Het is aanlokkelijk Gijs... ga er op vooruit natuurlijk, maar dat kan altijd nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ok... als ze je echt willen houden zou ik wat eisen op papier zetten.
Kijken hoever ze willen gaan.
Als jij de boel kunt gaan runnen daar, wat staat daar tegenover?
Natuurlijk moet je zo'n functie wel willen gijs? En met die mensen...
Het is makkelijk praten van mij natuurlijk... want zoiets is niet makkelijk..
Wat vind Tam ervan?
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Laat maar, die link is duidelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?
Wiki?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laat maar, die link is duidelijk
Nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Vermakelijk
http://www.lego.com/eng/racers/fungames/dromeduel/default.asp
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijs
Ga vanavond meteen spelen.... misschien kunnen we een potje doen online?
Whahahahaha... koooommm maaaaarr.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.
Ik moest ook ff wat dichter bij het scherm gaan zitten idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Snap geen KOOONT van poker..... en ik vind de kaarten en tekst echt te klein. Verder moet ik er uiteraard nog eens goed voor gaan zitten
Ja dus jij hebt bij de eerste ronde gezegd "all in" had je 2 azen in de hand zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren zo aan het kutte dat ik per ongeluk al mijn geld inzette op een set gruwelijke kaarten
Zie die kaarten die gelegt worden wel maar geen idee hoe ik mijn kaart daarop moet zetten.... kan alleen maar folden of raisenMaar ja.... eens rustig bekijken.
Verpatsen aan een arme student.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik las in het 360 topic dat je een HDTV gaat kopen? Wat doe je met je huidige breedbeeld?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verpatsen aan een arme student.
Ken je iemand?
Nee wist ik niet Gijs dat jou tv stuk isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik vraag toch niet offie m wil geven?Maar zoals jullie misschien weten is mn eigen tv kapot en zit ik nu met een 37 cm tv. Een 2e hands breedbeeld kopen (van iemand waarvan ik weet dat de tv prima werkt) lijkt me een prima oplossing dan.
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee wist ik niet Gijs dat jou tv stuk is
Maar ik plaag je astronaut
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrykreeg ff een visual van Roy in zo'n pak
Oh Suuuuuurrfeeerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik vraag toch niet offie m wil geven?Maar zoals jullie misschien weten is mn eigen tv kapot en zit ik nu met een 37 cm tv. Een 2e hands breedbeeld kopen (van iemand waarvan ik weet dat de tv prima werkt) lijkt me een prima oplossing dan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hallo meneer.. wil u mijn bestelling ONTKOPPELEN misschien?
hahahaha.
=====================================================quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ONTKOPPELEN
hahahaha
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Resolutie delen door 2
Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden...
quote:
Zie dat vaker op FOK!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Atuniel het volgende:
hahahaha
"ik zal jou eens" ?quote:
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaaa.. Ja zeg het maar... die RS screens in het 360 topic
___________________________O_______________________________
Gijs.. ik hoop op een level met een kamer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!
ik moest heeeel hard nadenken wanneer je mij wakker hebt gemaaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
"ik zal jou eens" ?
Ik vind die van Kepler ook leuk... " je bent zelf... "
Weet nog dat ik hem een keer wakker maakte.. "Oi, word eens wakker!"
Hij " Word zelf wakker"
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moest heeeel hard nadenken wanneer je mij wakker hebt gemaakt![]()
Maar dat was een hele tijd geleden bij Struik toch?
Ik hoop dat jij een 360 hebt tegen die tijd.......... serieus.... Gijs wat doe je achter je PC? Ga NU naar de winkel... koop een premium set met advanced RGB kabel en Kameo en ren.... ik zeg REN naar huis....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!
laat die jongen nou niet rennen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een 360 hebt tegen die tijd.......... serieus.... Gijs wat doe je achter je PC? Ga NU naar de winkel... koop een premium set met advanced RGB kabel en Kameo en ren.... ik zeg REN naar huis....
Je moet de console nog zwetend aansluiten van het rennen..... ademhaling kalmeert net als je 360 ingesteld is. De tijd, je Live, je preferences zijn allemaal gedaan.
Play game................ Rare presents.... TADAAAA KAMEOOOO
zo,.. even een slokje rosevicee tijdens de intro....
Gijs je mag start drukken
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef Chocobo het volgende:
I'm ok, I'm ok, I'm ok, I'm ok![]()
![]()
![]()
http://www.dumpalink.com/(...)in_the_Rollercoaster
Verkopen als ik er een normale prijs voor kan krijgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik las in het 360 topic dat je een HDTV gaat kopen? Wat doe je met je huidige breedbeeld?
Nog meer gesprekken gehad gijs?quote:
Lekker gijs, groeit als koolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooo....en weer thuis.
Hier nog iets gebeurt? Struik, hoe gaat het met Tess?
Hij mag Kameo wel een half jaartje lenen van mijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een 360 hebt tegen die tijd.......... serieus.... Gijs wat doe je achter je PC? Ga NU naar de winkel... koop een premium set met advanced RGB kabel en Kameo en ren.... ik zeg REN naar huis....
Je moet de console nog zwetend aansluiten van het rennen..... ademhaling kalmeert net als je 360 ingesteld is. De tijd, je Live, je preferences zijn allemaal gedaan.
Kameo ligt al hier naast mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat vind je een normale prijs? Ik zag een nieuwe Philips breedbeeld 70 cm voor 399 ofzo. Dat is wel kleiner dan jij (82 cm toch?) maar wel nieuw met garantie enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verkopen als ik er een normale prijs voor kan krijgen
NEE,... breedbeeld halenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vind je een normale prijs? Ik zag een nieuwe Philips breedbeeld 70 cm voor 399 ofzo. Dat is wel kleiner dan jij (82 cm toch?) maar wel nieuw met garantie enzo.
Sowieso wacht ik eerst ff de evt reparatie kosten van mn huidige tv af voordat ik beslis.
kwa kosten je net zo goed een nieuwe halen, dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vind je een normale prijs? Ik zag een nieuwe Philips breedbeeld 70 cm voor 399 ofzo. Dat is wel kleiner dan jij (82 cm toch?) maar wel nieuw met garantie enzo.
Sowieso wacht ik eerst ff de evt reparatie kosten van mn huidige tv af voordat ik beslis.
Het beeld van mn huidige tv is ge-explodeert om het zo maar te noemen. De hoeken naar buiten gerekt en het midden naar binnen gezogen. Het beeld is nu ) ( ongeveer ipv netjes recht | |quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
kwa kosten je net zo goed een nieuwe halen, dat kan ik je nu al vertellen.
Wat is er mis mee eigenlijk?
Beeldbuis mol. $quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het beeld van mn huidige tv is ge-explodeert om het zo maar te noemen. De hoeken naar buiten gerekt en het midden naar binnen gezogen. Het beeld is nu ) ( ongeveer ipv netjes recht | |
Nieuwe tv = geen 360quote:
Geen idee gijs, moet ik ff op marktplaats kijken. Maar ik moet ook van die meubel af dan en die hoef jij natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom! Ik hoop echt op een gewone kleine soldering die ff los is geschoten ofzo.quote:
Ik weet precies welke het is, mn ouders hebben dezelfdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee gijs, moet ik ff op marktplaats kijken. Maar ik moet ook van die meubel af dan en die hoef jij natuurlijk niet
Tis een 82 cm 100 HZ breedbeeld van phillips met meubel. Zit nog een jaar garantie op geloof ik. Had 5 jaar garantie via de makro
dit is en niet precies maar hier lijkt tie op
[afbeelding]
Prachtige foto Gijs!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, groeit als koolAlleen zeer druk, neemt geen tijd om te slapen en dan slapen wij ook niet
Gaan haar proberen in te bakeren. Hopen dat dat helpt !
[afbeelding]
Baby's geboren na een moeizame of snelle bevalling en baby's met krampjes en onrustige bewegingen hebben vaak moeite om lekker te slapen. Deze baby's gaan steeds meer huilen van moeheid en worden moe van het huilen. Huilen en oververmoeidheid leiden weer tot onzekerheid, bijvoorbeeld over de (borst)voeding of de gezondheid van je baby.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prachtige foto Gijs!
Wat is Bakeren? Dat dieet van Sonja?
Ik niet.. heb mijn oude tv zelfs weggeven aan een behoefende.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck vriendenprijzen, dat zou ik ook doen
kan je dat niet herstellen??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het beeld van mn huidige tv is ge-explodeert om het zo maar te noemen. De hoeken naar buiten gerekt en het midden naar binnen gezogen. Het beeld is nu ) ( ongeveer ipv netjes recht | |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bakerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Baby's geboren na een moeizame of snelle bevalling en baby's met krampjes en onrustige bewegingen hebben vaak moeite om lekker te slapen. Deze baby's gaan steeds meer huilen van moeheid en worden moe van het huilen. Huilen en oververmoeidheid leiden weer tot onzekerheid, bijvoorbeeld over de (borst)voeding of de gezondheid van je baby.
Veel baby's ervaren, eenmaal gewikkeld in doeken, een gevoel van veiligheid en geborgenheid, gaan meer slapen en minder huilen
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prachtige foto Gijs!
Wat is Bakeren? Dat dieet van Sonja?
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
hoe was la france dan?
Hij staat nu bij een ouwe kennis van ons die dit soort shit fixed. Ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan je dat niet herstellen??
als je de fabriekscode opzoekt op internet kan je heel veel herstellen ( en verneuken ) zoek ff op google naar merk en de fabriekscode, dan krijg je meer opties dan dat je in het normale menu van je tv ziet... oa ook dit ) ( moet je in kunnen stellen. Schrijf wel alle aanpassingen op zodat je ze eventueel ook weer terug kan zetten, maar je tv is nu toch al verneukt![]()
Iiiiiieeeeeeeehhhhhhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef QueenR het volgende:
Ben stoer geweest en heb twee spinnen op de kiek gezet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
ik stond gewoon heeeeeeeeeel dichtbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef Atuniel het volgende:
Tering wat zijn die beesten groot... ik heb ook meteen jeuk![]()
![]()
Ik heb Cho wel eens terug laten komen van zijn werk, om een spin te verwijderen uit de slaapkamerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik stond gewoon heeeeeeeeeel dichtbijde laatste is misschien maar een halve centimeter, die ander was wel wat flinker iets over 1 cm ofzo hahaha.. maar goed, das groot zat om mij al enigzins te laten bibberen, vind het zo'n enge dingen
ja goh dat zal stuart niet doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb Cho wel eens terug laten komen van zijn werk, om een spin te verwijderen uit de slaapkamer
idd het zijn mooie foto'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja goh dat zal stuart niet doenmaar ik vind ze supereng. Dus vond mezelf net heel flink. Vind het zelf eigenlijk zo best gave foto's
Ja dat verhaal ken ik nog wel... dat ie vervolgens uit de stofzuiger weer kwam ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb Cho wel eens terug laten komen van zijn werk, om een spin te verwijderen uit de slaapkamer
Ja, ndat we eerst een stofzuigerzak hadden open gemaakt. Omdat we niet zeker wisten of we hem wel haddenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ken ik nog wel... dat ie vervolgens uit de stofzuiger weer kwam ofzo
Hee dikkequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Zo...en hoe is het met de gijsjes ?
Ow , jij was daar ook ? Goed héquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je geitenbek![]()
is van pimp my ride. Kan je vinden bij mtv geloof ik. is dat trouwens je zoontje op die foto ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Grootte dan
Waar is die gamericon eigenlijk van van jou?
Dat is inderdaad een goeie comeback eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow , jij was daar ook ? Goed hé
Ja hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
is van pimp my ride. Kan je vinden bij mtv geloof ik. is dat trouwens je zoontje op die foto ?
ziet er erg lief uit gijs.
als je maar nooit zegt dat ik op jou lijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie comeback eigenlijk![]()
Kijk wel uitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als je maar nooit zegt dat ik op jou lijk
zeker weten gijs...ben nu nog helemaal gek van chromehounds. echt het beste xboxlive spel van het afgelopen jaar. spel is echt zwaar onderschat gewoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja he
Moet ook steeds lachen als ik die neger zie
Gijs.. je gaat ook weer Rainbow halen he!
Ja ik zag je al in het kattentopicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[quote]Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja he
Moet ook steeds lachen als ik die neger zie
Gijs.. je gaat
Hey![]()
Moest even dag zeggen toen ik net je avatar zag![]()
Ik lees er inderdaad goeie shit van.. beste live games enzo..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zeker weten gijs...ben nu nog helemaal gek van chromehounds. echt het beste xboxlive spel van het afgelopen jaar. spel is echt zwaar onderschat gewoon.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
idat trouwens je zoontje op die foto ?
ziet er erg lief uit gijs.
Hij heeft een dochtertje gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
die van jou ook hoor struikgewas
Hahahaha....sorry wist ik niet gijs. echt leuk voor jullie. je zal wel een hele trotse vader zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij heeft een dochtertje gijsen ik ook
en ze lijkt heul erg op haar pappaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij heeft een dochtertje gijsen ik ook
das dan weer wat minderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en ze lijkt heul erg op haar pappa![]()
(keertje foto gezien van Atuniel & dochter naast elkaar op de bank)
goh leef jij ook nog?quote:
hoi hoi....ik leef zeker nog. heb het erg naar me zin momenteel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
goh leef jij ook nog?
hoi! alles goed?![]()
![]()
lekker op jezelf, lekker met je baan? en de rest? sport? liefde? enlighten usquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi hoi....ik leef zeker nog. heb het erg naar me zin momenteel.![]()
alweer 1.5 jaar me eigen huisje idd. inmiddels me eigen bedrijf. en een dik jaar heb ik het allerliefste meisje van de hele wereld waar ik helemaal gek op ben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
lekker op jezelf, lekker met je baan? en de rest? sport? liefde? enlighten us![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
alweer 1.5 jaar me eigen huisje idd. inmiddels me eigen bedrijf. en een dik jaar heb ik het allerliefste meisje van de hele wereld waar ik helemaal gek op ben.![]()
ja klopt idd...geef tegenwoordig personal training aan mensen. heel erg leuk om te doen en het verdiend erg goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
geweldig voor je!! super!
Eigen bedrijf met sport of iets anders?
echt heel fijn voor je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja klopt idd...geef tegenwoordig personal training aan mensen. heel erg leuk om te doen en het verdiend erg goed.
Cool hoor Gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja klopt idd...geef tegenwoordig personal training aan mensen. heel erg leuk om te doen en het verdiend erg goed.
HAhaha....ik ben blij dat je af en toe aan me denkt gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool hoor GijsEigen bedrijfje ook!!
Ik kwam laatst dit topic tegen, moest ik ook aan je denken [Centraal] Bodybuilding topic deel 42
Ha die dwerg...hoe is ie nou ? Gewoon 5 demos in 4 dagen te downen.quote:
Ik zat net ff te lezen in dat topic....wat een patsers allemaal zeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Cool hoor GijsEigen bedrijfje ook!!
Ik kwam laatst dit topic tegen, moest ik ook aan je denken [Centraal] Bodybuilding topic deel 42
Ja zitten mannetjes bij hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik zat net ff te lezen in dat topic....wat een patsers allemaal zeg.![]()
Ezelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ha die dwerg...hoe is ie nou ? Gewoon 5 demos in 4 dagen te downen.![]()
vanavond ff testdrive spelen![]()
we gaan testdrive waarschijnlijk halen. en ik wacht nog ff de reviews af van saint row.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ezel
Ja heerlijk Gijs........ druk. Ik kom echt eens binnenkort naar je huis kijkenGijs wat multiplayer betreft..... welke 360 games wachten jullie nou op?
Raar mannetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:25 schreef Atuniel het volgende:
Godver wat een weeeerrrrr![]()
![]()
Echt alsof ik de hele weg in een onweersbui reed.. steeds bliksem en harde donder.. en een waatteerrr wat er viel
Op de snelweg, iedereen gangetje van 70 .. was geen hand voor ogen te zien door al het water wat er viel
Heerrrlijk weeerrrttje
Je bent zelf een raar mannetje!quote:
Dan zien we elkaar in GoW denk ik en Rainbow Sixquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
we gaan testdrive waarschijnlijk halen. en ik wacht nog ff de reviews af van saint row.
natuurlijk ook op gears of war en pes 6.
Dat doet je adrenaline lopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
WOLKBREUKEN HEERSEN
Helemaal als Surfer rijd..... heb je tenmiste het gevoel dat je leeftEn dankbaar daarvoor bent.
Het regent al een maandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Regen is wel een keer leuk maar niet de hele dagMorgen een BBQ
Morgen Mystery Land !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Regen is wel een keer leuk maar niet de hele dagMorgen een BBQ
Kan me 98 nog herrineren, dat iedereen onder de modder terug kwamquote:
Tis wennen he als iemand wel boven de 3e versnelling komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
WOLKBREUKEN HEERSEN
Helemaal als Surfer rijd..... heb je tenmiste het gevoel dat je leeftEn dankbaar daarvoor bent.
whahahaha...Gijs ik weet zeker dat jij meer door rijdt dan Cho inderdaad.. en terecht!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tis wennen he als iemand wel boven de 3e versnelling komt
En het is de allerlaatste keer fuckface!!
Ik zie die modder niet echt zitten eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan me 98 nog herrineren, dat iedereen onder de modder terug kwamAllemaal gore aussie's en nike's
Maar Mysteryland Gijs... tegenwoordig gewoon een pretpark geworden
Dit is toch wel een 1 - 0 voor Surfer hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tis wennen he als iemand wel boven de 3e versnelling komt
quote:
Gijs... dat is de tent waar ik heen zou gaan... duidelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar gaat de Prophet een Thunderdome revival doen 2 uur lang
Hij was een keer echt grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is toch wel een 1 - 0 voor Surfer hoor!
Ik hoop dat er sets online komen Gijs... Was de afgelopen 2 jaar niet zo he...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs... dat is de tent waar ik heen zou gaan... duidelijk
En die mix wil ik hebben van je volgende week
Dan ga je maar beter zoeken!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er sets online komen Gijs... Was de afgelopen 2 jaar niet zo he...
Jij hebt echt geen ideequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan me 98 nog herrineren, dat iedereen onder de modder terug kwamAllemaal gore aussie's en nike's
Maar Mysteryland Gijs... tegenwoordig gewoon een pretpark geworden
Schei toch uit gekquote:
Keuze is gewoon groter. Wij staan meestal toch maar bij 2 of 3 stagesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Schei toch uit gek
Ik heb de flyer in mn handen gehad.. dat uitklap boekje, en de tranen sprongen in mijn ogen!
Blackhole niet, maar Eclipse wel, en dat is precies hetzelfde, in dezelfde tentquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Keuze is gewoon groter. Wij staan meestal toch maar bij 2 of 3 stages
Main straige, Q-dance en bv Blackhole ( maar die zijn er dit jaar niet ) ( en ik ook niet)
Ik moet ook werken gijs , geld verdienen voor m`n platte tvquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blackhole niet, maar Eclipse wel, en dat is precies hetzelfde, in dezelfde tentNee, ga jij maar lekker BBQ-en Gijs
Jasmijn zal het inderdaad langer volhouden dan jijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Atuniel het volgende:
Plattegrond
Ik zou mijn dochter nog meenemen hierheen!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Earth's Defence Force ziet er wel aardig uit vind ik, tis tenminste niet zo donker als CoD of Bioshock.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets donkers laten zien!
Leuk gijs...is alweer een poosje terug dat we hebben gegamed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar in GoW denk ik en Rainbow Six
Ik ben best benieuwd ja!quote:
Dat denk ik.. ze is nu al dol op dance muziekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jasmijn zal het inderdaad langer volhouden dan jij
Tess ligt vaak mee te luisteren naar wat dvd`s. Laatst nog Armin Onlyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat denk ik.. ze is nu al dol op dance muziek
Jort op rappenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat denk ik.. ze is nu al dol op dance muziek
Ja Gijs wat moet ze anders.................. weglopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tess ligt vaak mee te luisteren naar wat dvd`s. Laatst nog Armin Only
Ja mooi is dat hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis niet echt dat ze zelf kan kiezen is het wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs wat moet ze anders.................. weglopen
Ja Gijs.............. Rainbow Six.......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Leuk gijs...is alweer een poosje terug dat we hebben gegamed.![]()
Hahahaha....dat hoofd idd van hem. Je kan in elk spel wel een nero hoofd namaken. kaal snor tattoo. maar zijn echte hoofd erop zal echt cool zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs.............. Rainbow Six.......Gears of War
Ik hoop dat Nero zo'n cam gaat halen. Zijn hoofd op een Rainbow Six character zijn priceless zijn
![]()
Jij moet nog zoveel lerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis niet echt dat ze zelf kan kiezen is het wel?
STRROOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Even gedownload nu het nog gratis is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
VAKANTIEHOER
Ook aan de poker zag ik gisteren
Hoe was je vakantie dan vagina van mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even gedownload nu het nog gratis is.Moet me geloof ik eerst eens even in de regels verdiepen.
Lekker Gijs. Niet zo heel veel gedaan hoor. Lekker aan het strand gelegen en wat dorpjes bezocht. Veel lekker gegeten, gedronken. En uitgeslapen. Merkte dat ik er wel even toe was aan een paar weken niks doen na een vrij heftig jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Hoe was je vakantie dan vagina van me
Lekker Gijs....... ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker Gijs. Niet zo heel veel gedaan hoor. Lekker aan het strand gelegen en wat dorpjes bezocht. Veel lekker gegeten, gedronken. En uitgeslapen. Merkte dat ik er wel even toe was aan een paar weken niks doen na een vrij heftig jaar.
Ik zal straks wel wat foto's plaatsen.
Dan heb je echt teveel vakantie dagen gijsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is iedereen aan het gamen dan en waar kijkt men naar uit? Ik ben er een beetje uit![]()
Dead Risingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is iedereen aan het gamen dan en waar kijkt men naar uit? Ik ben er een beetje uit![]()
Ik laat Saints Row en Dead Rising even liggen voorlopig. Concentreer met op Uno en Poker tussendoor,..... heb Tomb Raider Legend gespeeld (die ik overigens briljant vond) en ben nu met Hitman Blood Money bezig (serieus geniaal..... sleeping hitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Chubbyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol? Yakuza schijnt tegen te vallen. Ik heb iig dat PS2 blad gekocht, zit een demo bij van Yakuza.
Goede lijst Gijs. Voor mij wijkt ook alles voor FFXII...zelfs de Wiiquote:Ikzelf ga de komende tijd het volgende gamen (console, handheld gaat gewoon tussendoor, one game at a time):
DragoN Quest 8 (afmaken, zit op de helft denk ik)
Dead Rising
Kameo
Okami
RS Vegas
FFXII ______O_______ alles wijkt voor deze game
Ik laat liggen:
Saints Row
VP2: Silmeria
Tales of the Abyss
Yakuza (demo bepaald of ik m helemaal niet ga halen of later)
Die twee werelden bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bedoelt NSMB wereld 4 en 7 (ofzo)? Dan moet je de eindbaas in level 3 en 6 als mini Mario verslaan. Je kan het beste ff de IGN guide lezen voor alle overige extra's enzo, dat is teveel om op te noemen (level exits, star coins, extra levels, etc).
Heerlijk Gijs, welkom in het land der 360-bezittersquote:Ik ga inderdaad een 360 halen eindelijk, woensdagGa dan eerst Kameo gamen en dan Dead Rising halen zodra die uitkomt. Dan wordt het weer rustig tot RSVegas. Ik hou me dan wel bezig met de PS2. Mn Cube laat ik enkel nog staan voor de potjes Mario Party met mn gamechick, zodra de Wii komt (heb m al besteld
) gaat de Cube terug de doos in. Mn Cube backlog (incl OoT) doe ik wel later ofzo.
Ik zei toch, Mario heerst. Er zijn geen betere platformgames. Echt niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die twee werelden bedoelde ik ja.Ik moet zeggen dat als je Mario eenmaal in je vingers hebt het een erg leuk spel is. Die komt zeker in mijn top 3 van 2006. God, wat heb ik dit veel gespeeld op vakantie! Kuiken trouwens ook.
Nu merk ik pas hoezeer je met huidige games aan het handje wordt gehouden, zeker nu ik bijna klaar ben met Daxter op de PSP. Mario
![]()
![]()
![]()
Gamechick als in goede vriendin van me waarmee ik altijd Mario Party gamequote:Heerlijk Gijs, welkom in het land der 360-bezittersGamechick???? Vertel?
Wii komt er zeker, maar ik denk ergens begin 2007.
Ik kende hem alleen maar fan duffe party- en sportgames.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zei toch, Mario heerst. Er zijn geen betere platformgames. Echt niet.
Volgende column kom ik er wel op terug.quote:
Ik luister elke dag wel een keer Kiss me Goodbye om mezelf te hypen. Elke dag kippenvel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:46 schreef Chocobo het volgende:
FFXII trouwens................... heb de US gepreordered......... bij VG ALLES gaat opzij idd !!
Praaachtig he..............quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik luister elke dag wel een keer Kiss me Goodbye om mezelf te hypen. Elke dag kippenvel!
Je colums zijn trouwens echt goed hoor Gijs.... blijf me soms verbazen... beste van FOK! games iigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende column kom ik er wel op terug.
Enig idee hoeveel respect ik voor je hebt door die ene zinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik luister elke dag wel een keer Kiss me Goodbye om mezelf te hypen. Elke dag kippenvel!
Ja ik heb ook sex vanavond hoop ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Warme vleesschotel met aardappelschijfjes en mayo
quote:
Je moest eens weten hoeveeeeeeeel zin ik erin hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Praaachtig he..............
He dat delen van FF ervaringen![]()
Nee ik meen hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik ruik sarcasme....
Ja serieus..... hij schrijft erg goed
Verstandige keus lijkt me. Je moet trouwens wel ff die live action proloog gaan bekijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Yakuza trouwens gecanceled. Ik heb zo'n vermoeden dat hij binnen niet al te lange tijd in de budgetbak zal liggen en ik heb meer zin in Dead Rising en Okami.
Cancelled die hem net hype jij hem weer terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verstandige keus lijkt me. Je moet trouwens wel ff die live action proloog gaan bekijken
Deel 1 en 2 staan online nu:
Tweede deel Yakuza proloog uit
Haha, ja, ik heb m zelf ook gecancelled om dezelfde reden. Maar dit moet ie toch wel ff zien nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cancelled die hem net hype jij hem weer terug
Ik ga zo even kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, ja, ik heb m zelf ook gecancelled om dezelfde reden. Maar dit moet ie toch wel ff zien nog
Yakuza verdient het eigenlijk ook wel gewoon, maar hij komt op een verkeerd tijdstip uit.
Ste Maxime.quote:
Toen genoot ik nog Gijsquote:
uhm zoveel drama bedoel ik niet haha. Het ging me over het verrassingseffect. Maar goed lol bedankt dat je het mooi vind (tekening trouwens)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:38 schreef Atuniel het volgende:
Ik vind het een heel mooi schilderij QR
Ja om het dramatischer te maken... ik weet niet.. zeg dat je eigenlijk blind bent en een armprothese hebt..en dat het tekenen ervan heel wat pijn heeft gekost door je reumatsche klachten.
Ja je kan erg goed tekenen vind ik .. schilderen ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm zoveel drama bedoel ik niet haha. Het ging me over het verrassingseffect. Maar goed lol bedankt dat je het mooi vind (tekening trouwens)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja je kan erg goed tekenen vind ik .. schilderen ook
Ik heb je schilderij in de woonkamer hangen, iedereen die binnenkomt staat altijd even te kijken.
ZO HARD om gelachenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ligt daar nou een drol voor je voeten in het zand?![]()
whahahahahaquote:
quote:
Ik zag hem voorbij komen ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Had Strol nog een invite gestuurd maar die was bezig met zijn kuiken.
Mario DDRquote:
Veel plezier pik, kwou dat ik meekon! Geef Mlou maar een knuffel van me !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario DDRHeb me zo vermaakt met die game, wel vermoeiend
Ik ga je missen vandaag gek! En ik zal dr zeker een knuffel gevenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Veel plezier pik, kwou dat ik meekon! Geef Mlou maar een knuffel van me !
Saints Row demo is ook coolquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahaha...die demo van Dead Rising
Gijs was Marco V er nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whoa. Ik ben weer thuis van Mystery LandHeerlijke dag gehad, enige jammere was het ontbreken van Marco V als afsluiter op de Main. Daar tegenover stond wel een
Ken Je Klassieker
tent.
Gijssssssssssssssssssssss....hoe is het in Nieuw-Zeeland dan? Nog steeds alles lekker?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:10 schreef kepler het volgende:
wat een verhalen hier![]()
coole foto's Strol![]()
mijn weekend was echt fantastisch ____________O_____________
dadelijk blog-update
primaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss....hoe is het in Nieuw-Zeeland dan? Nog steeds alles lekker?![]()
waar is trouwens de foto van je chick?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssss....hoe is het in Nieuw-Zeeland dan? Nog steeds alles lekker?![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
waar is trouwens de foto van je chick?
Fictiefquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
waar is trouwens de foto van je chick?
Graag gedaan Gijs.... en thanksquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Atuniel het volgende:
Sjo, alvast voor morgen veel succes he! Dag zal wel om vliegen
En nogmaals bedankt he
Waarom ze dan niet bij de A beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 07:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ernesto eerste orkaan van het seizoen
gaan geloof ik verder waar ze vorig jaar gebleven zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom ze dan niet bij de A beginnen
Doen ze volgens mij wel, maar 'eerste van het seizoen' is in dit geval volgens mij de eerste waar mensen last van hebben. Op zee zijn er talloze orkanen waar we nooit iets van merken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom ze dan niet bij de A beginnen
Hoe was ML: gijs, hoe vond Mlou het?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij wel, maar 'eerste van het seizoen' is in dit geval volgens mij de eerste waar mensen last van hebben. Op zee zijn er talloze orkanen waar we nooit iets van merken.
Toch?
Het was uiteraard weer erg gaaf en volgens mij vond Mlou het ook weer tof, ze wil volgend jaar in ieder geval ook weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe was ML: gijs, hoe vond Mlou het?
Volgend jaar ben ik er ook weer bijquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was uiteraard weer erg gaaf en volgens mij vond Mlou het ook weer tof, ze wil volgend jaar in ieder geval ook weerZe heeft ook flink staan dansen, dus dat zit wel goed denk ik. Je had gelijk wat betreft Marco V trouwens, echt een gemis dat hij er niet was. Afsluiter op main zoog, en dus geen lasershow gezien en vuurwerk van een afstandje
Allang teruggemaild ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik er ook weer bij
Nov/dec gaaqn we naar cp hé, mail gezien?
Dit gaat nog leuk wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |