Al uitverkocht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef calvobbes het volgende:
Wie kaarten wilt kopen voor het concert in de Amsterdam Arena, kan dat nu al doen.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=500064&l=NL&C=
Met dank aan 3FM.
Of je klikt even op de link die ik heb gegeven [edit. ow die doet het niet], of je kijkt even op 3FM.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:12 schreef Hapertje het volgende:
Wat is iedereen meteen uit het veld geslagen om helemaal niks... de kaartverkoop moet nog beginnen!
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/176499quote:Voorverkoop Justin Timberlakekaarten
(30-10-06) - JUSTIN KOMT NAAR DE ARENA!!! Zo. En als je daar kaarten voor wilt hebben dan kan je vanaf NU de voorverkoopkaarten bemachtigen.
Justin Timberlake kan het niet laten om tijdens zijn Europese tour ook Nederland te vereren met een bezoekje. Vandaar dat de deuren van de ArenA op zaterdag 16 juni 2007 open zullen gaan voor een NU AL fantastisch concert.
Kaarten
De officiële voorverkoop gaat aanstaande zaterdag van start, maar via 3FM.nl kan je vandaag al online aan kaarten komen in de exclusieve voorverkoop voorverkoop
Hoezo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Zo te zien houd Ticketmaster wel rekening met een tweede concert.
Wanneer het te slecht verkoopt verplaatsen ze het echt wel naar de HMH ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef joost1988 het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd, nu al in de Arena? Zó groot is hij ook niet in Nederland dacht ik...![]()
Als je via internet kunt betalen, kun je al kaartjes kopen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga denk ik wel, tenzij het al binnen enkele uren uitverkocht is, en die kans lijkt me aardig groot.. ben al zolang niet meer naar een concert geweest, en wil hier zoo graag heen
Ja, volgens mij ook! Heb nog niemand in mn omgeving gehoord die zn nieuwe album niet goed vindtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij heeft het Gelredome ook makkelijk volgekregen, meerdere avonden als ik het goed heb zelfs.. gaat wel lukken hoor.
quote:Op woensdag 1 november 2006 07:35 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind zijn album ook erg lekker klinken... maar no way dat ik naar de Arena ga om hem te zien en te horen. Dus dat argument gaat niet op Superhero87! Enne... wat danst hij slecht in als vanouds zijn laatste clip 'My Love'!
Smaken verschillen. HAHAHA!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Dat is toch geen dansen... HAHAHA!
Zo, jij bent jaloersquote:Op woensdag 1 november 2006 12:01 schreef Hapertje het volgende:
Dat is toch geen dansen... HAHAHA!
ga toch weg manquote:Op woensdag 1 november 2006 12:18 schreef Hapertje het volgende:
Jaloers op die bonestaak... nou nee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij dat ik ga![]()
Werkende pictures please, ik ga namelijk ook heen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[[afbeelding]]
Niet echt een spectaculair decor
[[afbeelding]]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Weet ik niet. Zou wel erg tof zijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
Zal Timbaland ook aanwezig zijn?
Nee, volgens mij niet. Hij is bezig met zijn eigen CD, en hij heeft zelf ook een baanquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:39 schreef Jaytonism het volgende:
Zal Timbaland ook aanwezig zijn?
Hoezo? Omdat ie dan pas een échte artiest in je ogen is of iets dergelijjks?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Twee of drie albums verder wil ik graag eens naar een concert.. nu nog niet..
Wat is daar weer mis mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alleen jammer datScarlett
erin meespeelt
![]()
Is dit weer zo'n gevalletje ik zou graag Scarlett geweest zijn in die clip daarom ben ik jaloers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Scarlett op zn zachtst gezegd niet zo leuk.
Ja, dat is inderdaad de reden jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:11 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n gevalletje ik zou graag Scarlett geweest zijn in die clip daarom ben ik jaloers.![]()
En waarom vindt je haar dan niet leuk?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, dat is inderdaad de reden ja.
Nee dus, ik vind het gewoon geen leuke verschijning. Zelfde verhaal zou het geweest zijn als Mariah of een ander persoon die ik niet leuk vind zou meespelen.
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En waarom vindt je haar dan niet leuk?
Eerlijk gezegd zegt jouw mening mijn weinig, en kijk eens naar de TS.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.
De TS van een topic zegt mij ook uitermate weinig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zegt jouw mening mijn weinig, en kijk eens naar de TS.
Precies. Verder over Justinquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar verantwoordin over schuldig is en lijkt me ook niet echt ontopic.
Nee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
De TS van een topic zegt mij ook uitermate weinig.
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat zijn je favoriete nummers, s_s?
Je hebt dus al kaartjes neem ik aan?
Wat grappig.. is dit je huidige gebruikersnaam? Tof dat je ook gaat!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenM'n favoriete nummers zijn Lovestoned, What goes around en My love
.
Ga jij ook dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat grappig.. is dit je huidige gebruikersnaam? Tof dat je ook gaat!!
Vergeet ik helemaal Losing my wayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaa, ik heb kaartjes, zijn vandaag binnengekomenM'n favoriete nummers zijn Lovestoned, What goes around en My love
.
hoop t niet,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Pink ook erbij is bij zn concert? Iemand die meer weet?
Dat is in Amerika. In Amerika is het een dubbele tour samen met Pink.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde trouwens dat Pink ook erbij is bij zn concert? Iemand die meer weet?
What Goes Arround Comes Around?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef Erotica_ het volgende:
3e #1 hit voor JT is binnen (in de VS)![]()
Hij is zeker goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
What Goes Arround Comes Around?
Ik moet zijn nieuwe album binnenkort ook maar eens scoren, Justified was geweldig![]()
Inderdaad, alleen jammer van die kutclip.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WGACA is een tijdloze meestertrack..
Maar dan wel de albumversie. Dat laatste stuk is echt top.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
WGACA is een tijdloze meestertrack..
Jawel toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Tokay het volgende:
Is het concert nog altijd niet uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |