Will.i.am, maar dat nummer is wel cool. Sowieso doet Will.i.am het wel goed als je kijkt naar samenwerkingen (vind ik dan: Busta Rhymes, Pharell Williams, Justin Timberlake, Kanye?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vind SexyBack juist een enorm sterke single. Maar dat ik hier nu lees dat die BEP-dude ook aan dit album heeft lopen klussen, schrikt me eigenlijk nogal af....
Dat viel me ook meteen op ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:39 schreef CLM het volgende:
Ik vind dat FutureSexSounds ofzo heel erg leunt op het basloopje van Another One Bites The Dust van Queen.
Vernieuwend? Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je weleens muziek uit de '80's gehoord? Daar is dit een carbon-copy van. En de rest van de nummers die niet 80's zijn lijken op Jodeci en aanverwante muziek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Djensen het volgende:
Vernieuwend en best goed album. Voor mij niet zo goed als Justified maar omdat het gewaagd en vernieuwend is vind ik het toch zeker 3 van de 5 sterren!
Muziek uit de jaren wel eens gehoord, niet bewust meegemaakt, maar kijkend naar de muziek die deze eeuw gemaakt is vind ik dat dit album gedurfd en vernieuwend is, waar 99% tegenwoordig maar gewoon iets mainstreams maakt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:09 schreef CLM het volgende:
[..]
Vernieuwend? Ik weet niet hoe oud je bent maar heb je weleens muziek uit de '80's gehoord? Daar is dit een carbon-copy van. En de rest van de nummers die niet 80's zijn lijken op Jodeci en aanverwante muziek.
Binnen de context van het huidige muziekklimaat is het zeker onderscheidend. Maar ik zou het niet vernieuwend willen noemen, wel gedurfd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:56 schreef Djensen het volgende:
[..]
Muziek uit de jaren wel eens gehoord, niet bewust meegemaakt, maar kijkend naar de muziek die deze eeuw gemaakt is vind ik dat dit album gedurfd en vernieuwend is, waar 99% tegenwoordig maar gewoon iets mainstreams maakt...
Daar valt niets meer aan te voorspellen, het is de tweede single.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik voorspel My Love als de volgende single. Heerlijk nummer.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daar valt niets meer aan te voorspellen, het is de tweede single.
dat vind ik ook de beste denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef kreuk050 het volgende:
Nr. 5 vind ik de beste, echt super! She got me lovestoned, stoned, stoned, stoned....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |