quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Morthill het volgende:
Net even kort potje gespeeld, computer tegenstanders gaan af en toe nergens over. In 5 rondjes gingen er al 2 all-in
Ik ging uiteindelijk op een flush maar all-in en won uiteraard. (Waarom mijn tegenstander callde weet ik niet, hij had 1 pair)
Maar niet in de eerste ronde die je speelt in je levenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik naar poker op TV ga zie ik de spelers ook heel vaak all-in gaan.
vergeet niet dat het bij poker eigenlijk alleen om bluf gaat, vandaar dat het ook jammer is dat je niet met echt geld kan spelen
Als het programma camera ondersteund, weet ik niet, maar dan kun je strippoker spelen... reken maar dat je wilt winnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik naar poker op TV ga zie ik de spelers ook heel vaak all-in gaan.
vergeet niet dat het bij poker eigenlijk alleen om bluf gaat, vandaar dat het ook jammer is dat je niet met echt geld kan spelen
al je geld in zetten op je hand. Dus hopen dat je wint. Vaak doe je dit in de latere inzet-rondes om je tegenstanders eruit te bluffen. Die denken dan dat je een goede hand hebt omdat je alles inzetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
Wat is all-in?
Hoe groot is het programma trouwens? Makkelijk binnen te halen?
Ja!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Wessiej het volgende:
Ben hem nu ook aan het downloaden, heb er zin in
Zullen we vanavond rond 22.00 of 23.00 met zijn allen al online gaan?
Geen tijd, zondag ben ik er pas om online te spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Wessiej het volgende:
Ben hem nu ook aan het downloaden, heb er zin in
Zullen we vanavond rond 22.00 of 23.00 met zijn allen al online gaan?
gratis voor altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik ga deze ook binnenhalen.
Is tie dan gratis voor altijd, of alleen gratis voor deze 48 uur?
Ik heb een kleine tv, (rgb? heb gewoon die 3 stekkers, rode, witte en gele op scart stekker en dan verbonden via scart.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Niek heb je zo'n kleine tv of geen RGB kabel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |