abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41317114
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Resonancer het volgende:

Wat zei Rodriguez ook alweer over de 33e vedieping?
WTC stortte toch niet in vanaf de 34e verdieping, maar een stuk hoger. Wat moeten ze dan op de 34e verdieping gedaan hebben om het instorten te veroorzaken?
pi_41317918
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:36 schreef Wombcat het volgende:
WTC stortte toch niet in vanaf de 34e verdieping, maar een stuk hoger. Wat moeten ze dan op de 34e verdieping gedaan hebben om het instorten te veroorzaken?
Geen idee wat "ze"daar gedaan hebben , maar i.m.o. opmerkelijk dat er door Rodriguez precies op de verdieping waar de ex FBI agent (met 'n heel belangrijke rol in het Bin Laden verhaal) zat "vreemde geluiden" waren te horen.
En vanaf waar het wtc instortte ? Kan ook in de kelder zijn begonnen toch? De Core ging volgens mij als eerste en waar die het precies begaf?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41318991
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 02:17 schreef atmosphere1 het volgende:
Dan ben je vreselijk slecht op de hoogte . Laatst nog werd aan Amerikaanse soldaten in Irak gevraagt waarom ze daar zijn : "om 9/11 te wreken" antwoordde de meerderheid .
Wat de meerderheid zegt doet er niet toe.
quote:
Maar ik kan je ook bergen met artikelen voorschotelen van bv de Washinton post of opnames waarin Cheney het directe verband legt .
[..]

uit de Washinton post .

nogmaals : get informed !!
Jij bent degene die niet informed is, bovendien zei ik alleen dat ik Bush geen direct verband heb horen leggen, en ik heb verschillende interviews van hem bekeken. Wat Cheney in de media heeft gezegd weet ik verder niet, maar wat wel zeker is, is dat een relatie tussen Saddam en Al-Qaudia is nooit de hoofdreden geweest is voor die inval.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41319021
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:

Geen idee wat "ze"daar gedaan hebben , maar i.m.o. opmerkelijk dat er door Rodriguez precies op de verdieping waar de ex FBI agent (met 'n heel belangrijke rol in het Bin Laden verhaal) zat "vreemde geluiden" waren te horen.
En vanaf waar het wtc instortte ? Kan ook in de kelder zijn begonnen toch? De Core ging volgens mij als eerste en waar die het precies begaf?
Nee hij stortte van boven in naar beneden, het onderste deel stortte pas als laatste in.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_41321399
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zonder twijfel van boven naar beneden. Als je de beelden bekijkt is er geen enkele andere conclusie mogelijk dan dat de gebouwen het begaven op de plek waar ze geraakt zijn. Wat tevens de reden is dat een controlled demolition uitgesloten is, omdat vooraf geplaatste explosieven geen schijn van kans maken een dergelijke crash op hun plaats te blijven.
Bananenyoghurt...
pi_41323070
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Zonder twijfel van boven naar beneden. Als je de beelden bekijkt is er geen enkele andere conclusie mogelijk dan dat de gebouwen het begaven op de plek waar ze geraakt zijn. Wat tevens de reden is dat een controlled demolition uitgesloten is, omdat vooraf geplaatste explosieven geen schijn van kans maken een dergelijke crash op hun plaats te blijven.
inderdaad

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8564772103237441151

je ziet precies op de plek waar de inslag is dat de constructie naar binnen klapt.. komt geen explosief aan te pas
pi_41324147
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef groningerstudent het volgende:
De Antenne ging als eerste , dus de core daaronder ook, De Core kan in de kelder zijn bezweken en de instorting van boven naar beneden hebben veroorzaakt, geen video waarop je met zekerheid kunt zeggen dat dat niet gebeurd is. Over die explosieven ben ik n andere mening toegedaan, er bestaan nl wel explosieven die kunnen doorstaan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41324293
Als ze alles met explosieven hebben gedaan, waarom dan die vliegtuigen gebruiken? Blaas de boel gewoon op en zeg dat terroristen dat met vrachtwagens hebben gedaan die vol met explosieven in de kelder stonden
pi_41324487
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De Antenne ging als eerste , dus de core daaronder ook, De Core kan in de kelder zijn bezweken en de instorting van boven naar beneden hebben veroorzaakt, geen video waarop je met zekerheid kunt zeggen dat dat niet gebeurd is. Over die explosieven ben ik n andere mening toegedaan, er bestaan nl wel explosieven die kunnen doorstaan.
De antenne ging niet als eerste. Dat lijkt slechts zo vanuit een camerastandpunt. Vanuit andere is te zien dat het gezichtsbedrog is. Verder: als de core het beneden begeeft, zal het hele gebouw ook vanaf beneden instorten. Het buitenste gedeelte kan gewoon niet overeind blijven zonder de central core. Dat lijkt me toch wel erg duidelijk.
pi_41327522
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef gorgg het volgende:

[..]

De antenne ging niet als eerste. Dat lijkt slechts zo vanuit een camerastandpunt. Vanuit andere is te zien dat het gezichtsbedrog is. Verder: als de core het beneden begeeft, zal het hele gebouw ook vanaf beneden instorten. Het buitenste gedeelte kan gewoon niet overeind blijven zonder de central core. Dat lijkt me toch wel erg duidelijk.
Maar verpulveren deed het bovenste gedeelte wel? Hoe?
quote:
How could the steel frame of many stories above the impact zone have broken up even before it started to fall?
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/proofs/rotation.html
En hoe heeft dat 2de vliegtuig de Core dan zo kunnen beschadigen?
quote:
The fuselage of the jet that crashed into the South Tower appears to have almost entirely missed the core structure.

http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/official/columns.html
Eisenhower1961.
pi_41328208
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

En hoe heeft dat 2de vliegtuig de Core dan zo kunnen beschadigen?
[..]
Wat heeft dit met die zogenaamde mogelijke bommen in de kelder te maken?

Soit.
Veel is op die 4 foto's niet echt te zien. Wat wil je er überhaupt mee aantonen?

Over het tweede vliegtuig:
pi_41328266
Probleem is dat de officiële versie met behulp van een flut bedrag is samengesteld , dat is vragen om gedonder.

terug naar waar ik was gebleven :

Het Amerikaanse volk is wijsgemaakt dat Saddam aan Bin ladens netwerk gelinkt kon worden. Onder andere hierdoor kon de oorlog tegen Irak van start gaan omdat de meerderheid van de Senaat voor was .
Men kon nu voor het eerst na WO 2 een preventieve oorlog beginnen , Bush huidige Bush regering
heeft dit concept geïntroduceerd . De denkers achter Bush hadden hier voorheen al vaak voor gepleit. Zij waren vooral gericht op het buitenlands beleid en zagen het hervormen van hun leger als noodzakelijk .

Juist de neoconservatieven waarschuwden Clinton voor Bin -laden in de tijd voor dat Bush aan de macht kwam !! Zij verweten hem een zwak buitenlands beleid en vonden dat het defensie budget te laag was ,en dat de terreurdreiging niet serieus genomen werd .
merkwaardig is dat toen de neoconservatieven eenmaal zelf op belangrijke posities (de legertop , en buitenlandse zaken ) zaten , ze plotseling geen aandacht aan de terreurdreiging meer gaven ,juist toen de waarschuwingen van buitenlandse geheime diensten concreter werden en groter in aantal.
In de Regeringsperiode van Bush in de tijd voor 9/11 werd terreurdreiging en buitenlands beleid juist heel erg genegeerd, terwijl de neocons voorheen de plannen hadden het aan te gaan pakken,evenals Afganistan en Irak .
pi_41328922
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef Hayek het volgende:

[..]

Wat de meerderheid zegt doet er niet toe.
[..]

Jij bent degene die niet informed is, bovendien zei ik alleen dat ik Bush geen direct verband heb horen leggen, en ik heb verschillende interviews van hem bekeken. Wat Cheney in de media heeft gezegd weet ik verder niet, maar wat wel zeker is, is dat een relatie tussen Saddam en Al-Qaudia is nooit de hoofdreden geweest is voor die inval.
Ook Bush heeft het gezegt ,evenals de Vice president ,dus het is wel degelijk beweerd door Washinton . De Amerikaanse publieke opinie heeft grote invloed op de beleidsmakers . Ze moesten het volk er van overtuigen dat de Invasie van Irak nodig en daarvoor heeft men meerdere reden aangedragen waaronder de eerder genoemde en het WMD verhaal .
pi_41332924
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Resonancer het volgende:

Als je er al vanuit mag gaan dat het bovenste gedeelte inderdaad verpulverde, want dat vraag ik me sterk af. Pak deze video er eens bij. Hierin is duidelijk te zien dat het bovenste deel in zijn gehaal naar beneden valt. De eerste 3 seconden laten geen enkel bewijs zien dat het verpulverde. Alles na deze eerste 3 seconden is nooit met zekerheid te achterhalen, vanwege de enorme paddestoel die het zicht belemmert. Het zou misschien wel mogelijk zijn dat het bovenste gedeelte in zekere mate van onder naar boven is verpulvert door de opeenvolgende klappen die het krijgt van de onderliggende verdiepingen bij het naar beneden komen.
Bananenyoghurt...
pi_41337907
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef groningerstudent het volgende:

[..]
Alles na deze eerste 3 seconden is nooit met zekerheid te achterhalen, vanwege de enorme paddestoel die het zicht belemmert.
Tja die paddestoel, waardoor wordt dat veroorzaakt?

http://911research.wtc7.n(...)ses/mushrooming.html

En de enorme stofwolk?

http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/collapses/dust.html
Eisenhower1961.
pi_41338009
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En de enorme stofwolk?

Kunje dan alleen maar zaken verduidelijken door linkjes te posten en uitspraken of stukken tekst te quoten? Waarom zie ik je nou nooit eens helemaal in eigen woorden iets vertellen? Het komt zo ongelooflijk over als een zwaktebod, dat gelink en gequote van je.
pi_41338681
quote:

En de enorme stofwolk?

Je bedoelt de as die aan weerskanten uit de torens komt? Dat lijkt me vrij logisch te verklaren, het bovenste deel van het gebouw valt op de onderliggende verdiepingen, die op hun beurt het gewicht niet aankunnen en ook inzakken. Op het moment dat de ene etage op de andere valt wordt al het puin en stof naar buiten toe geperst, en dat heeft wel wat weg van een explosie, maar is het niet.
pi_41338786
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:14 schreef haaahaha het volgende:
Kunje dan alleen maar zaken verduidelijken door linkjes te posten en uitspraken of stukken tekst te quoten? Waarom zie ik je nou nooit eens helemaal in eigen woorden iets vertellen? Het komt zo ongelooflijk over als een zwaktebod, dat gelink en gequote van je.
Ach, jij ziet wel meer niet, ik weet toch heel zeker dat ik mijn toetsenbord gebruik, en niet alleen ctrl-c en ctrl-v. Dat jij zegt dat ik nooit mijn eigen mening type maakt mij weer duidelijk dat je niet kunt lezen of i.i.g. zeer slectief leest en conclusies trekt die niet kloppen.

Ik ben daar ook niet zo goed in zullen we maar zeggen, mijn tijd is schaars, heb alles al zo vaak gezegd, anderen kunnen dat beter, bronvermelding vind ik belangrijk dus linkjes post ik altijd bij mijn quotes. Mijn eigen mening doet ook niet zo terzake in NWS, als het goed is gaat het hier om feiten toch? Wat heeft het dan voor zin om 'n berekening/ mening van 'n ander hier in eigen woorden neer te zetten?
Heb al vaker geprobeerd mijn mening (vnl in TRU dus ) neer te zetten. Dit roept dan weer zoveel vragen op dat 'n linkje naar de site waar ik mijn argumentatie vandaan haal meer dan voldoende vind. Sorry voor degene die geen/niet zo goed Engels kunnen lezen.

Maar om mijn goede wil maar weer 's te tonen:
In eigen woorden:
De krachten die vrijkwamen bij de "instorting" waren niet voldoende om 'n stofwolk van deze omvang te veroorzaken.
Eisenhower1961.
pi_41338805
quote:

[..]

En de enorme stofwolk?

Verwacht je een antwoord, krijg je (m.u.v. de laatste regel van de tweede link dan) niks meer dan een feitelijke beschrijving van de paddestoelen en de stofwolk... Ik had beter van je verwacht. Ik kan op beide vragen wel een antwoord bedenken, maar geen van beide doet me de wenkbrauwen fronsen dat er iets niet klopt.
Bananenyoghurt...
pi_41338862
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef Resonancer het volgende:
In eigen woorden:
De krachten die vrijkwamen bij de "instorting" waren niet voldoende om 'n stofwolk van deze omvang te veroorzaken.
Maar wat is dan wel genoeg om een stofwolk van die omvang te veroorzaken?
Bananenyoghurt...
pi_41339069
quote:
Waarom niet? In een fractie van een seconde werd alles op die verdiepingen naar buiten geperst.
pi_41340592
quote:

In eigen woorden:
Mooizo. In eigen woorden, wat was wel de oorzaak, hoe is die oorzaak tot stand gekomen en hoe zou dat allemaal gepland moeten zijn volgens jou? Hoe is de oorzaak geplaatst?
pi_41341349
6 September, Conferentie over 11 september in Arnhem

8 September, David Ray Griffin in Amsterdam

8 September, vrijdag, Pauw en Witteman over 9/11, 22:00

8 September, vrijdag, 2Vandaag 9/11 documentaire Ned 3. 19:00

10 September, zondag, Zembla 9/11 documentaire Ned. 3, 22:15

10 September, Loose Change op BNN

11 September, Film en lezingen in debali in Amsterdam

11-20 September, TU-Delft, vijf jaar na 9/11

14 september, Feit en Fictie rondom 9/11 op de TU-Twente

16 September, de mega-conferentie in de Jaarbeurs te Utrecht, sprekers als Andreas von Bülow, Robin de Ruiter, Jimmy Walter
pi_41341535
We zijn er de komende maand in ieder geval nog niet over uitgelult , omdat ook de Mainstream media het onder de aandacht gaat brengen.
pi_41341647
Jammer dat men belastingscenten weg gooit door het uitzenden van zulke, allang ontkrachte, troep!
pi_41341782
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef atmosphere1 het volgende:
We zijn er de komende maand in ieder geval nog niet over uitgelult , omdat ook de Mainstream media het onder de aandacht gaat brengen.
Wat gaan ze precies onder de aandacht brengen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41342032
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer dat men belastingscenten weg gooit door het uitzenden van zulke, allang ontkrachte, troep!
Ach, de Da Vinci Code is ook fictie, toch zijn er zat mensen die erin geloven. Men wil graag het gevoel hebben meer te weten dan een ander, om zo zichzelf op een voetstuk te kunnen plaatsen. En opzich is dat geen probleem, dat is van alle tijden en zal ook altijd wel zo blijven.
pi_41342565
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef atmosphere1 het volgende:

16 September, de mega-conferentie in de Jaarbeurs te Utrecht, sprekers als Andreas von Bülow, Robin de Ruiter, Jimmy Walter
huupia slaat vast bier en chips in
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41343185
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:46 schreef _The_General_ het volgende:
Daar zal het dan wel niet over gaan hè . Het is in ieder geval niet voor de kat d'r kut dat ze er mee komen .

Velen vergeten dat er nog een grote groep mensen de officiële versie niet gelooft maar ook de grote complottheorie niet.
pi_41343556
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef Hayek het volgende:

[..]

Ach, de Da Vinci Code is ook fictie, toch zijn er zat mensen die erin geloven. Men wil graag het gevoel hebben meer te weten dan een ander, om zo zichzelf op een voetstuk te kunnen plaatsen.
Wat heb je eraan om jezelf op een voetstuk te plaatsen ten opzichte van een heleboel volslagen vreemden die jou ook niet kennen, zoals bij internet discussies het geval is ?
Als nou de helft van de New-yorkers geloofd dat de regering er de hand in heeft gehad ,wie ben jij dan om ze niet serieus te nemen ? Zij die erbij waren weten hoogstwaarschijnlijk meer dan jij hier in Nederland.
pi_41343877
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:40 schreef groningerstudent het volgende:
Verwacht je een antwoord, krijg je (m.u.v. de laatste regel van de tweede link dan) niks meer dan een feitelijke beschrijving van de paddestoelen en de stofwolk... Ik had beter van je verwacht)
Ik van jouw niet
n btje doorklikken kan geen kwaad.
Zwak he Hahahaa. Doe het toch.
quote:
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html

Conclusion

The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.

The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
quote:
Ik kan op beide vragen wel een antwoord bedenken, maar geen van beide doet me de wenkbrauwen fronsen dat er iets niet klopt.
Ik wil benadrukken, dat de rol van CIA, FBI, Bush, Cheney, Rumsfeld, Norad, Bin Laden,etc mij te vaag is , de onjuistheden in verklaringen. Het budget voor de commissie (en wie erin zaten).
Dat zijn redenen voor mijn spreekwoordelijke fronsen.

Beide vragen? Hier heb je er nog n paar.
http://www.cooperativeres(...)?project=911_project
Eisenhower1961.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:50:12 #182
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_41344408
In Humo staat deze week weer een lekker cynisch artikel over de aanhangers van Pamela en Charlie. Als ik over 2 weken weer terug ben van zakentrip zal ik jullie inlichten...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_41344582
De NIST heeft een FAQ over de WTC-torens op hun site toegevoegd:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

Ik zie niet echt veel nieuws maar toch een paar interessante dingen ertussen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:05:12 #184
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41345013
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef Resonancer het volgende:

Ik wil benadrukken, dat de rol van CIA, FBI, Bush, Cheney, Rumsfeld, Norad, Bin Laden,etc mij te vaag is , de onjuistheden in verklaringen. Het budget voor de commissie (en wie erin zaten).
Dat zijn redenen voor mijn spreekwoordelijke fronsen.

Beide vragen? Hier heb je er nog n paar.
http://www.cooperativeres(...)?project=911_project
Inderdaad, pak het officiele rapport erbij en deze bovenstaande website. Neem er eens echt de tijd voor en ga het rapport eens lezen/analyseren en lees daarna of gelijktijdig die website en je kan gewoon niet anders concluderen dat het officiele rapport een cover-up is.

Je hebt niet meer nodig dan die twee dingen. Noteer de interessante info die het officiele rapport verdraait of weglaat. Ga hiermee op onderzoek uit en zie daar het bewijs voor corruptie en medeplichtigheid aan 9/11 en nog vele andere zaken langzaam aan steeds duidelijker worden.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41345277
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef atmosphere1 het volgende:

Wat heb je eraan om jezelf op een voetstuk te plaatsen ten opzichte van een heleboel volslagen vreemden die jou ook niet kennen, zoals bij internet discussies het geval is ?
Een gevoel van meerwaarde, dat je beter bent dan anderen. Zie je overigens bij meer zaken, zo voelen gelovigen zich verheven boven ongelovigen, en meestal ook vica-versa.
quote:
Als nou de helft van de New-yorkers geloofd dat de regering er de hand in heeft gehad ,wie ben jij dan om ze niet serieus te nemen ? Zij die erbij waren weten hoogstwaarschijnlijk meer dan jij hier in Nederland.
Zij hebben hetzelfde gezien als ik op tv, en dat er zoveel het complot geloven is vanwege de actieve bekeringsdrang van alle conspiracyfreaks. Meer dan de helft van de bevolking gelooft ook dat god de aarde in zes dagen heeft geschapen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:35:36 #186
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41346217
Er komt blijkbaar binnenkort een nieuwe documentaire uit over 9/11.

Nog een? Hoor ik veel mensen al denken. Ja, maar niet zomaar een. Deze documentaire is namelijk gebasseerd op het onderzoel van Paul Thompson en de Family Steering Committee. De Family Steering Committee bestaat uit de weduwnaren die er voor gezorgd hebben dat er uberhaupt een onderzoek naar 9/11 kwam en zijn absoluut niet tevreden met het werk van de 9/11 commissie.

Website Family Steering Committee (FSC)
http://www.911independentcommission.org/

FSC - Unanswered Questions
http://www.911independentcommission.org/questions.html

Website research Paul Thompson
http://cooperativeresearch.org/project.jsp?project=911_project

Officiele Website 9/11: Press for Truth
www.911pressfortruth.com
quote:
Although independent investigations began within weeks of both Pearl Harbor and the Kennedy assassination, the same was not true of the attacks of September 11th. Most are unaware that formation of the 9/11 Commission was strongly opposed by many in Washington, including the Bush administration. It was only due to pressure from the 9/11 families, led by a particular twelve calling themselves the Family Steering Committee, that, fourteen months after the attacks, the first hearing finally began. These twelve remained active in monitoring the Commission's investigation, providing a list of hundreds of specific, well-researched questions to the Commissioners. In the end, the Final Report failed to answer seventy percent of them.

In 9/11 PRESS FOR TRUTH, five of the most prominent members of the Family Steering Committee, including interviews with three of the "Jersey Girls," tell their story for the first time, providing the most powerful argument yet for why 9/11 still needs investigation. Adapting Paul Thompson's definitive Complete 9/11 Timeline (published by Harper-Collins as The Terror Timeline), the filmmakers stitch together rare, overlooked news clips, buried stories, and government press conferences, revealing a pattern of official lies, deception, and spin.
quote:
9/11: Press for Truth

Following the attacks of September 11th, a small group of grieving families waged a tenacious battle against those who sought to bury the truth about the event—including, to their amazement, President Bush. In ‘9/11 PRESS FOR TRUTH’, six of them, including three of the famous “Jersey Girls”, tell for the first time the powerful story of how they took on the greatest powers in Washington—and won!—compelling an investigation, only to subsequently watch the 9/11 Commission fail in answering most of their questions.

Adapting Paul Thompson’s definitive Complete 9/11 Timeline (published by HarperCollins as ‘The Terror Timeline’), the filmmakers collaborate with documentary veterans Globalvision (‘WMD: Weapons of Mass Deception’, ‘Beyond JFK’) to stitch together rare overlooked news clips, buried stories, and government press conferences, revealing a pattern of official lies, deception and spin. As a result, a very different picture of 9/11 emerges, one that raises new and more pressing questions.

What actions were taken by top government officials who received dozens of specific warnings before the attack? Was Osama Bin Laden and his top al Qaeda leadership allowed to escape U.S. forces in Afghanistan? And what has been the reason for the deliberate obscuring of evidence for state sponsorship? Perhaps the most important one of all: Why, five years later, are so many of the families’ questions still unanswered?
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:12:43 #187
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41347657
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:38 schreef atmosphere1 het volgende:

De uitzendingen ga ik wel kijken maar de andere conferenties lijkt mij niet echt wat. Ik heb niks met de 9/11 truth movement eigenlijk... ze zijn mij wat te gemakkelijk met hun theorieen en blijven te weinig bij de feiten.

De lezing op de Universiteit twente zal ik zeker aanwezig zijn.
quote:
Feit en Fictie rondom 9/11 op 14 sept

Het ineenstorten van de WTC-torens in New York op 11 september 2001 bracht een mondiale schokgolf teweeg. Nog steeds trilt die hevig na, vooral in Afghanistan en Irak. Bush liet er geen misverstand over bestaan dat Al Qaida de kwade genius moet zijn. Inmiddels twijfelen steeds meer mensen aan deze lezing. Op het internet circuleren hardnekkige vragen die onbeantwoord blijven: waarom stortte er een derde WTC-toren in? Hoe kan het dat er explosies aan de grond gehoord zijn? Aan complottheorieën - de CIA zou de torens opgeblazen hebben! - geen gebrek. Welke uitkomst biedt de nuchtere wetenschap? Deze zomer hielden veertien studenten de bewijsvoering van de officiële en alternatieve theorieën tegen het licht, onder leiding van initiator dr. ir. Coen Vermeeren, hoofd Studium Generale van de TU Delft en docent Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek. Deze avond worden de resultaten gepresenteerd.

Donderdag 14 september, 19.30-21.00 uur, Vrijhof/Amphitheater.

http://www.utwente.nl/sg/programma/9-11.doc/
De Studium Generale in Delft is ook wel interessant...
quote:
In september vindt op de TU Delft een thema week plaats rond 11 september. Daarin worden onder meer de uitkomsten van het zomeronderzoek gepresenteerd. Een overzicht van de onderwerpen.

Op maandag 11 september 2006, 20:15 uur: Moderniseer of ik schiet, een debat met Arend-Jan Boekestijn, Mient Jan Faber en Henk Oosterling. Op dinsdag 12 september 2006, 20:15 uur: Gravitatie of Detonatie, een verslag van het zomer-onderzoek naar het instorten van WTC1, WTC2 en WTC7 (!).

Dan op woensdag 13 september 2006 een spreekbeurt door Willem Frederik van Eekelen over Europa na 9/11. Maandag 18 september volgt een lezing door Leon Wecke over hoe mensen beïnvloed worden door een constante dreiging van een terroristische aanslag: Terrorisme Feit of Fictie. De daaropvolgende woensdag 20 september is het de beurt aan Maarten van Rossum. Zijn lezing gaat in op de veranderingen die Amerika en de wereld staan te wachten; Amerika na 9/11.

Afsluitend volgt op 20 september een lezing van Kees Schaap, journalist van het programma Zembla. Hij vertelt over de "Making of ... Zembla", en behandelt het 9/11 onderzoek dat Zembla heeft uitgevoerd. Dat programma wordt overigens op 10 september uitgezonden.

Een volledig overzicht is te vinden op de september agenda pagina van de TU Delft.

Alle bijeenkomsten zijn vrij te bezoeken.

http://www.dezebra.com/sg/publiek/agenda.asp?year=6&month=9
pi_41351291
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:11 schreef Hayek het volgende:

[quote]
Een gevoel van meerwaarde, dat je beter bent dan anderen. Zie je overigens bij meer zaken, zo voelen gelovigen zich verheven boven ongelovigen, en meestal ook vica-versa.
Dat zou iemands reden kunnen zijn inderdaad , maar er zijn er nog veel meer te bedenken .
quote:
Zij hebben hetzelfde gezien als ik op tv, en dat er zoveel het complot geloven is vanwege de actieve bekeringsdrang van alle conspiracyfreaks. Meer dan de helft van de bevolking gelooft ook dat god de aarde in zes dagen heeft geschapen.
Velen hebben veel meer gezien en gehoord en gevoeld dan wij op tv . Voor de New-yorkers rondom het rampgebied is er op en na 9/11 erg veel gebeurt , de hele nasleep heeft lang geduurd maar is mede bepalend geweest voor de emeningsvorming .
Alsof mensen zich zomaar laten overhalen door conspiracyfreaks . Erg makkelijk om gelijk maar weer de term conspiracy freaks te gebruiken , gelijk een stempel op te drukken .

[ Bericht 8% gewijzigd door atmosphere1 op 31-08-2006 03:23:34 ]
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:33:53 #189
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41367929
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Inderdaad, pak het officiele rapport erbij en deze bovenstaande website. Neem er eens echt de tijd voor en ga het rapport eens lezen/analyseren en lees daarna of gelijktijdig die website en je kan gewoon niet anders concluderen dat het officiele rapport een cover-up is.

Je hebt niet meer nodig dan die twee dingen. Noteer de interessante info die het officiele rapport verdraait of weglaat. Ga hiermee op onderzoek uit en zie daar het bewijs voor corruptie en medeplichtigheid aan 9/11 en nog vele andere zaken langzaam aan steeds duidelijker worden.
Heeft iedereen mijn advies opgevolgd? Het is hier ineens zo rustig...

Nog wat leesvoer.
quote:
The Failure to Defend the Skies on 9/11

Paul Thompson, May 29, 2003

On May 21 and 22, 2003, the 9/11 Independent Commission held its second set of public hearings, focusing on the issue of air defense. It's not surprising if you haven't heard about this, because the hearings were poorly covered by the media, with major papers such as the New York Times and Los Angeles Times failing to write any articles on them.

That's unfortunate, because the hearings were important, and the issue of air defense is critically so. Could at least some of the 9/11 attacks have been stopped if the US air defense system had reacted faster? We need to know the answers and identify possible failures if we are to prevent future attacks from succeeding.

The heads of the FAA (Federal Aviation Administration), the Transportation Department, NORAD (the North American Aerospace Defense Command, in charge of defending America's airspace), and others testified before this commission hearing. Unfortunately, many of their statements consisted of evasions, lies, and spin. Their statements will be examined more closely below. But before that, it is important to ask, what intelligence warnings could have led to an improved defensive posture by 9/11, and what actions were taken to improve the nation's defense against terrorism before 9/11?

Voor de rest van de essay zie The Failure to Defend the Skies on 9/11

[ Bericht 22% gewijzigd door OpenYourMind op 31-08-2006 18:20:11 ]
pi_41368525
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Het blijft me verbazen; de helft van de New Yorkers ''was erbij''?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41375555
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Dat zou iemands reden kunnen zijn inderdaad , maar er zijn er nog veel meer te bedenken .
[..]

Velen hebben veel meer gezien en gehoord en gevoeld dan wij op tv . Voor de New-yorkers rondom het rampgebied is er op en na 9/11 erg veel gebeurt , de hele nasleep heeft lang geduurd maar is mede bepalend geweest voor de emeningsvorming .
Alsof mensen zich zomaar laten overhalen door conspiracyfreaks . Erg makkelijk om gelijk maar weer de term conspiracy freaks te gebruiken , gelijk een stempel op te drukken .
lol, man je zit zo vaag in de ruimte te kletsen met je 'vele new yorkers' en 'meningsvorming' dat je het zelf begint te geloven Je zit je eigen gelijk te bewijzen met je uitspraken.
Doe normaal en ga niet praten voor anderen en zeker niet voor 'vele new yorkers'. Gebruik je eigen verstand en inzichten ipv alles na te zitten papagaaien.
pi_41377258
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:53 schreef Apropos het volgende:

En zelfs al was dat zo, dan krijg je een mooie circelredenering, de helft van new york gelooft in het complot omdat de conspiracyfreaks het beweren, en de conspiracyfreaks beweren het omdat de helft van new york het gelooft (owja en charlie sheen )
pi_41380960
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef Hayek het volgende:
Maargoed, stél dat er een complot zou zijn en de overheid heeft alles bedacht en in scene gezet. Hoeveel mensen moeten er dan bij betrokken zijn?

-tientallen politici (of meer)
-honderden mensen van de hulpdiensten (brandweer/ambulances/etc)
-honderden onderzoekers
-honderden mensen van het leger
-tientallen mensen van het personeel van de gebouwen waar explosieven in zouden zijn geplant
-tientallen/honderden getuigen

zouden die allemaal jarenlang de massamoord op drieduizend landgenoten geheim kunnen houden?
Maar een handje vol mensen wisten er vanaf de rest volgde orders.

Zon grote operatie wil niet meteen zeggen dat iedereen die er aan mee heeft geholpen ervan af wist, er waren immers ''wardrills'' bezig, oorlogs oefeningen met (heel toevallig) gekaapte vliegtuigen die tegen gebouwen aanvlogen.

Word een beetje moe hier op fok om mensen te gaan informeren over 9-11, vooral die mensen die hard roepen dat het allemaal bullshit is.
fefesff ere erfe
pi_41381115
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat staat er niet !!
pi_41381778
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, man je zit zo vaag in de ruimte te kletsen met je 'vele new yorkers' en 'meningsvorming' dat je het zelf begint te geloven Je zit je eigen gelijk te bewijzen met je uitspraken.
Doe normaal en ga niet praten voor anderen en zeker niet voor 'vele new yorkers'. Gebruik je eigen verstand en inzichten ipv alles na te zitten papagaaien.
Op de persoon spelen heet dat!! zullen we het bij de inhoud houden ? , ik wel in ieder geval
Ik wil het onderzoek trouwens best voorschotelen hoor hier .
quote:
Je zit je eigen gelijk te bewijzen met je uitspraken.

Wat is daar mee ?
pi_41382201
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef Hayek het volgende:

[..]

En zelfs al was dat zo, dan krijg je een mooie circelredenering, de helft van new york gelooft in het complot omdat de conspiracyfreaks het beweren, en de conspiracyfreaks beweren het omdat de helft van new york het gelooft (owja en charlie sheen )
Als men zo denkt krijg je een cirkel redenering inderdaad .ja , dan wel .

Het is natuurlijk onmogelijk dat mensen zelf echt eigen redenen hebben om het 9/11 gebeuren niet te vertrouwen /geloven .
pi_41393483
boom

maar kan van alles zijn...
pi_41397117
Ondanks het feit dat de meerderheid van de New-Yorkwers overwegend democratisch stemmen is het opmerkelijk dat ze zo massaal hun huidige regering verdenken van zeer misdadig gedrag .
pi_41398118
Er is zo veel twijfel en er zijn zoveel aanwijzingen dat de VS niet de echte versie van 9-11 naar buiten heeft gebracht dat moge duidelijk zijn. En telkens zeggen dat er een complot theorie is is onzin . Want er zijn bewijzen aangevoerd die niet weersproken zijn ..ook onder andere de video over het pentagon..
pi_41398493
TU delft gaat 9-11 onderzoeken en proberen de 1 miljoen dollar proberen op te strijken die belooft is aan degene die de officiele lezing kan weerleggen.

Wedden dat ze een aantal natuurkindige onmogelijkheden ontdekken in de toch al broze officiele lezing.
Zou een gooed steuntje in de rug zijn van de truth movement.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=791862&c=10
fefesff ere erfe
pi_41400348
Item bij TweeVandaag zo (18.20u, ned2):
quote:
Onthutsende andere kijk op 9/11
U denkt nog steeds dat Bin Laden achter de aanslagen op 11 september 2001 zat. Maar miljoenen mensen geloven daar inmiddels niks meer van. Volgens hen zijn daar dingen gebeurd die tot op de dag van vandaag grote vragen oproepen.
pi_41401262
Die complot-theorien, ik geloof er werkelijk waar geen reet van. En die Daan van Daanspeak.com, echt met een onderbouwing komt hij ook niet.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:09:56 #203
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41407428
ja hoor, komen ze met loose change aan, over het feit dat er bijv. geen brokstukken waren gevonden van vlucht 93
kansloos, maargoed, het is en blijft een 2vandaag docu dus dat was te verwachten

trouwens sneu dat BNN loose change volledig gaat uitzenden. krijg je straks nog meer van die IQ loze truth figuren die weer topics hier gaan openen over missles, pods, dat bush dom is, WTC7 niet beschadigd was, gaat zeuren over zogenaamde vijvers van gesmolten staal, en het pentagon niet geraakt is door een vliegtuig

toch moet ik credits geven aan de loose change crew, knap hoe ze met leugens zoveel mensen weten te brainwashen
pi_41411740
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef kollie het volgende:
Die complot-theorien, ik geloof er werkelijk waar geen reet van. En die Daan van Daanspeak.com, echt met een onderbouwing komt hij ook niet.
Met een ondebouwing komt hij niet??

Ik ken zijn site en een meer onderbouwde met links en al zijn er weinig, dus of je bent niet erg slim of je wilt het niet begijpen, wat mijbetreft in het zelfde straatje valt.

Het probleem van de anti-conspiricists is dat ze de tijd niet nemen om zich in de materie te verdiepen omdat ze voor de een of andere rede overtuigd zijn van het feit dat 9-11 is gebeurt is zoals de officiele lezing voorschrijft.
Waarom overal dingen achter te zien??? bouwfroude? nee gebeurt niet, corruptie?! nee gebeurt niet, doping in de sport werled?!verkiezingsfraude in Florida en Ohio!? man je ziet ze vliegen!!!allemaal conspircacies, onzin dus!!!

In andere woorden: alles gebeurt volgens het boekje.., toch!?

De amerikaanse overheid speelt toch altijd openboek, waarom zou ik dan de conspiricisten enige tijd gunnen...... ??

Verdiep je gewoon in de feiten rond 9-11, zoals ik gedaan heb na jaren te hebben geloofd dat die rottige islamitische schurken het op onze rijkdom en vrijheid zou hebben gemunt.

Ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel......

Maar hoeveel tijd om de waarheid te achterhalen hebben we voordat het te laat is????

p.s. ik ben geen moslim en 100% van nederlandse afkomst.
fefesff ere erfe
pi_41412055
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:09 schreef Elusive het volgende:
ja hoor, komen ze met loose change aan, over het feit dat er bijv. geen brokstukken waren gevonden van vlucht 93
kansloos, maargoed, het is en blijft een 2vandaag docu dus dat was te verwachten

trouwens sneu dat BNN loose change volledig gaat uitzenden. krijg je straks nog meer van die IQ loze truth figuren die weer topics hier gaan openen over missles, pods, dat bush dom is, WTC7 niet beschadigd was, gaat zeuren over zogenaamde vijvers van gesmolten staal, en het pentagon niet geraakt is door een vliegtuig

toch moet ik credits geven aan de loose change crew, knap hoe ze met leugens zoveel mensen weten te brainwashen
IQ-loos ben jij als je geen vraagtekens kan plaatsen rond 9-11, het is zo overduidelijk en toch een enigma waarom de internationale reguliere pers(vooral europa) er geen zaak van maakt.
Ik heb wel mijn vermoedens maar ik heb toch het ivermoeden dat we niet in de USA leven ...
fefesff ere erfe
pi_41412648
quote:

ach zo moeilijk is dat niet, een spannend verhaal waarin amerika de badguy is, is nou eenmaal een stuk interessanter dan de zoveelste moslim aanslag

anti-VS standpunten scoren nou eenmaal enorm, in zowel europa als in de islamitische wereld, michael moore heeft zelfs een oscar gewonnen met zijn leugenachtige troep
pi_41412652
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef klez het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met 9/11?
[..]

Ik denk dat Clinton hetzelfde had gedaan. En hijzelf volgens mij ook...
JIj denkt zoveel, en intelligent ben je naar mijn inziens gewoon niet, en Clinton is dat wel, dus welke richting wil je uit??
fefesff ere erfe
pi_41412674
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:26 schreef motionknight het volgende:

IQ-loos ben jij als je geen vraagtekens kan plaatsen rond 9-11, het is zo overduidelijk en toch een enigma waarom de internationale reguliere pers(vooral europa) er geen zaak van maakt.
Ik heb wel mijn vermoedens maar ik heb toch het ivermoeden dat we niet in de USA leven ...
vraagtekens plaatsen is één ding, een gigantisch complot geloven is een ander ding
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:47:30 #209
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41412701
quote:
Loose Change is een goeie documentaire, en omdat men misschien 2 of 3 puntjes onderuit kan halen wil niet zeggen dat de rest ook gelijk verkeerd is, over de 80 goeie punten die de documentaire heeft hoor ik je niet over. nee vooral niet doen..dat wordt het te moeilijk voor je. Er zijn ook nog vele andere goeie documentaires zoals Everybody Got To Learn Sometime, Nederlandse ondertiteling.....negeer al deze feiten maar, feit is dat steeds meer mensen gelukkig realiseren dat we zwaar in de maling worden genomen.
quote:
Trouwens sneu hoe jij krampachtig je best doet om "truth figuren" belachelijk te maken. werkt eerder averechts hoor, men is niet dom.
quote:
Toch geef ik jou geen credits, doorzichtig hoe jij met jouw reactie mensen gebrainwashed wil houden...

doet me trouwens denken aan een Standup Comedy Act van George Carlin.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=935607276 (video)
George Carlin, scene uit zijn show: Life Is Worth Losing. verwoord wel goed waar jij mee bezig bent.

I´ll tell you what they dont want, they dont want a population of citizens capable of critical thinking. they dont want well informed, well educated people capabel of critical thinking
...nou ja, kijk zelf maar..
pi_41412912
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef Bregalad het volgende:

Loose Change is een goeie documentaire, en omdat men misschien 2 of 3 puntjes onderuit kan halen wil niet zeggen dat de rest ook gelijk verkeerd is, over de 80 goeie punten die de documentaire heeft hoor ik je niet over.
Kijk dit eens

http://video.google.nl/videoplay?docid=1506026976066602012

vrijwel elk punt wordt moeiteloos onderuit gehaald
pi_41412954
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef Hayek het volgende:

[..]

ach zo moeilijk is dat niet, een spannend verhaal waarin amerika de badguy is, is nou eenmaal een stuk interessanter dan de zoveelste moslim aanslag

anti-VS standpunten scoren nou eenmaal enorm, in zowel europa als in de islamitische wereld, michael moore heeft zelfs een oscar gewonnen met zijn leugenachtige troep
Dat is het dus niet, jou vooringenomen standpunten dat er moslim- fundamentalisten erbij betrokken moeten hebben zijn is jou anti-objectivteit.
Ik ben geen aanhanger van welke religie dan ook, aangezien ik religie zie als een ruggesteuntje voor de naive onder ons, maar 9-11 is gewoon een scapegoat voor alle oorlogen die amerika gaat voeren .

Het is zo moeilijk...............je moet gewoon outside-de-box kunnen denken.
Niet van buiten naar binnen maar van binnen naar buiten,,,,thats all folks.
fefesff ere erfe
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:12:48 #212
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41413497
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Hayek het volgende:

[..]

Kijk dit eens

Een of andere flutdocu.

vrijwel elk punt wordt moeiteloos onderuit gehaald
Wouw wat goed dat ze in 30 minuten tijd vrijwel elk punt uit de 1.5 uur durende documentaire onderuit halen.

En wanneer komt de ANTI-Everybody got To Learn Sometime, Nederlandse Ondertiteling uit?
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:23:50 #213
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41413796
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef Hayek het volgende:

[..]

Grapjas, het is eerder juist andersom, het is oh zo gemakkelijk om maar gewoon het officiele verhaal te geloven dat moslimextremisten er achterzitten, het is juist veel pijnlijker, moeilijker voor te stellen dat een eigen regering, een Democratisch land notabene, zoiets verschrikkelijks doet tegen zijn eigen bevolking om haar een bepaalde richting in te duwen.
quote:
Anti-VS standpunten scoren zo enorm omdat men niet dom is, ondanks de pogingen van de Media.
pi_41414694
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:46 schreef Hayek het volgende:

[..]

vraagtekens plaatsen is één ding, een gigantisch complot geloven is een ander ding
Ik heb hier gewoon geen zin om in details op in te gaan, je hebt duidelijk niet de tijd of de energie om te achterhalen wat de werkelijkheid nou is.
Prima, maar heb dan geen oordeel of mening over wat ik denk dat de waarheid is, want ik ben er al 2 jaar mee bezig.
Verdiepen in de materie doet wonderen, de meeste doen het niet omdat ze geloven in de uitleg van een superieure amerikaanse macht die zo puur is dat theresesa er niets bij is

Wat heeft het dan voor zin...?
fefesff ere erfe
pi_41416861
hmm ik ook lang getwijfeld,
maar na het doorlezen van de topics hier, het kijken van de filmpjes (niet die van 1 uur moet nog ff de tijd vinden ) en het zien van de documentaire gister begin ik toch ook meer naar een complot theory uit te gaan. Zlefs mn pa heeft zoiets van: Dat zijn gewoon de amerikanen geweest. En mn pa is zo nuchter als het op nieuws aan komt als ik weet niet wat.

Toen die beelden op tv kwamen lette ik niet op de details. Ik vond het ergens wel grappig, en weet zelfs nog wat ik aan het doen was op dat moment Heel ironisch was ik Red Alert 2 aan het doen, de missie dat je het pentagon moet verdedigen. Op het moment dat mn moeder riep dat er een "aanslag" op het WTC was gebeurd kreeg ik mission failed omdat de soviets het pentagon vernietigd hadden. was op hard dus beetje gefrusteerd strompel ik naar beneden om daar de beelden te mogen aanschouwen van het wtc

Heel raar dat je na heel die jaren nog weet wat je gedaan hebt. Maar toch vraag ik me ook af:
Waar zijn de brokstukken?
waarom mogen mensen niet praten over wat ze gezien hebben?
En in een simulatie die hier rondloopt zie je dat het een vliegtuig zonder vleugels moet zijn dat in de wtc is gevlogen. En ook bij het pentagon kon ook nooit een grote vliegtuig zijn.

Dus ja de tegenhangers van de complot theorie, kom maar met bewijzen dat het ECHT een aanslag was van mensen die zo gek zijn.

Toch gek:
Bush komt aan macht
Wtc aanslag
Oorlog in afganistan

Leg de link zelf. Zeker als je weet dat zn vader al oorlog wilde en dat bush gewoon het werk van zn vader afmaakt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:09:10 #216
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41418409
wat is er gek aan, voordat bush aan de macht kwam was er ook al een aanslag op het WTC geweest ( http://en.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center_bombing ) of was je dat alweer vergeten? en al die aanslagen in de rest van de wereld, zoals in bali, amabasades in Afrika, metros in London, treinen in Spanje enz enz enz allemaal opgeeist door moslim extremisten, is het dan zo moeilijk te geloven ?

de oorlog in afganistan, ook wel de "war on terrorism" is een logisch gevolg van 9/11
lees http://en.wikipedia.org/wiki/2001_war_in_Afghanistan maar eens even door over hoe en wat

en kom op zeg, brokstukken? heb je zelf wel onderzoek gedaan of loop je gewoon je conspiracy vriendjes achter na en laat jij je brainwashen door gelikte filmpjes zoals Loose change en Everybody gotta learn sometime

nou goed, brokstukken..
http://www.youtube.com/watch?v=JZekosYOmXc
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200062.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200063.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200061.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200064.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200060.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200059.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200065.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:P200066.jpg

gat hadden ze zeker al gegraven, en later die brokstukken daar neergelegd of niet ?

de gesprekken met de verkeerstoren zijn zeker ook gefaked
http://www.aviationexplorer.com/audio/united_93.wav

en de cockpit flight recorder ook
http://911research.wtc7.net/planes/evidence/flight93cvr.html

en de telefoontjes van flight 93 ?

ooggetuigen in pennsylvania
enz enz

zucht

hoeveel mensen zitten er eigenlijk wel niet achter het complot als dat allemaal is gefaked?
knap hoe die 1000den het allemaal stil kunnen houden, of zijn ze allemaal al gekidnapped door bush
quote:
Dus ja de tegenhangers van de complot theorie, kom maar met bewijzen dat het ECHT een aanslag was van mensen die zo gek zijn.
die bewijzen zijn er.
het is de bedoeling dat jullie met bewijzen komen, maar ja, die zijn er niet heh

[ Bericht 4% gewijzigd door Elusive op 02-09-2006 11:17:54 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:30:37 #217
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41418818
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef Elusive het volgende:
hoeveel mensen zitten er eigenlijk wel niet achter het complot als dat allemaal is gefaked?
knap hoe die 1000den het allemaal stil kunnen houden, of zijn ze allemaal al gekidnapped door bush
Helemaal niet zo veel, ze waren namelijk allemaal bezig met een oefening. (weet je nog, Norad?)

Nee ze zijn niet gekidnapped door Bush...Houden ook niet allemaal hun mond, mensen praten er wel degelijk over, alleen hoor jij dat niet in de Media.
En dan heb je nog een gedeelte die er niet over praat omdat ze liever hun baan willen houden, want als ze dat niet doen plegen ze carriere-zelfmoord. Kijk eens hoe deze meneer werd behandeld omdat hij zijn mond open trok....of wat dacht je van deze meneer? ontslagen omdat hij ergens over praatte wat zijn baas liever niet wilde.
pi_41418991
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:17 schreef motionknight het volgende:

[..]

Met een ondebouwing komt hij niet??

Ik ken zijn site en een meer onderbouwde met links en al zijn er weinig, dus of je bent niet erg slim of je wilt het niet begijpen, wat mijbetreft in het zelfde straatje valt.
Niet erg slim of ik wil het niet begrijpen? Slim ben ik zeker, en begrijpen doe ik het ook.
Daantje kwam in die docu geen enkele keer met een goede onderbouwing. Hij spuide alleen zijn vage theorieën, en dat kan iedereen. Vervolgens ook met bewijs voor die theorieën komen da's een tweede. En ja, ik heb in al die sites verdiept, en ze hebben me niet kunnen overtuigen.

Maar ga gerust verder met mensen hier voor dom en IQ-loos uitmaken. Het maakt jou er weinig geloofwaardiger op
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_41419015
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Bregalad het volgende:

Helemaal niet zo veel, ze waren namelijk allemaal bezig met een oefening. (weet je nog, Norad?)

Nee ze zijn niet gekidnapped door Bush...Houden ook niet allemaal hun mond, mensen praten er wel degelijk over, alleen hoor jij dat niet in de Media.
En dan heb je nog een gedeelte die er niet over praat omdat ze liever hun baan willen houden, want als ze dat niet doen plegen ze carriere-zelfmoord. Kijk eens hoe deze meneer werd behandeld omdat hij zijn mond open trok....of wat dacht je van deze meneer? ontslagen omdat hij ergens over praatte wat zijn baas liever niet wilde.
die zaken hebben geen reet met 9/11 te maken
pi_41419034
Als je van zon grote vliegtuig niks terug vindt en dan nog gelooft dat het er geweest is dan ben je aardig brainless ja! Oh ja die fotos bij het pentagon zijn natuurlijk gefaked.. Die brokstukken waren allang opgeruimd voordat de brandweer er was.. het is verdomme geen derde wereld land.. het is de VS
pi_41419086
pi_41419229
Waarom is dat niet terug te zien op de live beelden?
pi_41419245
omdat het meeste pas na graven en slopen zichtbaar was?
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:51:10 #224
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_41419253
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:38 schreef kollie het volgende:

[..]

Niet erg slim of ik wil het niet begrijpen? Slim ben ik zeker, en begrijpen doe ik het ook.
Daantje kwam in die docu geen enkele keer met een goede onderbouwing. Hij spuide alleen zijn vage theorieën, en dat kan iedereen.
Nou en of dat iedereen dat kan, zoals jij met je vage theorie dat binLaden erachter zit samen met zijn 19 zandbak-extremisten.
quote:
Vervolgens ook met bewijs voor die theorieën komen da's een tweede. En ja, ik heb in al die sites verdiept, en ze hebben me niet kunnen overtuigen.
Dat jij niet te overtuigen bent zegt niks, Ik kan ook nog steeds mijn nichtje van 5 er niet van overtuigen dat sinterklaas niet bestaat, hoe duidelijk ik ook ben...misschien heeft het er mee te maken dat ze het niet WIL geloven, komt het je bekent voor?
quote:
Maar ga gerust verder met mensen hier voor dom en IQ-loos uitmaken. Het maakt jou er weinig geloofwaardiger op
Ga jij gerust door mensen proberen dom en iq-loos te houden. het maakt ook jou er weinig geloofwaardiger op
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:51:16 #225
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41419256
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
is ook wel een leuk onderzoekje
niet alleen plaatjes kijken heh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')