iddquote:
ik heb nooit last van haar gehad en ze heeft een goeie ondertitelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanmelden kan in het FOK!knokploeg topique![]()
En toen ging de wekker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Snooze ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja en mijn nichtje , ( Yanniicke op fok, heeft een fotoboek) Is zwaar populair bij sommige mensen !
Het verkopen van je zogenaamde "aanwezige kennis", "talenten" en "connecties" staat te boek als een zinloze poging je sociale status wanhopig op te krikken. Derhalve stem ik dan ook voor een doctrine waarin Met-Yvana officieel onder curatele wordt gezet zodat de schade aan de samenleving en het FOK!forum tot een minimum kunnen worden beperkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpuntquote:
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpunt
* oshiro supersoaker doorlaadt...
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik constateer nu toch echt duidelijk aanwijzingen die duiden op een beginnende psychologische storing. Misschien is het verstandig dat je eens een tijd van FOK! vertrekt en in een zogenaamde instelling gaat wonen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik bemoei me zo min mogelijk met plebejers en ander uitschotquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertIk zag je wel lurken in je fobo
En dan niet eens reageren
Zelfs IK doe dat, en ja, dat zegt wat
Mooi, dan kunnen we gezellig door blijven pratenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bemoei me zo min mogelijk met plebejers en ander uitschot![]()
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik constateer nu toch echt duidelijk aanwijzingen die duiden op een beginnende psychologische storing. Misschien is het verstandig dat je eens een tijd van FOK! vertrekt en in een zogenaamde instelling gaat wonen.
Oftewel je aanwezigheid wordt niet op prijs gesteld. Optyfen!![]()
Neen. We hebben het gewoon niet zo op omhooggevallen meisjes die Fok! gebruiken om hun ego te boosten, aangezien ze in het dagelijks leven weinig tot geen aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Sociale ladders zijn overrated.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.
Ken je plaats op de sociale ladder! En weet dat die plaats onder de mijne is !
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef Life het volgende:
[..]
Neen. We hebben het gewoon niet zo op omhooggevallen meisjes die Fok! gebruiken om hun ego te boosten, aangezien ze in het dagelijks leven weinig tot geen aandacht krijgen.
Mijn dagen geteld? Schei uit, VMBO-ers zijn geen match voor mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef LedZep het volgende:
Ah, daar arriveert mijn grote vriend Life.
Met-Yvana, besef nu wel dat je dagen echt geteld zijn. Aangezien Life zeer goede contacten onderhoudt met de scene zal je geen tegenstand meer kunnen bieden wanneer de versterking arriveert.
Life kan ik mijnheer J. B. aan de lijst toevoegen?
Je bent wel grappig voor een ukkepuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren voor iemand met zulke boerse manieren.
Ken je plaats op de sociale ladder! En weet dat die plaats onder de mijne is !
Ik bespeur een Dirktatorisme!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebben![]()
Dat kan je zeker weten doen, beste makker. Daarnaast kan je Curtis ook toevoegen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef LedZep het volgende:
Ah, daar arriveert mijn grote vriend Life.
Met-Yvana, besef nu wel dat je dagen echt geteld zijn. Aangezien Life zeer goede contacten onderhoudt met de scene zal je geen tegenstand meer kunnen bieden wanneer de versterking arriveert.
Life kan ik mijnheer J. B. aan de lijst toevoegen?
Blijkbaar ben je toch niet zo elitair dat je vmbo goed weet te spellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn dagen geteld? Schei uit, VMBO-ers zijn geen match voor mij![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet wie bent , je blaast wel hoog van de toren
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je toch niet zo elitair dat je vmbo goed weet te spellen.
Spreekt een minderwaardig VWO-ertje tegen het almachtige koorvolkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Spreekt een minderwaardig VWO-ertje tegen het almachtige koorvolk
* oshiro meldtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauw![]()
Wat zeg je als je de telefoon opneemt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Al komen met 50 man hier voor het hek schreeuwen en protesteren, ik lust jullie rauw![]()
Ik had een au pair toen ik jong was, blame herquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef Neenetje het volgende:Je vraagt je toch af wat zoiets nou voor opvoeding krijgt..
au pairsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een au pair toen ik jong was, blame her![]()
Voor iemand die VWO doet, gebruik je allemachtig weinig variatie in je argumentatie. Niet alleen zijn je beweringen incorrect, ook komt elke reactie op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik neem geen telefoon aan na 11 uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zeg je als je de telefoon opneemt?
ORLY?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een au pair toen ik jong was
Dit gaat te verquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooh die foto is echt subliemIk vind mezelf wel iets weghebben van boticelli's venus daar
![]()
Ik vind je meer wat weghalen van Satan's Miss Honey na een afslankcursus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooh die foto is echt subliemIk vind mezelf wel iets weghebben van boticelli's venus daar
![]()
en ik alweer sterrestofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oei, als dat oud en verdorven is...
Ik ben een fossiel..![]()
GMTAquote:
Trouwens vind ik het laf dat je andermans foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vind je meer wat weghalen van Satan's Miss Honey na een afslankcursus.
RICHTEN.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Trouwens vind ik het laf dat je anderman's foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?![]()
Trouwens vind ik? Doe jij nou VWO? Tuig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Trouwens vind ik het laf dat je anderman's foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?![]()
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Trouwens vind ik? Doe jij nou VWO? Tuig.
VUUR!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallen![]()
Dit was wel een hele grote steek dan. En de scholen waren toch weer begonnen. Volgens mij moet jij gewoon slapen om morgen je boeken te kaften.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallen![]()
nuh-uhquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dit was wel een hele grote steek dan. En de scholen waren toch weer begonnen. Volgens mij moet jij gewoon slapen om morgen je boeken te kaften.
Dan kan je dus prima oefenen. Hup vort! Slapen met je cunjo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
nuh-uh, dinsdag pas boeken halen
Zie ik er lethargisch uit ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dan kan je dus prima oefenen. Hup vort! Slapen met je cunjo.
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zie ik er lethargisch uit ofzo?
Maar ze doet wel VWO hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...
Of je plichtsgetrouw je Nederlands-woordenlijstje oplepelt om slim te lijken..
Daar zullen we later sub rosa nog eens over sprekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...
Of je plichtsgetrouw je Nederlands-woordenlijstje oplepelt om slim te lijken..
Ik weet niet. Wie van de drie uit je usericon moet ik bekijken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zie ik er lethargisch uit ofzo?
Laten we dat eens niet doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daar zullen we later sub rosa nog eens over spreken![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef oshiro het volgende:
Zo, als waerde student zijnde...
BIER!
Probleem opgelost, slotje.
Jammer van die edit lieve schat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noooooit ! Noooooooit zal ik opgeven, stuk rapaille
Kom over 3 jaar maar eens terug als je staat te strijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noooooit ! Noooooooit zal ik opgeven, stuk rapaille
Tja dat wordt een ban.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef oshiro het volgende:
VWO okay. C&M daarentegen...
Nou biehier!
Denk je dat ik mijn huidige paleisje binnen 3 jaar verlaat ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Kom over 3 jaar maar eens terug als je staat te strijken.
Een échte VWO'er blijft toch niet bij mama en papa wonen. Neppert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn huidige paleisje binnen 3 jaar verlaat ?![]()
Stel je niet zo aan stom wijf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Snel allen naar feedback ! Ik heb een screenshot !
Neen. Je plaatje geeft alleen een tubgirl weer ten gevolge van hotlinkingquote:
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Plebsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef seveneleven het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.
Maar ikzelf doe ook VMBO, en het maakt geen reet uit wat voor een opleiding je doet, of het nou Gymnasium is, of VMBO.
VMBO'ers zijn meestal wat technischer aangelegd, ten opzicht van VWO'ers.
Dus stop alsjeblieft het het spotten op " lagere opleidingen " want je wordt er niet populair op.
- SevenEleven
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Snel allen naar feedback ! Ik heb een screenshot !
Zie editquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef Life het volgende:
[..]
Neen. Je plaatje geeft alleen een tubgirl weer ten gevolge van hotlinkingWaarschijnlijk zie je dat niet door je browser cache.
U bevindt zich hier:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef seveneleven het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.
Maar ikzelf doe ook VMBO, en het maakt geen reet uit wat voor een opleiding je doet, of het nou Gymnasium is, of VMBO.
VMBO'ers zijn meestal wat technischer aangelegd, ten opzicht van VWO'ers.
Dus stop alsjeblieft het het spotten op " lagere opleidingen " want je wordt er niet populair op.
- SevenEleven
ooooooh jij bent er gloeiend bij, als ik nu alleen het juiste forum kan vinden om dit voorval te melden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
U bevindt zich hier:
ONZ
En daarbij ben ik technischer aangelegd dan het grosch der VMBO-ers
Dus je wilt zeggen dat ze in Drenthe allemaal hoog opgeleid zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef derobin het volgende:
En daarbij, in Drenthe, praten we allemaal zo
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ooooooh jij bent er gloeiend bij, als ik nu alleen het juiste forum kan vinden om dit voorval te melden....
Ik noem het geen klikken, ik noem het je plicht als forumgebruikster !quote:
Ach ja, verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef derobin het volgende:
Neuj, juist niet... Het gros hier is retard. Maarjah,niks aan te doen. Steek ik goed bij af...
Ik, als rasechte Drent, ondersteun dit standpunt volledig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef derobin het volgende:
Neuj, juist niet... Het gros hier is retard. Maarjah,niks aan te doen. Steek ik goed bij af...
plebs2 (het ~)quote:
Zou het de br33zâh-of-hoe-je-het-ook-schrijft-cultuur zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zakgeld-irritaties
En dan? Grotere cadeaus voor je verjaardag, sinterklaas en kerst. Vergoeding van je ouders voor je bruiloft, vakanties en je eerste huis. Straks zet je heel FOK! nog op dat ouders moeten op gaan draaien voor de toekomstige bejaardenzorg van hun kinderen.![]()
Ja, ik vind het ook een slechte ontwikkeling dat er op het kwaliteitsforum FOK! steeds meer users als Met-Yvana rondlopen. Vuur!![]()
[afbeelding]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zou het de br33zâh-of-hoe-je-het-ook-schrijft-cultuur zijn![]()
Huilie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteld![]()
Met volle teugenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteld![]()
Natuurlijk, mensen van jouw klasse moeten werkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met volle teugen![]()
Bij deze draag ik het strategisch commando over aan SpankTheMonkey (of een ander wie interesse heeft, en bij de knok!ploeg hoort) want ik ga lekker maffen
morgen vroeg op enzeau
![]()
In dat geval ga ik vrolijk door natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik zet er spontaan ,,Die another day" van Madonna door op ! Wat heerlijk. Weer kom ik als overwinnaar uit de strijd
![]()
Ik moet een uittreksel uit het bevolkingsregister halen op het gemeentehuisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen van jouw klasse moeten werken![]()
Ik doe vwo, en van mensen die zich van kreten als ,,omg" bedienen neem ik geen notitie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Omg deze retard is echt een volhouder.
zegt een VWO-erquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
Nerd
Neupe, van studie wisselenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef derobin het volgende:
Wadan. Ga je studeren knul?
Mwhehehe, volgens mij ben jij de nerd van de klas !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe vwo, en van mensen die zich van kreten als ,,omg" bedienen neem ik geen notitie.
Nerd![]()
Au contraire, mijn laag bij de grondse plebejer. Ik zit bij een groepje met redelijk wat aanzienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:30 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Mwhehehe, volgens mij ben jij de nerd van de klas !
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Au contraire, mijn laag bij de grondse plebejer. Ik zit bij een groepje met redelijk wat aanzien![]()
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef derobin het volgende:
Wuahahahahahahahaha!!!!!!
Niet om half 2 in de nacht neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd he
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd he
quote:
Hij is al verder dan jij,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en ik plan om rechten aan de universiteit te studerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef derobin het volgende:
Bek snol. Je zit nog op de middelbare school. snotneus. pffff. hoe oud ben je. 18? :p
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van mensen die zich van kreten als ,,snoezig" bedienen neem ik geen notitie.
Nerd![]()
Daar komen dan hopelijk wel filmpjes van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef derobin het volgende:
Durf je dat wel? Zonder au pair de wijde wereld in? Studeren.. hahaah.. Je bent zo populair, dat je strax ge-loverboyed wordt, en in oekraine in de goot gevonden wordt.
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboysquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef derobin het volgende:
Durf je dat wel? Zonder au pair de wijde wereld in? Studeren.. hahaah.. Je bent zo populair, dat je strax ge-loverboyed wordt, en in oekraine in de goot gevonden wordt.
EQ is een vmbo/havo/mbo/hbo smoesjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef derobin het volgende:
Jawel, want je mag dan een redelijk IQ hebben, je EQ komt nog niet boven het aantal vrienden dat je hebt uit.
Oeh, dat klinkt héél zelfstandig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboys![]()
Och mijn vader is erg op me gesteld, ik ben de parel in zijn kroonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt héél zelfstandig.
Leuke kloon wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Echt, je staat met stip op 1 van meest kansloze mensen aller tijden.
Zeg dat maar over 11 jaar, als je voor mij in de rechtzaal zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Echt, je staat met stip op 1 van meest kansloze mensen aller tijden.
Hooguit als getuige.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeg dat maar over 11 jaar, als je voor mij in de rechtzaal zit![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef derobin het volgende:
Wahahaha, ja als ik moet pissen, en jij mn 20 cent aanpakt.
Hbo recht? Laat me niet lachen, als ik eenmaal rechter ben over 11 jaar, zal ik VER boven jou staanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef derobin het volgende:
Wahahaha, ja als ik moet pissen, en jij mn 20 cent aanpakt.
Jij steld mij ook teleurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef derobin het volgende:
11 jaar. Ik had verwacht dat jij met je uitzonderlijke IQ wel sneller klaar zou zijn.. Je steld me teleur.
Och, aangezien ik dit jaar eindexamen VWO doe, en het 10 jaar duurt om je bevoegdheid als rechter te halen......tjaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef derobin het volgende:
11 jaar. Ik had verwacht dat jij met je uitzonderlijke IQ wel sneller klaar zou zijn.. Je steld me teleur.
Misschien dat ze op dat inferieure hbo van jou studies zo licht nemen, maar hierbij is daar geen sprake vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:56 schreef derobin het volgende:
Hmm, al zijn, maar, je doet jezelf zo geweldig overkomen, dat ik verwachte dat jij dat sneller voor elkaar zou krijgen. Of je pappie. Of je au pair. Of je loverboy.
Nooit gedaan. Nergens voor nodig in mijn optiek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef derobin het volgende:
Mag ik tussendoor ff iets vragen? Heb ej je ooit op je IQ laten testen? En zoja,hoe hoog is je IQ?
Of hij koopt haar leraren om.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef derobin het volgende:
Nee okee. Er is dus geen concreet bewijs voor je intelligentie. Mischien amakt je rijke pappie je huiswerk wel, en moet je verplicht naar huiswerkbegeleiding om te leren.
ik maak mijn huiswerk zelf, want huiswerk maken is een groot deel van mijn leerproces. Leren doe ik op mijn eigen manier, ik let heel goed op in de klas, maak mijn huiswerk nauwkeurig, en dan volstaat gewoon een keer of 2-3 doorlezen als voorbereiding op een dossiertoetsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:05 schreef derobin het volgende:
Nee okee. Er is dus geen concreet bewijs voor je intelligentie. Mischien amakt je rijke pappie je huiswerk wel, en moet je verplicht naar huiswerkbegeleiding om te leren.
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBOquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:12 schreef derobin het volgende:
Nerd. Huiswerk te maken.
*kick*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, en ik plan om rechten aan de universiteit te studeren![]()
In mijn optiek is het maar het beste dat je niet met die uitslag geconfronteerd wordt inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Nergens voor nodig in mijn optiek.
Jezus wat een verwend, dom, zelfingenomen, msn, breezah snolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
EQ is een vmbo/havo/mbo/hbo smoesje
Rechten? Wat een enorme dertien-in-een-dozijn studie. In Leiden zeker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat is er mis met het HBO?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBO![]()
Iedereen die niet weet wat ie wil gaat rechten doen aan de universiteitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Meisjes van jouw soort kennen dat soort woorden helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het plebs zal altijd jaloers en wrokkig zijn jegens hen die het beter hebben![]()
Ik hoop het voor dr dat ze idd een kloon is; want als ze echt allemaal serieus meent wat ze zegt is ze heel erg sneu..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Meisjes van jouw soort kennen dat soort woorden helemaal niet!
Kleaun!
Zo is dat! Kom maar eens hier Yvana, kale stamphoer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef TimC het volgende:
Kwaliteitstopic maar weeridd een breezah met een grote mond... Ben je nog maagd?? Zo ja, dan verklaart dat je grote mond, als er eenmaal door je dunne vliesje heengprikt is, piep je wel anders..
![]()
Was je niet blijven zitten? En je werk bevat toch koffie halen en de telefoon opnemen bij één of andere automonteur bedrijf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBO![]()
Geef het gewoon maar toe, je wil goedkope sex!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef renz0r het volgende:
Ze mag hier iig onderduiken mocht ze lastig gevallen worden. Zwijndrechters helpen Zwijndrechters
Goede reply!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
ZIJ IS ZEKER AL VAAK ANAAL VERNEDERD![]()
linkjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanmelden kan in het FOK!knokploeg topique![]()
En jij denkt dat je pappie je altijd zal beschermen? Zelfs nu lukt dat hem niet aangezien er al een vrij grote topic is met als hoofdzaak jou bashen. Geen wonder dat je rechten studeerd, al die psychologische mishandelingen van nu kan je dan met je karige kennis van het wetsysteem proberen te verantwoorden en iets uit het vuur slepen. (lees, ik ben zielig want ik werd gepest en probeer later via de wet mijn gelijk te halen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn vader is erg op me gesteld, ik ben de parel in zijn kroon![]()
![]()
omgquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
ZIJ IS ZEKER AL VAAK ANAAL VERNEDERD![]()
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef Chau het volgende:
[..]
Geef het gewoon maar toe, je wil goedkope sex!
Dank.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef tho_Omas het volgende:
Interessant topic LedZep.
Ik stem voor een verlate abortusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dank.
Nu weer back ontopic: denken jullie dat het kind ('gedrocht' klinkt zo sneu) nog te redden is?
Dat kunnen we vast van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik stem voor een verlate abortus!
Mits ze terug kruipt in de doos van dr moeder om zodoende haar verstand los te rukken en het kleine gezonde deel daarvan gebruiken richting rehabilitatie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dank.
Nu weer back ontopic: denken jullie dat het kind ('gedrocht' klinkt zo sneu) nog te redden is?
Ze hebben het kind weggegooid en de placenta gehoudenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits ze terug kruipt in de doos van dr moeder om zodoende haar verstand los te rukken en het kleine gezonde deel daarvan gebruiken richting rehabilitatie...
dirk !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het een slechte ontwikkeling dat er op het kwaliteitsforum FOK! steeds meer users als Met-Yvana rondlopen. Deze users zorgen voor een algemene achteruitgang in de kwaliteit van maken forums, zoals kwaliteitsforum ONZ, de schande.
Daarom presenteer ik hier het eerste "Met-Yvana-bash-topic", een iniatief van de FOK!knokploeg, om de uitwassen van het forum te verwijderen.
Zorgen dit soort topics juist niet voor een kwaliteitsachteruitgang?
Neen, want wanneer het plebs getemd moet worden, zullen er stappen ondernomen moeten worden. Alleen dan kan FOK! zijn kwaliteitsniveau weer in ere herstellen.
"Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum."
Dat zou ik ook doen maar ze hebben zich vergist want het typt. Ik denk dat deze vergissing te wijten was aan het niet duidelijk zijnde welk hoopje bloederig ellende nou wat was...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ze hebben het kind weggegooid en de placenta gehouden!
Je hebt helemaal geen Audiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie zijn gewoon een vunzige groep proletisch addergebroed ! Als jullie zouden oversteken, zou ik het gaspedaal van mijn audi vol intrappen![]()
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een autoquote:
Haha, wat een paupermerkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een auto![]()
Och om te zien is het wel een chique auto, beter dan zo'n goedkopige peugeot of whateverquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Lijkt me kut om te weten dat je vader niks voor je over heeft.
Doe je alleen hier zo, of gedraag je je in het echt ook zo eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk op jullie allen neer vanuit mijn ivoren torentje![]()
![]()
Die Peugeot rijdt ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
beter dan zo'n goedkopige peugeot of whatever![]()
Je komt dus uit Afrikaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk op jullie allen neer vanuit mijn ivoren torentje![]()
![]()
Ooch ik heb het gewoon goed, en daar gedraag ik me naar, is dat zo slecht?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:17 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doe je alleen hier zo, of gedraag je je in het echt ook zo eigenlijk?
Ach, het is maar wat je slecht noemt he. Als jij het leuk vindt dat mensen je beschouwen als een kakker met teveel kapsones, ga gerust door dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooch ik heb het gewoon goed, en daar gedraag ik me naar, is dat zo slecht?
Kakkers? Dat nouveaux-riche villa-vee? Daar voel ik me te goed voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je slecht noemt he. Als jij het leuk vindt dat mensen je beschouwen als een kakker met teveel kapsones, ga gerust door dan.
Akeleilaan, vraag maar aan renz0r wat voor straat dat isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef derobin het volgende:
En ondrtussen woont ze in een woonwagen onder de rook van Rotterdam. Wannabe richkid.
Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef derobin het volgende:
Bewijs. Kom op, jij wil rechter worden doe wat beter je best
Dat van iemand die nog niet eens een VWO-Diploma heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voor![]()
Och dat is zo'n aanplakster, ze is wel aardig opzich.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef XiChico het volgende:
wies die sma rechts van je op je ava, dies wel kankerlelijk opziçhdan zou ik nieuwe vriendinnen zoeken.
Van Gogh en Galileo Galilei werden ook niet gewaardeerd in hun tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:48 schreef LedZep het volgende:
Ik denk dat dit topic geslaagd is. Met-Yvana is nu definitief positief getest op het psychische stoornisonderzoek en derhalve kan ik zeggen dat het arme kind nu definitief de noemer gek* heeft gekregen 14.gif
*gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige
2 dwaas
Jij vergelijkt jezelf met Galilei.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van Gogh en Galileo Galilei werden ook niet gewaardeert in hun tijd![]()
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef razzberry het volgende:
[..]
Jij vergelijkt jezelf met Galilei.![]()
Oke leg deze domme HBO'r maar even de relativiteitstheorie van Einstein uit.
Met jou suprieure intelligentie moet dat vast lukken, aangezien ik die leerstof al in m'n eerste jaar heb gehad. De speciale graag.
Nou je hebt in iedergeval een idee, wat het inhoudt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....
Iets met 2 mensen, die de wetten der natuur hetzelfde zullen waarnemen op verschillende locaties ofzo. Ik ben een beetje roestig hier
Ik doe dan ook C&M , al mijn kennis over dit soort zaken komt uit het hoofdstuk ,,geschiedenis als wetenschap"wat we kregen bij geschiedenis profiel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nou je hebt in iedergeval een idee, wat het inhoudt.
Van wat ik me ervan herinner:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm even nadenken, dit hadden we met geschiedenis gehad....
Iets met 2 mensen, die de wetten der natuur hetzelfde zullen waarnemen op verschillende locaties ofzo. Ik ben een beetje roestig hier
Eigenlijk ben ik van mening dat het niveau van C&M VWO onder N&T HAVO ligt. Aangezien bij N&T meer de nadruk wordt gelegd op zelfstandig denken en het echt kunnen construeren van ideen. Tewijl bij C&M meer "uit het hoofd wordt geleerd'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Van wat ik me ervan herinner:
Als je snelheid de lichtsnelheid nadert, word je zwaarder.
Als je snelheid de lichtsnelheid nadert, gaat de tijd langzamer.
Wat jij bedoelt is de parallel-universum-theorie denk ik. Als er oneindig veel universa bestaan, dan zou er een universum moeten zijn dat exact gelijk is aan het onze.
Oja, kwantummechanica verklaart dat alles een superpositie heeft.
C&M
Oja, we zijn in ONZ.
Strateeg meldt zich![]()
Ik wil de likes of you niet in mijn topic, ik walg van jouquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
Hmmm....deze kloon loopt beter dan die Belgische heaumeau-kappert!
Zit jij nou een hbo-er af te kraken terwijl jij C&M doet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, treurige hbo-er? Ik hoef mijzelf niet te bewijzen aan de likes of you, daar voel ik me veels te goed voor![]()
Alleen bij de talen moeten er regels en woorden worden geleerd, bij vakken als geschiedenis profiel , aardrijkskunde, tekenen enz. komt er een hoop inzicht bij kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef razzberry het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van mening dat het niveau van C&M VWO onder N&T HAVO ligt. Aangezien bij N&T meer de nadruk wordt gelegd op zelfstandig denken en het echt kunnen construeren van ideen. Tewijl bij C&M meer "uit het hoofd wordt geleerd'
Dan is het niveau wel hoger dan C&M Havo maar niet van N&T. Tuurlijk valt het niet 100 procent met elkaar te vergelijken maar toch zit er een kern van waarheid in.
Klopt, en talent om te leren. Ik zeg niet dat het minder is (nou ja eigenlijk wel, maar goed), ik vind alleen dat ik harder heb moeten nadenken en werken met mijn N&T Havo dan jouw C&M VWO.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Alleen bij de talen moeten er regels en woorden worden geleerd, bij vakken als geschiedenis profiel , aardrijkskunde, tekenen enz. komt er een boel inzicht bij kijken.
En ik moet meer lezen en leren met mijn C&M VWO dan jij met je N&T havo, je point is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:25 schreef razzberry het volgende:
[..]
Klopt, en talent om te leren. Ik zeg niet dat het minder is (nou ja eigenlijk wel, maar goed), ik vind alleen dat ik harder heb moeten nadenken en werken met mijn N&T Havo dan jouw C&M VWO.
Helaas voor jou is het mijn topic en Il Duce Dirktator is van harte welkom, strijdmakker zijndequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik wil de likes of you niet in mijn topic, ik walg van jou![]()
Het is jouw topic niet meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het mijn topic en Il Duce Dirktator is van harte welkom, strijdmakker zijnde![]()
Leren is simpel, dat kan iedere klapmongool.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ik moet meer lezen en leren met mijn C&M VWO dan jij met je N&T havo, je point is?
Waarop baseer je dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Leren is simpel, dat kan iedere klapmongool.
Denk niet dat je de boel hebt overgenomen, want je zit nog altijd in een mindere positie en hebt geen enkel recht (quote:
Ik ben al jouw meerdere sinds ik geboren benquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
Denk niet dat je de boel hebt overgenomen, want je zit nog altijd in een mindere positie en hebt geen enkel recht () te beslissen over het wel en wee van deze topic.
Je woog misschien meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben al jouw meerdere sinds ik geboren ben![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef TimC het volgende:
Kwaliteitstopic maar weeridd een breezah met een grote mond... Ben je nog maagd?? Zo ja, dan verklaart dat je grote mond, als er eenmaal door je dunne vliesje heengprikt is, piep je wel anders..
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa zal dat nooit toestaan, + ik doe vwo, ik trap heus niet in listige praatjes van loverboys![]()
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:04
Ik heb werk !
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:07
Ik ben assistente.........![]()
quote:Met-Yvana - dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:29
De monteurs in een garage... Ik moet de telefoon aannemen, koffie zetten, en dingetjes uit het magazijn pakken
Proest, probeer me maar eerst eens bij te houden... Een Impreza GT Turbo van mijn eigen centjes betaald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een auto![]()
Bij houden? Ik vind het maar een ordinaire bak die auto, een audi heeft klasse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Proest, probeer me maar eerst eens bij te houden... Een Impreza GT Turbo van mijn eigen centjes betaald.![]()
Even een best wel serieuze vraag, op wie ga je leunen als je pappie er niet meer is en je rechter droom een illusie blijkt te zijn??
Je gaat je eigen wel een plebejer voelen als je ziet dat Mocro`s ook vaak A4 rijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bij houden? Ik vind het maar een ordinaire bak die auto, een audi heeft klasse.
Mijn rechter droom is geen illusie, als ik na mijn studie nederlands recht niet voor de Raion in aanmerking kom, ga ik voor advocate![]()
Je hebt ervaring als garagesecretaresse én je bent blijven zitten? Wat een idiootquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn rechter droom is geen illusie, als ik na mijn studie nederlands recht niet voor de Raion in aanmerking kom, ga ik voor advocate![]()
Aha, maar mijn toekomstige heeft leren bekledingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je gaat je eigen wel een plebejer voelen als je ziet dat Mocro`s ook vaak A4 rijden.![]()
Weet je wel hoeveel mensen rechten studeren, ik zou er maar niet teveel van verwachten.
Ach als ik dat serieus moet nemen word moeilijk nu ik een beetje weet wat jouw smaak is... Kijk mij, stoer doen met andermans centjes...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En jij denkt dat die Mocro`s geen leer hebben in hun auto`s?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aha, maar mijn toekomstige heeft leren bekleding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |