abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131881755
Ik heb kaartjes voor vak 101... zijn volgens mij niet hele goeie plekken.. is er iemand al eerder in het Gelredome geweest in de buurt van vak 101? En hoe is het zicht daar? Nou ja.. ik ben er in ieder geval :-)
pi_132015599
Hier ook staanplaatsen.

Gekocht via de fanclub présale. Wat een verademing was dat, geen gestress met wachtrijen maar gewoon in alle rust je kaartjes bestellen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_133839039
quote:
Justin Timberlake voor concert naar Ziggo Dome
De Amerikaanse zanger Justin Timberlake kondigt aan een tweede concert te geven in Nederland, namelijk op maandag 28 april in de Ziggo Dome te Amsterdam.
Foto: Getty

De kaartverkoop voor het concert van Justin Timberlake in de Ziggo Dome start vrijdag 6 december om 10.00 uur, meldt organisator Mojo Concerts.

Fanclubleden krijgen dinsdag 3 december al toegang tot een exclusieve voorverkoop. Op vrijdag 18 april geeft hij ook al een concert in het Gelredome.
Lekker nu ik al kaarten heb voor Arnhem en Antwerpen, denk dat 75% van de mensen in Gelredome wel naar Ziggo Dome had gegaan als ze tegelijk in de verkoop gingen.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_133839079
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 12:48 schreef DJWeisz het volgende:

[..]

Lekker nu ik al kaarten heb voor Arnhem en Antwerpen, denk dat 75% van de mensen in Gelredome wel naar Ziggo Dome had gegaan als ze tegelijk in de verkoop gingen.
Precies waarom ze het zo doen en niet andersom.
pi_133839323
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef Erotica_ het volgende:
Hij's wel een coole gast.

1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133853509
Ik baal ook. Ook wij zouden liever naar de Ziggodome gaan al was het alleen maar vanwege de afstand. -O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 14 april 2014 @ 13:29:40 #82
416456 MrMusic79
Come on Come on
pi_138864457
Ik heb nog twee kaartjes te koop (onder kostprijs) voor zijn concert in Antwerpen op 1 mei

V&A / [TK]: 2 mooie zitplaatsen Justin Timberlake @ Sportpaleis op 1 mei
pi_139039938
Gisteren genoten van deze top en top showman, ondanks dat ik het geluid niet geweldig vond in Gelredome. Had n goede plek met de staanplaatsen en kwam vlak boven ons bij Let the groove get in.
Until the end of time was ook mooi met het hele stadion verlicht. Had er niet aan moeten denken om achterin te zitten dat wel ... Maar heeft hij tijdens de tour n paar nummer van de setlist weggehaald ? Van zijn nieuwe album miste ik er n paar. Kan niet wachten tot de 28ste in de Ziggo Dome weer te gaan !
pi_140665983
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')