abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6788716
Hey Peepz..

Ik vond al wel het topic Justin Timberlake ft. N.E.R.D - Like i love you.
Maar ik heb een wat algemener topic geopend, aangezien die ander om een single review gaat.

Anywayz, ik heb nu een paar nummers van deze gast gehoord en ik moet zeggen: TOP!
Ik ben niet down met Nsync en dat soort dingen, alhoewel girlfriend wel een goede productie was.
Maar das merendeels het goede productiewerk van N.E.R.D. (Neptunes).
Op de CD van Justin werken ze geloof ik wel wat vaker mee, evenals Timbaland..
Die gasten produceren ook echt alles...
Maar desalniettemin vind ik Justin echt ok!

Persoonlijk vind ik Cry me a river erg goed...
maar de lyrics van Never again spreken me ook wel erg aan.

Tja, voor velen die niet down zijn met hiphop/RnB/Soul is dit nix..
Maar wie heeft zijn cd en wie kan wat meer over hem kwijt?
gelieve je mening te onderbouwen, aub!

~PeAcE~ Chezzy

woensdag 13 november 2002 @ 22:25:28 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6788878
Matig, beetje andermans topic centraliseren stelen...
Action is the enemy of thoughts
pi_6788927
brrrrr popmuziek
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_6788972
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:25 schreef Reintje het volgende:
Matig, beetje andermans topic centraliseren stelen...

Net had je nog een andere post!

Jij bent niet 1337!

quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
brrrrr metal

(niet dat ik metal haat, maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde, of komt dat niet voor in de lyrics van b.v. Kovenant ).

------------------------------------------------------

On-topic!
Hoewel ik absoluut geen fan ben van boybands of wat daar aan ook maar gerelateerd is, zoals b.v. Justin T., moet ik toch een pluim geven aan Justin's laatste track.
Maar dat komt w.s. omdat N.E.R.D. erachter zit

pi_6789099
ik vind em leuk ook om naar te kijken trouwens, justin is of zeg ik nu iets stoms? hihi *tienergiechel* ik vind iig van wel. En zijn muziek is ook wel goed ja, heb wat gedownload
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 13 november 2002 @ 22:33:41 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6789100
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Net had je nog een andere post!

Klopt, moet altijd even bedenktijd hebben hoe ik het beste iets kan verwoorden

En btw; ben wél 1337!!!

Action is the enemy of thoughts
pi_6789154
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
maar geeft maar weer even het nut van je reactie aan - laat gewoon iedereen in z'n waarde...
Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Gewoon heel objectief, niet meteen "brrr, popmuziek"..

Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.

woensdag 13 november 2002 @ 22:35:36 #8
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6789171
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Word! Al vind je JT echt crap, dan is dat best, maar ik vroeg je mening te onderbouwen!
Gewoon heel objectief, niet meteen "brrr, popmuziek"..

Nn, Markzman, ik deel je mening... Ik heb ook enkel een paar trax gehoord.

Witte hoed
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6789185
<extreem offtopic eiglijk>
Ach ik ben van mening dat hedendaagse popmuziek niets is dan een veel te goed gesponsorde mooi gezichtje die niet eens zijn eigen muziek meer schrijft, maar gewoon iets meeblert dat zijn platenmaatschappij in elkaar heeft gedraaid dat wel corespondeerd met wat er op dat moment populair is en wat toch wel aanslaat.

JT is gewoon deel van nsync geweest en dat is echt een prachtig voorbeeld van de popmuziek namelijk dat de ene comerciele band gekopieerd wordt door een andere.
zijn voor elke artiest wel een paar kloons te vinden
B.Spears-Aguilera,Eve-Pink etc.

In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>

[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 13-11-2002 22:38]

pi_6789214
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:33 schreef Reintje het volgende:

[..]

En btw; ben wél 1337!!!

quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef Antagonist het volgende:
<extreem offtopic eiglijk>
Ach ik ben van mening dat hedendaagse popmuziek niets is dan een veel te goed gesponsorde mooi gezichtje die niet eens zijn eigen muziek meer schrijft, maar gewoon iets meeblert dat zijn platenmaatschappij in elkaar heeft gedraaid dat wel corespondeerd met wat er op dat moment populair is en wat toch wel aanslaat.

In het metal genre is dat veel minder , artiesten maken hun eigen muziek en blijven daar vaak ook trouw aan.
</extreem offtopic eiglijk>

En als je nou 's begint te luisteren naar b.v. dat laatste Justin Timberlake nummer, en dan een mening vormt, dat zou pas o.k. zijn. (want we hebben het hier over JT, niet over popmuziek in z'n geheel)
pi_6789368
Ik ken het nummer , kvind het pcies dezelfde bagger als de andere popmuziek, alleen dan veel zachter gefluisterd.
pi_6789429
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:41 schreef Antagonist het volgende:
Ik ken het nummer , kvind het pcies dezelfde bagger als de andere popmuziek, alleen dan veel zachter gefluisterd.
Het duurde een tijdje, maar je 'onderbouwde' mening is eruit!

Chapeau!

pi_6978075
quote:
Met dank aan superproducers Neptunes en Timbaland, een plaat die heel erg van nu klinkt, maar dankzij de organische funkdrums en akoestisch gitaren toch van alle tijden is.
Timberlake, met zijn naar Michael Jackson verwijzende gilletjes en kreetjes, is de nieuwe George Michael, de blanke zanger die een zwart publiek kan/wil bereiken.Hij zingt en danst er goed genoeg voor, en volgens de credits heeft hij aan alle nummers meegeschreven.Timberlake is daarmee de Fakor X die van Justified het Beste popalbum van het Jaar maakt.Een album voor kleine zusjes en grote broers.Echt.
Vier strerren krijgt Justin Timberlake van Nieuwe Revu.
pi_6980859
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:43 schreef schatje het volgende:
Een album voor kleine zusjes en grote broers. Echt.
Word! Than I b a big bro 4 sure
  maandag 25 november 2002 @ 00:56:15 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6981492
Eigenlijk vind ik hem gewoon erg verdacht en zijn single herrie. Krijg er spontaan trombose van. Blèch.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6992914
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk vind ik hem gewoon erg verdacht en zijn single herrie. Krijg er spontaan trombose van. Blèch.
Ik vind het ook niks, verbaasde me gewoon wat in Nieuwe Revu stond.Sarcastisch bedoeld miscchien.
pi_7310219
Sorry hoor maar Justin is een wannabe. Eerst probeerde hij met zijn groepje de nieuwe take that te zijn. Nu gedraagt hij zich als Micheal Jackson. Hij kleed zich zo hij danst zo. Dan kun je nog zoveel goede producers achter je hebben als je een wannabe bent dan val je sowieso af. wat niet betekent dat zijn muziek super slecht is, want zijn producers maken er wel goed werk van. Muziek zonder ziel is geen muziek.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 13 december 2002 @ 13:33:25 #18
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7311907
Hij doet me idd aan een Michael Jackson wannabee denken... die kleding, danspasjes en hoge stem zijn wel erg overgenomen. Ben benieuwd wanneer Justin langzamerhand zwart zal gaan worden!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7744445
Idd, ik heb laatst de cd van Justin Timberlake gekocht, en bij sommige liedjes lijkt het net alsof Michael Jackson aant zingen is...
Maar voor de rest is de cd wel leuk hoor
pi_7745217
Laat het nou net toevalling wezen...dat Justin CD lijkt op het genre..van Dhr. Jackson..... Wacko Jacko's platenmaatschappij heeft namelijk een hele rits producers uit de grote vijver der topproducers gevistom een nieuw album voor Micheal in elkaar te draaien... Aldus geschiedde... toen de King of Pop het album uiteindelijk ter ore kwam... was hij verrre van tevreden...Jacko verkeek zich ongeloofelijk en maakte een grote muzikale blunder.oftwel.. de prullenbak in met die handel zei onze kindervriend... Maar ho wacht... eens...dacht de platenmaatschappij we hebben toch ook nog zon lekkere blond hapje genaamd Justin onder contract staan... Laten we het album dan onder zijn naam op de markt brengen....

Zie hier... Ik ben absoluut geen fan van de commerciële vissenkom waar Britney, Christina en ook Justin (lees Nsync) normaal gesproken in ronddobberen... Maar ik moet eerlijk toegeven... Het is een dijk van een Album... Justin heeft een fantastisch stem... (dan bedoel ik live)... en als je o.a. de Neptunes (lees de bro's achter N*E*R*D)...voor de rest laat zorgen. ... krijg je dit resultaat....

ps. Wat is er zo erg om vergeleken te worden met Wacko the White Jacko ?

Je weet pas of je van je vriendin houdt, als je haar van dichbij heb zien kotsen dat het klettert....
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:55:38 #21
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7758877
oe mr timberlake's producers hebben gejat van de rolling stones

duidelijk "paint it black" in "nothin' else"

pi_8111783
Ik moest voor iemand de cd van Justin Timberlake downloaden. Aangezien ik Cry me a river toch wel een goed nummer vond heb ik het album ook maar eens aangezet. Nu betrap ik mezelf erop dat ik deze avond regelmatig Justin Timberlake zit te luisteren.

Maar wat een leuke liedjes zitten er tussen zeg! Zeer mooi geproduceerde plaat, met gevarieerde breaks en beats. En die hoge stemmetjes vind ik ook helemaal geweldig (een reden waarom ik ook al zeer veel Beach Boys platen in de kast heb staan, maar dat terzijde ).

In ieder geval, zeer goede popplaat! Ik ben aangenaam verrast.

Hmmzz....
pi_8111811
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:55 schreef Cybart het volgende:
oe mr timberlake's producers hebben gejat van de rolling stones

duidelijk "paint it black" in "nothin' else"

Maar net op het moment dat het plagiaat drijgt te worden verandert de melodie.
Maar het is er wel duidelijk uit te halen ja.
Hmmzz....
pi_8116744
Ik vind het een beetje slappe hap. Het is een beetje een mietje die zingt. Ik heb absoluut geen Metal fan hoor, maar hij moet eens wat meer durven en experimenteren. Pit erin zou ik willen zeggen.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_8116780
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:27 schreef Antagonist het volgende:
brrrrr popmuziek
mee eens, btw first post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')