Mijn oude koe, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
Het is de laatste fase van de totale verloedering van de creatieve geest ben ik bang. Alles is al een keer gedaan dus gaat men nu openlijk zelfs de kutgrapjes herhalen.
Ik zag em in de sloot liggen en dacht 'kom, laten we hem eruit halen. Arme beest heeft het zwaar genoeg'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn oude koe, wat doe je?
Alberto checkt de Edisonstraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef jogy het volgende:
Kom, we maken er een paint topic van.
Jij begint?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef jogy het volgende:
Kom, we maken er een paint topic van.
Ik ben te droevig om te painten. Roep Dribbel_ anders even.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef veldmuis het volgende:
herontdekken de newbies deze rage?
Jij ben echt zoeen negatieveling, heul slecht weetjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
ik begin me te ergeren aan:
- heul
- zoeen
-
Nee tien, nou goed!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef T1andonly het volgende:
De newbies van tegenwoordig laten zich niet bepaald gelden door topics van hoog niveau inderdaad.
Vroeger had je nog grappige topics.
Ik heb nog ergens een stomme vogelkooi liggen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op de rommelmarkt![]()
John is die BLO-er ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb dan wel BLO...enzo?
Of is dat een andere?
Hoeveel kost die kooi?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een stomme vogelkooi liggen...
Ik verkoop m niet. want dan trap je m vast voor mn ogen kapot...quote:
ik had hem toch gekochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik verkoop m niet. want dan trap je m vast voor mn ogen kapot...![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef zijle het volgende:
Vergeet Blonde Adonis niet
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:04 schreef renz0r het volgende:
De OP van de kankerkachelreeks had ik nog gemaakt
En ik had sbs gebeld dat ze naar Woensel west moesten gaan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik kijk aflevering 4 van probleemwijken nog bijna elke dag. Ik heb hem zelfs speciaal op m'n fpt gezet zodat ik 'm na m'n verhuizing en het kopen van een nieuwe PC gewoon weer kon downloaden.
Ik dacht dat brauN dat wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik dacht dat brauN dat was![]()
Beste meneer Huisman,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik dacht dat brauN dat was![]()
wanneer verschijnt de dvd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Nouja, we kunnen moeilijk door gaan zeuren over oude feitjes:
- Ruud's zoon is in de vakantie in elkaar geslagen en Ruud heeft de dader teruggeslagen.
- De Blonde Adonis kwam gister nog rond 13:30 14 kratjes Bavaria terugbrengen en hij keerde met 8 kratjes weer terug naar zijn auto.
- Kees wordt op z'n werk Schele genoemd en blijkbaar is hij de enige die als de pauze echt voorbij is al meteen weer begint met het sorteren van pallets(de rest gaat dan nog 5 minuten door met Van Nelle Export roken of ze hebben het nog effetjes langer over de hoeren).
- Kees sorteert geen pallets met de heftruck maar echt alle pallets met de hand, want Kees heeft geen heftruckrijbewijs.
Ja, ja, ik heb zo mijn bronnen.
Die Blonde Adonis had trouwens gister z'n jaren '80 jasje niet aan in tegenstelling tot de vorige keer dat ik 'm zag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
- Ruud's zoon is in de vakantie in elkaar geslagen en Ruud heeft de dader teruggeslagen.
- De Blonde Adonis kwam gister nog rond 13:30 14 kratjes Bavaria terugbrengen en hij keerde met 8 kratjes weer terug naar zijn auto.
- Kees wordt op z'n werk Schele genoemd en blijkbaar is hij de enige die als de pauze echt voorbij is al meteen weer begint met het sorteren van pallets(de rest gaat dan nog 5 minuten door met Van Nelle Export roken of ze hebben het nog effetjes langer over de hoeren).
- Kees sorteert geen pallets met de heftruck maar echt alle pallets met de hand, want Kees heeft geen heftruckrijbewijs.
Komt die retard nù met zo'n update...en je filmpje toen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, ja, ik heb zo mijn bronnen.
Die Blonde Adonis had trouwens gister z'n jaren '80 jasje niet aan in tegenstelling tot de vorige keer dat ik 'm zag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb dat filmpje toch niet, retard. En je kunt er wel heel lang over door gaan zeiken maar het blijft een feit dat ik niet over dat filmpje beschik en het geen fuck zin heeft om er over door te zeuren. Gebeurde in de vorige topics ook al. En de filmpjes die ik in de tussentijd heb geschoten heb ik wel online gezet. Maar goed.
Dat is op zich wel realiseerbaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ga daarheen en maak een serie: "Probleemwijken: Hoe is het nu met onze helden?"
Doe het dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Dat is op zich wel realiseerbaar![]()
Draai ik elke week sowieso 1 keerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Maar natuurlijk beste knul. Ik ben een echte fan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Beste meneer Huisman,
Hield u ook van kankerkachel Kees en Ruud met z'n kassies?
groetjes,
Anton D.
*neus dichtknijpt* *droog kijkt* mja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
Het kan best eens zijn da we daluk nog effe naor de kroeg gaon, he Huubke?
Wél dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:40 schreef MaJo het volgende:
Wie zijn Kees, Huubke en Mieke?En ik ben niet eens een newbie
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb Kees zojuist gesproken en de tweede Kees-meeting is een feit(ergens in oktober).
Dat wordt dus weer een avond relaxed drinken in Huize Kees met hopelijk ook een Huubke.
Ja tuurlijk, zit ook maar 5 jaar langer op fok dan jijquote:
Niet in ONZ iig.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zit ook maar 5 jaar langer op fok dan jij
Coole avatar trouwens
Wees geëerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat trouwens wel echt idioot was, is dat ik dus tegen hem begon te lullen zonder m'n naam te noemen en dat ik toen ook na een aantal zinnen vroeg: "Ja, weet je nog wie ik ben? Stervende Hoeren Kankerkachel?" waarop hij antwoord: "Ja, <insert name>." En die meeting is dus onderhand al bijna een jaar geleden![]()
Tja, het valt zwaar om tot de ontdekking te komen dat ik één van de belangrijkste personen in Kees' leven ben.![]()
En die spaanse dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Tja, het valt zwaar om tot de ontdekking te komen dat ik één van de belangrijkste personen in Kees' leven ben.![]()
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!quote:» Er is al 589 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Hahah heldquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!
En nee, dit is geen bullshit. Het wordt ditmaal met een goede camera gefilmd en het bier zal weer rijkelijk vloeien.
Verwacht dus over ca. 2,5 weken een montage!
Die bolle houdt het daar geen minuut uit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer gaat SunChaser erheen eigenlijk?
TVP, logischerwijs.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!
En nee, dit is geen bullshit. Het wordt ditmaal met een goede camera gefilmd en het bier zal weer rijkelijk vloeien.
quote:
Ja slaat nergens op, hij heeft alleen maar een tankstation overvallen met een hakbijl. Ik bedoel kom op nouquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
Werd 'ie zo met zn handen op z'n rug afgevoerd door de politie. Gewoon niet normaal, net alsof 'ie een varken was
Je hebt ook nogsteeds dezelfde avatar als toen de hype net begonquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
nee geen varken.. een veerrekequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
Werd 'ie zo met zn handen op z'n rug afgevoerd door de politie. Gewoon niet normaal, net alsof 'ie een varken was
quote:Op zondag 20 april 2008 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Kees Kankerkachel will never die. Maar ik ben true want ik keek de orginele serie op tv en reageerde in het orginele Probleemwijken topic.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, hij heeft alleen maar een tankstation overvallen met een hakbijl. Ik bedoel kom op nou
quote:
Daar ging het toch niet over lamlul!quote:
gewoon een boerenlulquote:Op zondag 20 april 2008 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over lamlul!
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen met Drentz, alsof ik uit Drenthe kom ofzo
Volgens mij zegt hij "wat zijn dat vleesh?"quote:Op zondag 20 april 2008 14:19 schreef Acryl het volgende:
[..]
gewoon een boerenlul
![]()
oardappeltjes, sproitjes.. en wat is dat vleesh? sloavink!
quote:Op zondag 20 april 2008 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen.
[..]
Volgens mij zegt hij "wat zijn dat vleesh?"
iets over drank ofzo...quote:Op zondag 20 april 2008 23:15 schreef Beach het volgende:
Leuk nieuw materiaalalleen versta ik er geen hol van
wat is er met Huubke?
Ik begreep eruit dat hij (gedwongen) in een kliniek was opgenomen voor z'n alcohol verslaving.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |