Nekspieren kunnen toch ook voor het esthetische getrained worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das toch meer voor boxers die niet knock out willen?
veel eiwitten eten. Ik weet niet of je dat al doet?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Webkim het volgende:
* Webkim herhaalt al sinds 7 uur vanmorgen dezelfde mantra:Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn. Spierpijn is fijn.
![]()
Oef... Dikke pret, je body developen builden.
traps opzij en vanvoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef LedZep het volgende:
Dat zijn je traps.
Zal wel wat isometrische spanning op staan, maar verder niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
traps opzij en vanvoor![]()
nah 't zal gwn de adrenaline zijn
![]()
ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zal wel wat isometrische spanning op staan, maar verder niet.
heel goed spul die matrix 5.0... ik zweer bij deze proteine shake.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:45 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb toevallig net 2,5 kilo bananenshake gekocht:
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=159
Oh? Dat is voor mij nieuw. Leg mij eens uit waarom je BCAA's nodig hebt wanneer je elke dag zoveel vreet dat je een wandelend anabool vat bent dat er op geen enkel moment aan denkt, noch de behoefte heeft aminozuren als brandstof te gebruiken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:24 schreef Mr.J het volgende:
BCAA's heb je altijd nodig.
Hey die heb ik ook, was de goedkoopste die ik kon vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef Mr.J het volgende:
Geen extra BCAA's of glutamine zo te zien.
Ik hou het bij deze eiwitten. http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=244&list_prod=245
Omdat je volgens mij nog steeds je benodigde hoeveelheid BCAA's alleen uit je voeding kan halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh? Dat is voor mij nieuw. Leg mij eens uit waarom je BCAA's nodig hebt wanneer je elke dag zoveel vreet dat je een wandelend anabool vat bent dat er op geen enkel moment aan denkt, noch de behoefte heeft aminozuren als brandstof te gebruiken?
Beter zoeken, want je kan ze veel goedkoper krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook, was de goedkoopste die ik kon vinden.
Hmm mis je het woordje "niet" ergens soms? Anders snap ik namelijk niet echt wat je bedoeld. Aight, alleen al melk icm eieren geeft een volledig aminozuurprofiel, dus zie niet in waarom je BCAA's extra moet supplementeren muv periodes met risico op spierverlies (cut).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij nog steeds je benodigde hoeveelheid BCAA's alleen uit je voeding kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |