WTC stortte toch niet in vanaf de 34e verdieping, maar een stuk hoger. Wat moeten ze dan op de 34e verdieping gedaan hebben om het instorten te veroorzaken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef Resonancer het volgende:
Wat zei Rodriguez ook alweer over de 33e vedieping?
Geen idee wat "ze"daar gedaan hebben , maar i.m.o. opmerkelijk dat er door Rodriguez precies op de verdieping waar de ex FBI agent (met 'n heel belangrijke rol in het Bin Laden verhaal) zat "vreemde geluiden" waren te horen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:36 schreef Wombcat het volgende:
WTC stortte toch niet in vanaf de 34e verdieping, maar een stuk hoger. Wat moeten ze dan op de 34e verdieping gedaan hebben om het instorten te veroorzaken?
Wat de meerderheid zegt doet er niet toe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:17 schreef atmosphere1 het volgende:
Dan ben je vreselijk slecht op de hoogte . Laatst nog werd aan Amerikaanse soldaten in Irak gevraagt waarom ze daar zijn : "om 9/11 te wreken" antwoordde de meerderheid .
Jij bent degene die niet informed is, bovendien zei ik alleen dat ik Bush geen direct verband heb horen leggen, en ik heb verschillende interviews van hem bekeken. Wat Cheney in de media heeft gezegd weet ik verder niet, maar wat wel zeker is, is dat een relatie tussen Saddam en Al-Qaudia is nooit de hoofdreden geweest is voor die inval.quote:Maar ik kan je ook bergen met artikelen voorschotelen van bv de Washinton post of opnames waarin Cheney het directe verband legt .
[..]
uit de Washinton post .
nogmaals : get informed !!
Nee hij stortte van boven in naar beneden, het onderste deel stortte pas als laatste in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:
Geen idee wat "ze"daar gedaan hebben , maar i.m.o. opmerkelijk dat er door Rodriguez precies op de verdieping waar de ex FBI agent (met 'n heel belangrijke rol in het Bin Laden verhaal) zat "vreemde geluiden" waren te horen.
En vanaf waar het wtc instortte ? Kan ook in de kelder zijn begonnen toch? De Core ging volgens mij als eerste en waar die het precies begaf?
Zonder twijfel van boven naar beneden. Als je de beelden bekijkt is er geen enkele andere conclusie mogelijk dan dat de gebouwen het begaven op de plek waar ze geraakt zijn. Wat tevens de reden is dat een controlled demolition uitgesloten is, omdat vooraf geplaatste explosieven geen schijn van kans maken een dergelijke crash op hun plaats te blijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Geen idee wat "ze"daar gedaan hebben , maar i.m.o. opmerkelijk dat er door Rodriguez precies op de verdieping waar de ex FBI agent (met 'n heel belangrijke rol in het Bin Laden verhaal) zat "vreemde geluiden" waren te horen.
En vanaf waar het wtc instortte ? Kan ook in de kelder zijn begonnen toch? De Core ging volgens mij als eerste en waar die het precies begaf?
inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Zonder twijfel van boven naar beneden. Als je de beelden bekijkt is er geen enkele andere conclusie mogelijk dan dat de gebouwen het begaven op de plek waar ze geraakt zijn. Wat tevens de reden is dat een controlled demolition uitgesloten is, omdat vooraf geplaatste explosieven geen schijn van kans maken een dergelijke crash op hun plaats te blijven.
De Antenne ging als eerste , dus de core daaronder ook, De Core kan in de kelder zijn bezweken en de instorting van boven naar beneden hebben veroorzaakt, geen video waarop je met zekerheid kunt zeggen dat dat niet gebeurd is. Over die explosieven ben ik n andere mening toegedaan, er bestaan nl wel explosieven die kunnen doorstaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef groningerstudent het volgende:
Zonder twijfel van boven naar beneden. Als je de beelden bekijkt is er geen enkele andere conclusie mogelijk dan dat de gebouwen het begaven op de plek waar ze geraakt zijn. Wat tevens de reden is dat een controlled demolition uitgesloten is, omdat vooraf geplaatste explosieven geen schijn van kans maken een dergelijke crash op hun plaats te blijven.
De antenne ging niet als eerste. Dat lijkt slechts zo vanuit een camerastandpunt. Vanuit andere is te zien dat het gezichtsbedrog is. Verder: als de core het beneden begeeft, zal het hele gebouw ook vanaf beneden instorten. Het buitenste gedeelte kan gewoon niet overeind blijven zonder de central core. Dat lijkt me toch wel erg duidelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De Antenne ging als eerste , dus de core daaronder ook, De Core kan in de kelder zijn bezweken en de instorting van boven naar beneden hebben veroorzaakt, geen video waarop je met zekerheid kunt zeggen dat dat niet gebeurd is. Over die explosieven ben ik n andere mening toegedaan, er bestaan nl wel explosieven die kunnen doorstaan.
Maar verpulveren deed het bovenste gedeelte wel? Hoe?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef gorgg het volgende:
[..]
De antenne ging niet als eerste. Dat lijkt slechts zo vanuit een camerastandpunt. Vanuit andere is te zien dat het gezichtsbedrog is. Verder: als de core het beneden begeeft, zal het hele gebouw ook vanaf beneden instorten. Het buitenste gedeelte kan gewoon niet overeind blijven zonder de central core. Dat lijkt me toch wel erg duidelijk.
En hoe heeft dat 2de vliegtuig de Core dan zo kunnen beschadigen?quote:How could the steel frame of many stories above the impact zone have broken up even before it started to fall?
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/proofs/rotation.html
quote:The fuselage of the jet that crashed into the South Tower appears to have almost entirely missed the core structure.
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/official/columns.html
Wat heeft dit met die zogenaamde mogelijke bommen in de kelder te maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar verpulveren deed het bovenste gedeelte wel? Hoe?
[..]
En hoe heeft dat 2de vliegtuig de Core dan zo kunnen beschadigen?
[..]
Ook Bush heeft het gezegt ,evenals de Vice president ,dus het is wel degelijk beweerd door Washinton . De Amerikaanse publieke opinie heeft grote invloed op de beleidsmakers . Ze moesten het volk er van overtuigen dat de Invasie van Irak nodig en daarvoor heeft men meerdere reden aangedragen waaronder de eerder genoemde en het WMD verhaal .quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef Hayek het volgende:
[..]
Wat de meerderheid zegt doet er niet toe.
[..]
Jij bent degene die niet informed is, bovendien zei ik alleen dat ik Bush geen direct verband heb horen leggen, en ik heb verschillende interviews van hem bekeken. Wat Cheney in de media heeft gezegd weet ik verder niet, maar wat wel zeker is, is dat een relatie tussen Saddam en Al-Qaudia is nooit de hoofdreden geweest is voor die inval.
Als je er al vanuit mag gaan dat het bovenste gedeelte inderdaad verpulverde, want dat vraag ik me sterk af. Pak deze video er eens bij. Hierin is duidelijk te zien dat het bovenste deel in zijn gehaal naar beneden valt. De eerste 3 seconden laten geen enkel bewijs zien dat het verpulverde. Alles na deze eerste 3 seconden is nooit met zekerheid te achterhalen, vanwege de enorme paddestoel die het zicht belemmert. Het zou misschien wel mogelijk zijn dat het bovenste gedeelte in zekere mate van onder naar boven is verpulvert door de opeenvolgende klappen die het krijgt van de onderliggende verdiepingen bij het naar beneden komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Resonancer het volgende:
Maar verpulveren deed het bovenste gedeelte wel? Hoe?
Tja die paddestoel, waardoor wordt dat veroorzaakt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Alles na deze eerste 3 seconden is nooit met zekerheid te achterhalen, vanwege de enorme paddestoel die het zicht belemmert.
Kunje dan alleen maar zaken verduidelijken door linkjes te posten en uitspraken of stukken tekst te quoten? Waarom zie ik je nou nooit eens helemaal in eigen woorden iets vertellen? Het komt zo ongelooflijk over als een zwaktebod, dat gelink en gequote van je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja die paddestoel, waardoor wordt dat veroorzaakt?
http://911research.wtc7.n(...)ses/mushrooming.html
En de enorme stofwolk?
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/collapses/dust.html
Je bedoelt de as die aan weerskanten uit de torens komt? Dat lijkt me vrij logisch te verklaren, het bovenste deel van het gebouw valt op de onderliggende verdiepingen, die op hun beurt het gewicht niet aankunnen en ook inzakken. Op het moment dat de ene etage op de andere valt wordt al het puin en stof naar buiten toe geperst, en dat heeft wel wat weg van een explosie, maar is het niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Resonancer het volgende:
En de enorme stofwolk?
Ach, jij ziet wel meer niet, ik weet toch heel zeker dat ik mijn toetsenbord gebruik, en niet alleen ctrl-c en ctrl-v. Dat jij zegt dat ik nooit mijn eigen mening type maakt mij weer duidelijk dat je niet kunt lezen of i.i.g. zeer slectief leest en conclusies trekt die niet kloppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:14 schreef haaahaha het volgende:
Kunje dan alleen maar zaken verduidelijken door linkjes te posten en uitspraken of stukken tekst te quoten? Waarom zie ik je nou nooit eens helemaal in eigen woorden iets vertellen? Het komt zo ongelooflijk over als een zwaktebod, dat gelink en gequote van je.
Verwacht je een antwoord, krijg je (m.u.v. de laatste regel van de tweede link dan) niks meer dan een feitelijke beschrijving van de paddestoelen en de stofwolk...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En de enorme stofwolk?
Maar wat is dan wel genoeg om een stofwolk van die omvang te veroorzaken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef Resonancer het volgende:
In eigen woorden:
De krachten die vrijkwamen bij de "instorting" waren niet voldoende om 'n stofwolk van deze omvang te veroorzaken.
Waarom niet? In een fractie van een seconde werd alles op die verdiepingen naar buiten geperst.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef Resonancer het volgende:
De krachten die vrijkwamen bij de "instorting" waren niet voldoende om 'n stofwolk van deze omvang te veroorzaken.
Mooizo. In eigen woorden, wat was wel de oorzaak, hoe is die oorzaak tot stand gekomen en hoe zou dat allemaal gepland moeten zijn volgens jou? Hoe is de oorzaak geplaatst?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef Resonancer het volgende:
In eigen woorden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |