Mijn oude koe, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
Het is de laatste fase van de totale verloedering van de creatieve geest ben ik bang. Alles is al een keer gedaan dus gaat men nu openlijk zelfs de kutgrapjes herhalen.
Ik zag em in de sloot liggen en dacht 'kom, laten we hem eruit halen. Arme beest heeft het zwaar genoeg'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn oude koe, wat doe je?
Alberto checkt de Edisonstraat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef jogy het volgende:
Kom, we maken er een paint topic van.
Jij begint?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef jogy het volgende:
Kom, we maken er een paint topic van.
Ik ben te droevig om te painten. Roep Dribbel_ anders even.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef veldmuis het volgende:
herontdekken de newbies deze rage?
Jij ben echt zoeen negatieveling, heul slecht weetjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
ik begin me te ergeren aan:
- heul
- zoeen
-
Nee tien, nou goed!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef T1andonly het volgende:
De newbies van tegenwoordig laten zich niet bepaald gelden door topics van hoog niveau inderdaad.
Vroeger had je nog grappige topics.
Ik heb nog ergens een stomme vogelkooi liggen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op de rommelmarkt![]()
John is die BLO-er ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb dan wel BLO...enzo?
Of is dat een andere?
Hoeveel kost die kooi?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een stomme vogelkooi liggen...
Ik verkoop m niet. want dan trap je m vast voor mn ogen kapot...quote:
ik had hem toch gekochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik verkoop m niet. want dan trap je m vast voor mn ogen kapot...![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef zijle het volgende:
Vergeet Blonde Adonis niet
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:04 schreef renz0r het volgende:
De OP van de kankerkachelreeks had ik nog gemaakt
En ik had sbs gebeld dat ze naar Woensel west moesten gaan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |