Ik hoop het voor dr dat ze idd een kloon is; want als ze echt allemaal serieus meent wat ze zegt is ze heel erg sneu..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Meisjes van jouw soort kennen dat soort woorden helemaal niet!
Kleaun!
Zo is dat! Kom maar eens hier Yvana, kale stamphoer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef TimC het volgende:
Kwaliteitstopic maar weeridd een breezah met een grote mond... Ben je nog maagd?? Zo ja, dan verklaart dat je grote mond, als er eenmaal door je dunne vliesje heengprikt is, piep je wel anders..
![]()
Was je niet blijven zitten? En je werk bevat toch koffie halen en de telefoon opnemen bij één of andere automonteur bedrijf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daarom zit jij met je bic-pen op het HBO![]()
Geef het gewoon maar toe, je wil goedkope sex!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef renz0r het volgende:
Ze mag hier iig onderduiken mocht ze lastig gevallen worden. Zwijndrechters helpen Zwijndrechters
Goede reply!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
ZIJ IS ZEKER AL VAAK ANAAL VERNEDERD![]()
linkjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanmelden kan in het FOK!knokploeg topique![]()
En jij denkt dat je pappie je altijd zal beschermen? Zelfs nu lukt dat hem niet aangezien er al een vrij grote topic is met als hoofdzaak jou bashen. Geen wonder dat je rechten studeerd, al die psychologische mishandelingen van nu kan je dan met je karige kennis van het wetsysteem proberen te verantwoorden en iets uit het vuur slepen. (lees, ik ben zielig want ik werd gepest en probeer later via de wet mijn gelijk te halen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn vader is erg op me gesteld, ik ben de parel in zijn kroon![]()
![]()
omgquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
ZIJ IS ZEKER AL VAAK ANAAL VERNEDERD![]()
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef Chau het volgende:
[..]
Geef het gewoon maar toe, je wil goedkope sex!
Dank.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef tho_Omas het volgende:
Interessant topic LedZep.
Ik stem voor een verlate abortusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dank.
Nu weer back ontopic: denken jullie dat het kind ('gedrocht' klinkt zo sneu) nog te redden is?
Dat kunnen we vast van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik stem voor een verlate abortus!
Mits ze terug kruipt in de doos van dr moeder om zodoende haar verstand los te rukken en het kleine gezonde deel daarvan gebruiken richting rehabilitatie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dank.
Nu weer back ontopic: denken jullie dat het kind ('gedrocht' klinkt zo sneu) nog te redden is?
Ze hebben het kind weggegooid en de placenta gehoudenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits ze terug kruipt in de doos van dr moeder om zodoende haar verstand los te rukken en het kleine gezonde deel daarvan gebruiken richting rehabilitatie...
dirk !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het een slechte ontwikkeling dat er op het kwaliteitsforum FOK! steeds meer users als Met-Yvana rondlopen. Deze users zorgen voor een algemene achteruitgang in de kwaliteit van maken forums, zoals kwaliteitsforum ONZ, de schande.
Daarom presenteer ik hier het eerste "Met-Yvana-bash-topic", een iniatief van de FOK!knokploeg, om de uitwassen van het forum te verwijderen.
Zorgen dit soort topics juist niet voor een kwaliteitsachteruitgang?
Neen, want wanneer het plebs getemd moet worden, zullen er stappen ondernomen moeten worden. Alleen dan kan FOK! zijn kwaliteitsniveau weer in ere herstellen.
"Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum."
Dat zou ik ook doen maar ze hebben zich vergist want het typt. Ik denk dat deze vergissing te wijten was aan het niet duidelijk zijnde welk hoopje bloederig ellende nou wat was...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ze hebben het kind weggegooid en de placenta gehouden!
Je hebt helemaal geen Audiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie zijn gewoon een vunzige groep proletisch addergebroed ! Als jullie zouden oversteken, zou ik het gaspedaal van mijn audi vol intrappen![]()
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een autoquote:
Haha, wat een paupermerkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik krijg die van mijn pappie als ik mijn rijbewijs haal, en dan koopt hij een nieuwe voor zichzelf. Het is danwel een oude A4, maar het is een auto![]()
Och om te zien is het wel een chique auto, beter dan zo'n goedkopige peugeot of whateverquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Lijkt me kut om te weten dat je vader niks voor je over heeft.
Doe je alleen hier zo, of gedraag je je in het echt ook zo eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk op jullie allen neer vanuit mijn ivoren torentje![]()
![]()
Die Peugeot rijdt ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
beter dan zo'n goedkopige peugeot of whatever![]()
Je komt dus uit Afrikaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk op jullie allen neer vanuit mijn ivoren torentje![]()
![]()
Ooch ik heb het gewoon goed, en daar gedraag ik me naar, is dat zo slecht?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:17 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doe je alleen hier zo, of gedraag je je in het echt ook zo eigenlijk?
Ach, het is maar wat je slecht noemt he. Als jij het leuk vindt dat mensen je beschouwen als een kakker met teveel kapsones, ga gerust door dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooch ik heb het gewoon goed, en daar gedraag ik me naar, is dat zo slecht?
Kakkers? Dat nouveaux-riche villa-vee? Daar voel ik me te goed voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je slecht noemt he. Als jij het leuk vindt dat mensen je beschouwen als een kakker met teveel kapsones, ga gerust door dan.
Akeleilaan, vraag maar aan renz0r wat voor straat dat isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef derobin het volgende:
En ondrtussen woont ze in een woonwagen onder de rook van Rotterdam. Wannabe richkid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |