iddquote:
ik heb nooit last van haar gehad en ze heeft een goeie ondertitelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aanmelden kan in het FOK!knokploeg topique![]()
En toen ging de wekker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Snooze ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja en mijn nichtje , ( Yanniicke op fok, heeft een fotoboek) Is zwaar populair bij sommige mensen !
Het verkopen van je zogenaamde "aanwezige kennis", "talenten" en "connecties" staat te boek als een zinloze poging je sociale status wanhopig op te krikken. Derhalve stem ik dan ook voor een doctrine waarin Met-Yvana officieel onder curatele wordt gezet zodat de schade aan de samenleving en het FOK!forum tot een minimum kunnen worden beperkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ooooooh wachten jullie maar af , zielige hoopjes addergebroed, ik heb een 16 delige reeks gehad in puber& tienertalk, ik doe VWO, ik schilder/teken/boetseer, en mijn pappa is rijk ! Ook houden veel users van mij , dus kijk maar uit !![]()
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpuntquote:
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan zou je toch op zijn minst begrip moeten kunnen opbrengen voor ons standpunt
* oshiro supersoaker doorlaadt...
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik constateer nu toch echt duidelijk aanwijzingen die duiden op een beginnende psychologische storing. Misschien is het verstandig dat je eens een tijd van FOK! vertrekt en in een zogenaamde instelling gaat wonen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fok! is gewoon nog niet klaar voor mij! Jullie zijn gewoon treurige oude users die inzien dat ze te oud worden om populair te zijn, en zo wanhopig hun populariteit willen behouden door de nieuwe generatie uit te schakelen![]()
Ik bemoei me zo min mogelijk met plebejers en ander uitschotquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben 18, voor het geval je dat interesseertIk zag je wel lurken in je fobo
En dan niet eens reageren
Zelfs IK doe dat, en ja, dat zegt wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |