en zo hoort hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik kijk aflevering 4 van probleemwijken nog bijna elke dag. Ik heb hem zelfs speciaal op m'n fpt gezet zodat ik 'm na m'n verhuizing en het kopen van een nieuwe PC gewoon weer kon downloaden.
Ik dacht dat brauN dat wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik dacht dat brauN dat was![]()
Beste meneer Huisman,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik dacht dat brauN dat was![]()
wanneer verschijnt de dvd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Nouja, we kunnen moeilijk door gaan zeuren over oude feitjes:
- Ruud's zoon is in de vakantie in elkaar geslagen en Ruud heeft de dader teruggeslagen.
- De Blonde Adonis kwam gister nog rond 13:30 14 kratjes Bavaria terugbrengen en hij keerde met 8 kratjes weer terug naar zijn auto.
- Kees wordt op z'n werk Schele genoemd en blijkbaar is hij de enige die als de pauze echt voorbij is al meteen weer begint met het sorteren van pallets(de rest gaat dan nog 5 minuten door met Van Nelle Export roken of ze hebben het nog effetjes langer over de hoeren).
- Kees sorteert geen pallets met de heftruck maar echt alle pallets met de hand, want Kees heeft geen heftruckrijbewijs.
Ja, ja, ik heb zo mijn bronnen.
Die Blonde Adonis had trouwens gister z'n jaren '80 jasje niet aan in tegenstelling tot de vorige keer dat ik 'm zag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
- Ruud's zoon is in de vakantie in elkaar geslagen en Ruud heeft de dader teruggeslagen.
- De Blonde Adonis kwam gister nog rond 13:30 14 kratjes Bavaria terugbrengen en hij keerde met 8 kratjes weer terug naar zijn auto.
- Kees wordt op z'n werk Schele genoemd en blijkbaar is hij de enige die als de pauze echt voorbij is al meteen weer begint met het sorteren van pallets(de rest gaat dan nog 5 minuten door met Van Nelle Export roken of ze hebben het nog effetjes langer over de hoeren).
- Kees sorteert geen pallets met de heftruck maar echt alle pallets met de hand, want Kees heeft geen heftruckrijbewijs.
Komt die retard nù met zo'n update...en je filmpje toen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, ja, ik heb zo mijn bronnen.
Die Blonde Adonis had trouwens gister z'n jaren '80 jasje niet aan in tegenstelling tot de vorige keer dat ik 'm zag
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb dat filmpje toch niet, retard. En je kunt er wel heel lang over door gaan zeiken maar het blijft een feit dat ik niet over dat filmpje beschik en het geen fuck zin heeft om er over door te zeuren. Gebeurde in de vorige topics ook al. En de filmpjes die ik in de tussentijd heb geschoten heb ik wel online gezet. Maar goed.
Dat is op zich wel realiseerbaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ga daarheen en maak een serie: "Probleemwijken: Hoe is het nu met onze helden?"
Doe het dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:33 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Dat is op zich wel realiseerbaar![]()
Draai ik elke week sowieso 1 keerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En ik had de naam 'Blonde Adonis' verzonnen en de bijbehorende hitsingle gemaakt.
Maar natuurlijk beste knul. Ik ben een echte fan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:02 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Beste meneer Huisman,
Hield u ook van kankerkachel Kees en Ruud met z'n kassies?
groetjes,
Anton D.
*neus dichtknijpt* *droog kijkt* mja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
Het kan best eens zijn da we daluk nog effe naor de kroeg gaon, he Huubke?
Wél dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:40 schreef MaJo het volgende:
Wie zijn Kees, Huubke en Mieke?En ik ben niet eens een newbie
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:34 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik heb Kees zojuist gesproken en de tweede Kees-meeting is een feit(ergens in oktober).
Dat wordt dus weer een avond relaxed drinken in Huize Kees met hopelijk ook een Huubke.
Ja tuurlijk, zit ook maar 5 jaar langer op fok dan jijquote:
Niet in ONZ iig.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zit ook maar 5 jaar langer op fok dan jij
Coole avatar trouwens
Wees geëerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Wat trouwens wel echt idioot was, is dat ik dus tegen hem begon te lullen zonder m'n naam te noemen en dat ik toen ook na een aantal zinnen vroeg: "Ja, weet je nog wie ik ben? Stervende Hoeren Kankerkachel?" waarop hij antwoord: "Ja, <insert name>." En die meeting is dus onderhand al bijna een jaar geleden![]()
Tja, het valt zwaar om tot de ontdekking te komen dat ik één van de belangrijkste personen in Kees' leven ben.![]()
En die spaanse dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Tja, het valt zwaar om tot de ontdekking te komen dat ik één van de belangrijkste personen in Kees' leven ben.![]()
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!quote:» Er is al 589 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Hahah heldquote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!
En nee, dit is geen bullshit. Het wordt ditmaal met een goede camera gefilmd en het bier zal weer rijkelijk vloeien.
Verwacht dus over ca. 2,5 weken een montage!
Die bolle houdt het daar geen minuut uit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer gaat SunChaser erheen eigenlijk?
TVP, logischerwijs.quote:Op zaterdag 19 april 2008 03:01 schreef Sturmvogel het volgende:
Binnenkort (binnen nu en 2 weken) ga ik na 2 jaar tijd weer bij Kees langs. Dat het een groot feest wordt weet ik wel maar dat er ook footage komt is ook een feit!
En nee, dit is geen bullshit. Het wordt ditmaal met een goede camera gefilmd en het bier zal weer rijkelijk vloeien.
Verwacht dus over ca. 2,5 weken een montage!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |