Het is aanlokkelijk Gijs... ga er op vooruit natuurlijk, maar dat kan altijd nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ok... als ze je echt willen houden zou ik wat eisen op papier zetten.
Kijken hoever ze willen gaan.
Als jij de boel kunt gaan runnen daar, wat staat daar tegenover?
Natuurlijk moet je zo'n functie wel willen gijs? En met die mensen...
Het is makkelijk praten van mij natuurlijk... want zoiets is niet makkelijk..
Wat vind Tam ervan?
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Laat maar, die link is duidelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?
Wiki?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laat maar, die link is duidelijk
Nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Vermakelijk
http://www.lego.com/eng/racers/fungames/dromeduel/default.asp
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijs
Ga vanavond meteen spelen.... misschien kunnen we een potje doen online?
Whahahahaha... koooommm maaaaarr.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.
Ik moest ook ff wat dichter bij het scherm gaan zitten idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Snap geen KOOONT van poker..... en ik vind de kaarten en tekst echt te klein. Verder moet ik er uiteraard nog eens goed voor gaan zitten
Ja dus jij hebt bij de eerste ronde gezegd "all in" had je 2 azen in de hand zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren zo aan het kutte dat ik per ongeluk al mijn geld inzette op een set gruwelijke kaarten
Zie die kaarten die gelegt worden wel maar geen idee hoe ik mijn kaart daarop moet zetten.... kan alleen maar folden of raisenMaar ja.... eens rustig bekijken.
Verpatsen aan een arme student.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik las in het 360 topic dat je een HDTV gaat kopen? Wat doe je met je huidige breedbeeld?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verpatsen aan een arme student.
Ken je iemand?
Nee wist ik niet Gijs dat jou tv stuk isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik vraag toch niet offie m wil geven?Maar zoals jullie misschien weten is mn eigen tv kapot en zit ik nu met een 37 cm tv. Een 2e hands breedbeeld kopen (van iemand waarvan ik weet dat de tv prima werkt) lijkt me een prima oplossing dan.
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee wist ik niet Gijs dat jou tv stuk is
Maar ik plaag je astronaut
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorrykreeg ff een visual van Roy in zo'n pak
Oh Suuuuuurrfeeerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, ik vraag toch niet offie m wil geven?Maar zoals jullie misschien weten is mn eigen tv kapot en zit ik nu met een 37 cm tv. Een 2e hands breedbeeld kopen (van iemand waarvan ik weet dat de tv prima werkt) lijkt me een prima oplossing dan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hallo meneer.. wil u mijn bestelling ONTKOPPELEN misschien?
hahahaha.
=====================================================quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ONTKOPPELEN
hahahaha
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Resolutie delen door 2
Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden...
quote:
Zie dat vaker op FOK!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Atuniel het volgende:
hahahaha
"ik zal jou eens" ?quote:
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaaa.. Ja zeg het maar... die RS screens in het 360 topic
___________________________O_______________________________
Gijs.. ik hoop op een level met een kamer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!
ik moest heeeel hard nadenken wanneer je mij wakker hebt gemaaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
"ik zal jou eens" ?
Ik vind die van Kepler ook leuk... " je bent zelf... "
Weet nog dat ik hem een keer wakker maakte.. "Oi, word eens wakker!"
Hij " Word zelf wakker"
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moest heeeel hard nadenken wanneer je mij wakker hebt gemaakt![]()
Maar dat was een hele tijd geleden bij Struik toch?
Ik hoop dat jij een 360 hebt tegen die tijd.......... serieus.... Gijs wat doe je achter je PC? Ga NU naar de winkel... koop een premium set met advanced RGB kabel en Kameo en ren.... ik zeg REN naar huis....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een level met een gang in zit!
laat die jongen nou niet rennen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een 360 hebt tegen die tijd.......... serieus.... Gijs wat doe je achter je PC? Ga NU naar de winkel... koop een premium set met advanced RGB kabel en Kameo en ren.... ik zeg REN naar huis....
Je moet de console nog zwetend aansluiten van het rennen..... ademhaling kalmeert net als je 360 ingesteld is. De tijd, je Live, je preferences zijn allemaal gedaan.
Play game................ Rare presents.... TADAAAA KAMEOOOO
zo,.. even een slokje rosevicee tijdens de intro....
Gijs je mag start drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |