneater?
Ja idd, echt bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef Eikelpiercing het volgende:
Omdat die kerel (Timbaland) zo twee keer kan incashen met hetzelfde nummer. Het gaat dus over Sexyback waarschijnlijk.
Al uitverkocht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef calvobbes het volgende:
Wie kaarten wilt kopen voor het concert in de Amsterdam Arena, kan dat nu al doen.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=500064&l=NL&C=
Met dank aan 3FM.
Of je klikt even op de link die ik heb gegeven [edit. ow die doet het niet], of je kijkt even op 3FM.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:12 schreef Hapertje het volgende:
Wat is iedereen meteen uit het veld geslagen om helemaal niks... de kaartverkoop moet nog beginnen!
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/176499quote:Voorverkoop Justin Timberlakekaarten
(30-10-06) - JUSTIN KOMT NAAR DE ARENA!!! Zo. En als je daar kaarten voor wilt hebben dan kan je vanaf NU de voorverkoopkaarten bemachtigen.
Justin Timberlake kan het niet laten om tijdens zijn Europese tour ook Nederland te vereren met een bezoekje. Vandaar dat de deuren van de ArenA op zaterdag 16 juni 2007 open zullen gaan voor een NU AL fantastisch concert.
Kaarten
De officiële voorverkoop gaat aanstaande zaterdag van start, maar via 3FM.nl kan je vandaag al online aan kaarten komen in de exclusieve voorverkoop voorverkoop
Hoezo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Zo te zien houd Ticketmaster wel rekening met een tweede concert.
Wanneer het te slecht verkoopt verplaatsen ze het echt wel naar de HMH ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef joost1988 het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd, nu al in de Arena? Zó groot is hij ook niet in Nederland dacht ik...![]()
Als je via internet kunt betalen, kun je al kaartjes kopen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga denk ik wel, tenzij het al binnen enkele uren uitverkocht is, en die kans lijkt me aardig groot.. ben al zolang niet meer naar een concert geweest, en wil hier zoo graag heen
Ja, volgens mij ook! Heb nog niemand in mn omgeving gehoord die zn nieuwe album niet goed vindtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij heeft het Gelredome ook makkelijk volgekregen, meerdere avonden als ik het goed heb zelfs.. gaat wel lukken hoor.
quote:Op woensdag 1 november 2006 07:35 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind zijn album ook erg lekker klinken... maar no way dat ik naar de Arena ga om hem te zien en te horen. Dus dat argument gaat niet op Superhero87! Enne... wat danst hij slecht in als vanouds zijn laatste clip 'My Love'!
Smaken verschillen. HAHAHA!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Dat is toch geen dansen... HAHAHA!
Zo, jij bent jaloersquote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Dat is toch geen dansen... HAHAHA!
ga toch weg manquote:Op woensdag 1 november 2006 12:18 schreef Hapertje het volgende:
Jaloers op die bonestaak... nou nee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij dat ik ga![]()
Werkende pictures please, ik ga namelijk ook heen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[[afbeelding]]
Niet echt een spectaculair decor
[[afbeelding]]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Weet ik niet. Zou wel erg tof zijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
Zal Timbaland ook aanwezig zijn?
Nee, volgens mij niet. Hij is bezig met zijn eigen CD, en hij heeft zelf ook een baanquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
Zal Timbaland ook aanwezig zijn?
Hoezo? Omdat ie dan pas een échte artiest in je ogen is of iets dergelijjks?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Twee of drie albums verder wil ik graag eens naar een concert.. nu nog niet..
Wat is daar weer mis mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alleen jammer datScarlett
erin meespeelt
![]()
Is dit weer zo'n gevalletje ik zou graag Scarlett geweest zijn in die clip daarom ben ik jaloers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Scarlett op zn zachtst gezegd niet zo leuk.
Ja, dat is inderdaad de reden jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:11 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n gevalletje ik zou graag Scarlett geweest zijn in die clip daarom ben ik jaloers.![]()
En waarom vindt je haar dan niet leuk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, dat is inderdaad de reden ja.
Nee dus, ik vind het gewoon geen leuke verschijning. Zelfde verhaal zou het geweest zijn als Mariah of een ander persoon die ik niet leuk vind zou meespelen.
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En waarom vindt je haar dan niet leuk?
Eerlijk gezegd zegt jouw mening mijn weinig, en kijk eens naar de TS.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.
De TS van een topic zegt mij ook uitermate weinig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zegt jouw mening mijn weinig, en kijk eens naar de TS.
Precies. Verder over Justinquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.
Nee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
De TS van een topic zegt mij ook uitermate weinig.
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat zijn je favoriete nummers, s_s?
Je hebt dus al kaartjes neem ik aan?
Wat grappig.. is dit je huidige gebruikersnaam? Tof dat je ook gaat!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenM'n favoriete nummers zijn Lovestoned, What goes around en My love
.
Ga jij ook dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat grappig.. is dit je huidige gebruikersnaam? Tof dat je ook gaat!!
Vergeet ik helemaal Losing my wayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenM'n favoriete nummers zijn Lovestoned, What goes around en My love
.
hoop t niet,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Pink ook erbij is bij zn concert? Iemand die meer weet?
Dat is in Amerika. In Amerika is het een dubbele tour samen met Pink.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Pink ook erbij is bij zn concert? Iemand die meer weet?
What Goes Arround Comes Around?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef Erotica_ het volgende:
3e #1 hit voor JT is binnen (in de VS)![]()
Hij is zeker goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
What Goes Arround Comes Around?
Ik moet zijn nieuwe album binnenkort ook maar eens scoren, Justified was geweldig![]()
Inderdaad, alleen jammer van die kutclip.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WGACA is een tijdloze meestertrack..
Maar dan wel de albumversie. Dat laatste stuk is echt top.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WGACA is een tijdloze meestertrack..
Jawel toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Tokay het volgende:
Is het concert nog altijd niet uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |