Dit gaat te verquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooh die foto is echt subliemIk vind mezelf wel iets weghebben van boticelli's venus daar
![]()
Ik vind je meer wat weghalen van Satan's Miss Honey na een afslankcursus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooh die foto is echt subliemIk vind mezelf wel iets weghebben van boticelli's venus daar
![]()
en ik alweer sterrestofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oei, als dat oud en verdorven is...
Ik ben een fossiel..![]()
GMTAquote:
Trouwens vind ik het laf dat je andermans foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik vind je meer wat weghalen van Satan's Miss Honey na een afslankcursus.
RICHTEN.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Trouwens vind ik het laf dat je anderman's foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?![]()
Trouwens vind ik? Doe jij nou VWO? Tuig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Trouwens vind ik het laf dat je anderman's foto's afkraakt, maar dat je zelf te beroerd bent om een fotoboek aan te maken. Laat me raden, morbide obesitas?![]()
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Trouwens vind ik? Doe jij nou VWO? Tuig.
VUUR!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallen![]()
Dit was wel een hele grote steek dan. En de scholen waren toch weer begonnen. Volgens mij moet jij gewoon slapen om morgen je boeken te kaften.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is laat en vakantie, dan laat ik weleens een steekje vallen![]()
nuh-uhquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dit was wel een hele grote steek dan. En de scholen waren toch weer begonnen. Volgens mij moet jij gewoon slapen om morgen je boeken te kaften.
Dan kan je dus prima oefenen. Hup vort! Slapen met je cunjo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
nuh-uh, dinsdag pas boeken halen
Zie ik er lethargisch uit ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dan kan je dus prima oefenen. Hup vort! Slapen met je cunjo.
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zie ik er lethargisch uit ofzo?
Maar ze doet wel VWO hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...
Of je plichtsgetrouw je Nederlands-woordenlijstje oplepelt om slim te lijken..
Daar zullen we later sub rosa nog eens over sprekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet echt, meer alsof er een woordenboek naast je ligt...
Of je plichtsgetrouw je Nederlands-woordenlijstje oplepelt om slim te lijken..
Ik weet niet. Wie van de drie uit je usericon moet ik bekijken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zie ik er lethargisch uit ofzo?
Laten we dat eens niet doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daar zullen we later sub rosa nog eens over spreken![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:04 schreef oshiro het volgende:
Zo, als waerde student zijnde...
BIER!
Probleem opgelost, slotje.
Jammer van die edit lieve schat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noooooit ! Noooooooit zal ik opgeven, stuk rapaille
Kom over 3 jaar maar eens terug als je staat te strijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noooooit ! Noooooooit zal ik opgeven, stuk rapaille
Tja dat wordt een ban.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef oshiro het volgende:
VWO okay. C&M daarentegen...
Nou biehier!
Denk je dat ik mijn huidige paleisje binnen 3 jaar verlaat ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Kom over 3 jaar maar eens terug als je staat te strijken.
Een échte VWO'er blijft toch niet bij mama en papa wonen. Neppert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn huidige paleisje binnen 3 jaar verlaat ?![]()
Stel je niet zo aan stom wijf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Snel allen naar feedback ! Ik heb een screenshot !
Neen. Je plaatje geeft alleen een tubgirl weer ten gevolge van hotlinkingquote:
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet in de lagere klasse.
Plebsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef seveneleven het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.
Maar ikzelf doe ook VMBO, en het maakt geen reet uit wat voor een opleiding je doet, of het nou Gymnasium is, of VMBO.
VMBO'ers zijn meestal wat technischer aangelegd, ten opzicht van VWO'ers.
Dus stop alsjeblieft het het spotten op " lagere opleidingen " want je wordt er niet populair op.
- SevenEleven
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Snel allen naar feedback ! Ik heb een screenshot !
Zie editquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef Life het volgende:
[..]
Neen. Je plaatje geeft alleen een tubgirl weer ten gevolge van hotlinkingWaarschijnlijk zie je dat niet door je browser cache.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |