Nekspieren kunnen toch ook voor het esthetische getrained worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das toch meer voor boxers die niet knock out willen?
veel eiwitten eten. Ik weet niet of je dat al doet?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Webkim het volgende:
* Webkim herhaalt al sinds 7 uur vanmorgen dezelfde mantra:Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn.
![]()
Oef... Dikke pret, je body developen builden.
traps opzij en vanvoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef LedZep het volgende:
Dat zijn je traps.
Zal wel wat isometrische spanning op staan, maar verder niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
traps opzij en vanvoor![]()
nah 't zal gwn de adrenaline zijn
![]()
ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zal wel wat isometrische spanning op staan, maar verder niet.
heel goed spul die matrix 5.0... ik zweer bij deze proteine shake.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb toevallig net 2,5 kilo bananenshake gekocht:
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=159
Oh? Dat is voor mij nieuw. Leg mij eens uit waarom je BCAA's nodig hebt wanneer je elke dag zoveel vreet dat je een wandelend anabool vat bent dat er op geen enkel moment aan denkt, noch de behoefte heeft aminozuren als brandstof te gebruiken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:24 schreef Mr.J het volgende:
BCAA's heb je altijd nodig.
Hey die heb ik ook, was de goedkoopste die ik kon vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef Mr.J het volgende:
Geen extra BCAA's of glutamine zo te zien.
Ik hou het bij deze eiwitten. http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
Omdat je volgens mij nog steeds je benodigde hoeveelheid BCAA's alleen uit je voeding kan halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh? Dat is voor mij nieuw. Leg mij eens uit waarom je BCAA's nodig hebt wanneer je elke dag zoveel vreet dat je een wandelend anabool vat bent dat er op geen enkel moment aan denkt, noch de behoefte heeft aminozuren als brandstof te gebruiken?
Beter zoeken, want je kan ze veel goedkoper krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook, was de goedkoopste die ik kon vinden.
Hmm mis je het woordje "niet" ergens soms? Anders snap ik namelijk niet echt wat je bedoeld. Aight, alleen al melk icm eieren geeft een volledig aminozuurprofiel, dus zie niet in waarom je BCAA's extra moet supplementeren muv periodes met risico op spierverlies (cut).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij nog steeds je benodigde hoeveelheid BCAA's alleen uit je voeding kan halen.
Maar ik vind het geen lekkere smaak, heb aardbei en banaan en doe 1 schepje per halve liter melk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef Mr.J het volgende:
Toegevoegde 'shizzle' is vaak ook betere kwaliteit.
En buiten dat, ik betaal voor de kwaliteit, anders kocht ik wel zakken whey van 10kg voor 100,- ofzo.
Waarop baseer jij de kwaliteit dan? Alleen afhankelijk van prijs/ingredienten of kijk je ook naar het merk wat je aanschaft?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef Mr.J het volgende:
En buiten dat, ik betaal voor de kwaliteit, anders kocht ik wel zakken whey van 10kg voor 100,- ofzo.
bestel jij ze ook op hercules fitness? als je er 2 koopt kost die boel maar ¤16/kgquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef Mr.J het volgende:
Geen extra BCAA's of glutamine zo te zien.
Ik hou het bij deze eiwitten. http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
ja, die heb ik, alleen vind ik hem niet goed smaken omdat er geen chemische smaakversterkers inzitten, wat ook een goed punt isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
Deze ziet er ook wel goed uit
http://www.powersupplements.nl/
Mijn smaken zijn ook niet super.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:11 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
bestel jij ze ook op hercules fitness? als je er 2 koopt kost die boel maar ¤16/kg![]()
[..]
ja, die heb ik, alleen vind ik hem niet goed smaken omdat er geen chemische smaakversterkers inzitten, wat ook een goed punt iser zit gewoon cacaopoeder bij voor de smaak (bij chocolade althans) voor de rest topproduct
(ongv ¤20/kg)
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:02 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb altijd vanille. Bevalt prima.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar ik vind het geen lekkere smaak, heb aardbei en banaan en doe 1 schepje per halve liter melk.
Een combi van die 2 punten die jij aandraagt en natuurlijk ook user reviews plus eigen ervaring.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarop baseer jij de kwaliteit dan? Alleen afhankelijk van prijs/ingredienten of kijk je ook naar het merk wat je aanschaft?
Damn, zie het nu pas in ja. Allemaal onzin.quote:
Okido!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Een combi van die 2 punten die jij aandraagt en natuurlijk ook user reviews plus eigen ervaring.
Je kan het beste trainen en een enorme hoeveelheid voer eten, daar word je groot van. Niet van allerlei wazige beloftes van producenten om hun producten beter te verkopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Damn, zie het nu pas in ja. Allemaal onzin.
Ik kan het beste zandzakken sjouwen en Kruidvat whey gaan gebruiken. Sta ik zeker volgend jaar op de Mr. O.![]()
Ja, ik ben iemand die niet kritisch is en vooral de verkooppraatjes op zo'n site belangrijk vind.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je kan het beste trainen en een enorme hoeveelheid voer eten, daar word je groot van. Niet van allerlei wazige beloftes van producenten om hun producten beter te verkopen.
Altijd leuk om te zien hoe je keer op keer in nietszeggend sarcasme vervalt als je argumenten op zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ja, ik ben iemand die niet kritisch is en vooral de verkooppraatjes op zo'n site belangrijk vind.
Goh, val ik nu even door de mand.
Ben alweer een flinke tijd offcycle, kappen nu met die suggestieve posts!quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ben alweer een flinke tijd offcycle, kappen nu met die suggestieve posts!
Het feit dat onze meningen op weinig vlakken overeenkomen was mij al bekend. Daar heb ik niets op tegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb mijn argumenten gegeven waar ik voor die eiwitten kies. Ik vind BCAA's wel van toegevoegde waarde, jij niet, soit.
Als jij dan denkt dat ik mij laat leiden door de verkooppraatjes van een product, tsja, wat kan ik er dan nog op zeggen?
Voor de rest ben ik meer dan genoeg bereid om op normaal niveau te discusseren maar als jij echt bij alles het beter schijnt te weten dan ga ik mijn posstijl daarop aanpassen. Heel simpel.
Maar toch ben je ook een leuk kereltje die vaak genoeg zinnige dingen zegt. Dat dan wel weer.
Het is jullie beide al vergevenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het feit dat onze meningen op weinig vlakken overeenkomen was mij al bekend. Daar heb ik niets op tegen.![]()
Sjaak-Banaan: IK HEB GEEN LAST VAN ROIDRAGE![]()
![]()
![]()
![]()
hm, ik ken het... je weet zelf hoeveel je nodig hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Eerst zat mijn vriendin altijd te zeuren dat ik 2,5 bakken kwark per dag at, maar nu zie ik het haar ook steeds vaker eten.
Het is mijn kwark!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |