Ja slaat nergens op, hij heeft alleen maar een tankstation overvallen met een hakbijl. Ik bedoel kom op nouquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
Werd 'ie zo met zn handen op z'n rug afgevoerd door de politie. Gewoon niet normaal, net alsof 'ie een varken was
Je hebt ook nogsteeds dezelfde avatar als toen de hype net begonquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!
En nee, dit is geen bullshit. Het wordt ditmaal met een goede camera gefilmd en het bier zal weer rijkelijk vloeien.
Verwacht dus over ca. 2,5 weken een montage!
nee geen varken.. een veerrekequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
Werd 'ie zo met zn handen op z'n rug afgevoerd door de politie. Gewoon niet normaal, net alsof 'ie een varken was
quote:Op zondag 20 april 2008 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Kees Kankerkachel will never die. Maar ik ben true want ik keek de orginele serie op tv en reageerde in het orginele Probleemwijken topic.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, hij heeft alleen maar een tankstation overvallen met een hakbijl. Ik bedoel kom op nou
quote:
Daar ging het toch niet over lamlul!quote:
gewoon een boerenlulquote:Op zondag 20 april 2008 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over lamlul!
Verkeerd gelezen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen met Drentz, alsof ik uit Drenthe kom ofzo
Volgens mij zegt hij "wat zijn dat vleesh?"quote:Op zondag 20 april 2008 14:19 schreef Acryl het volgende:
[..]
gewoon een boerenlul
![]()
oardappeltjes, sproitjes.. en wat is dat vleesh? sloavink!
quote:Op zondag 20 april 2008 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen.
[..]
Volgens mij zegt hij "wat zijn dat vleesh?"
iets over drank ofzo...quote:Op zondag 20 april 2008 23:15 schreef Beach het volgende:
Leuk nieuw materiaalalleen versta ik er geen hol van
wat is er met Huubke?
Ik begreep eruit dat hij (gedwongen) in een kliniek was opgenomen voor z'n alcohol verslaving.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:45 schreef Daury het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |