quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Morthill het volgende:
Net even kort potje gespeeld, computer tegenstanders gaan af en toe nergens over. In 5 rondjes gingen er al 2 all-inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ging uiteindelijk op een flush maar all-in en won uiteraard. (Waarom mijn tegenstander callde weet ik niet, hij had 1 pairom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar niet in de eerste ronde die je speelt in je levenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik naar poker op TV ga zie ik de spelers ook heel vaak all-in gaan.
vergeet niet dat het bij poker eigenlijk alleen om bluf gaat, vandaar dat het ook jammer is dat je niet met echt geld kan spelen
Als het programma camera ondersteund, weet ik niet, maar dan kun je strippoker spelen... reken maar dat je wilt winnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik naar poker op TV ga zie ik de spelers ook heel vaak all-in gaan.
vergeet niet dat het bij poker eigenlijk alleen om bluf gaat, vandaar dat het ook jammer is dat je niet met echt geld kan spelen
al je geld in zetten op je hand. Dus hopen dat je wint. Vaak doe je dit in de latere inzet-rondes om je tegenstanders eruit te bluffen. Die denken dan dat je een goede hand hebt omdat je alles inzetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat is all-in?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe groot is het programma trouwens? Makkelijk binnen te halen?
Ja!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Wessiej het volgende:
Ben hem nu ook aan het downloaden, heb er zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zullen we vanavond rond 22.00 of 23.00 met zijn allen al online gaan?
Geen tijd, zondag ben ik er pas om online te spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Wessiej het volgende:
Ben hem nu ook aan het downloaden, heb er zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zullen we vanavond rond 22.00 of 23.00 met zijn allen al online gaan?
gratis voor altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik ga deze ook binnenhalen.
Is tie dan gratis voor altijd, of alleen gratis voor deze 48 uur?
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef Egamer het volgende:
Oeh 830.000$ gewonnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een kleine tv, (rgb? heb gewoon die 3 stekkers, rode, witte en gele op scart stekker en dan verbonden via scart.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Niek heb je zo'n kleine tv of geen RGB kabel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop