Nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
Wat ligt Janine er zielig bij... is er wat gebeurd??
Ze is nog niet door iedereen bedankt voor het schoonmaken van het doucheputjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
Heb je wel het geluid van 1 stream aan i.p.v. 4 tegelijk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:17 schreef Wishjuh het volgende:
pff ze lullen echt allemaal door elkaar heen.. soms echt niet te volgen....
Jij, want jij blijft hem maar plaatsen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb je nu aan een zuipfeest? Dan gaat Hilde strippen. En wie wil dit zien????
[afbeelding]
Tijn toch wel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nog niet door iedereen bedankt voor het schoonmaken van het doucheputje
janine heeft in de gaten dat de strijd om aandacht verloren is door haar ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
En wie gaat daar dan caps van maken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb je nu aan een zuipfeest? Dan gaat Hilde strippen. En wie wil dit zien????
[afbeelding]
He bah... niet weer dat plaatje... was net van me misselijkheid verlost..... maar nu weerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Mi Gado Mi Jezus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik hoorde 3 x 15 kilo aardappelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef GJVH het volgende:
Heeft iemand opgeschreven wat ze precies hebben besteld, ben namelijk wel benieuwd...
das is pas smerig....zou janine moeten zien gaat ze helemaal over de rooie!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik wel, maar daarvoor ben ik ook een diehard streamer en capper. Hoe ranziger des te beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij, want jij blijft hem maar plaatsen.![]()
die zou in het rijtje van tubgirl en goatse moeten horen. plaatsen = ban !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Daar is ook lekker veel voor nodigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das is pas smerig....zou janine moeten zien gaat ze helemaal over de rooie!!!!
Dan kun je beter MMA of UFC kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wel, maar daarvoor ben ik ook een diehard streamer en capper. Hoe ranziger des te beter.
Maar voor BB is ruzie juist het mooiste. Naaktscenes zijn er in overvloed. Ruzie, bloed, vliegende glazen en asbakken moeten we hebben. Niet dat zoetsappige.
I second thatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Veulen het volgende:
*hehe* ik hoop dat ze bij die bestelling geen sigaretten/shag krijgen. Niks zo leuk als mensen die afkicken en mekaar helemaal gek maken dan.
daar heb je gelijk in ....haren in een putje! "zucht*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar is ook lekker veel voor nodig![]()
Thuiszorg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
die 2 zusjes hebben ook totaal geen idee over koken.. hoe krijgen die in gods namen eten op tafel voor hun "kindjes"
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Veulen het volgende:
*hehe* ik hoop dat ze bij die bestelling geen sigaretten/shag krijgen. Niks zo leuk als mensen die afkicken en mekaar helemaal gek maken dan.
(3 x 15 = 45, dus krijge nze straks 45 kilo aardappelen)
Afhaal of gewoon geen eten, ze zijn niet voor niks zo magerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
die 2 zusjes hebben ook totaal geen idee over koken.. hoe krijgen die in gods namen eten op tafel voor hun "kindjes"
Maandag: pizzaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
das 3 kilo per persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
45 kilo aardappelen....ja dat zou leuk zijn!
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maandag: pizza
Dinsdag: kant-en-klaar in de magnetron
Woensdag: MacD
Donderdag: Afhaalchinees
Vrijdag: Friettent
Zaterdag: Soep uit blik met pannekoeken uit de magntron
Zondag: uit eten...
![]()
begin jij nou ook al ....alsof dat van un niet genoeg was....heb net 3 bolletjes op zitten eten!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef cpuntb het volgende:
Ik begin ook wel weer trek te krijgen als ik dat allemaal zo zie!
Zij leven in een weggooimaatschappijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.
dat red ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.
1 dag eten, 2 dagen ziek?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
nou dat vind ik nog steeds wel erg veel hoor...heb hier een zakkie van 1 kilo staan daar kan ik wel een week mee doen hoor((( maar dat kan ook aan mij liggen )))quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das 3 kilo per persoon.
kun je dus een dag of 5 van eten de dames misschien 10 dagen
Dan moet je wachten tot 4 uur denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat geen ze meestal slapen? Ik wil live tieten zien![]()
kun je beter 's middags kijken, bij het douchenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat geen ze meestal slapen? Ik wil live tieten zien![]()
Wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot 4 uur denk ik.
Ik eet chinees eten altijd op het toilet, ben ik tenminste op tijdquote:
Ze weten de tijd nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WtfWat loopt daar voorn volk rond dat ze pas om 4 uur gaan slapen??
Ze lopen wat achter met de tijd in huis (hoewel ze de tijd nu wel weer weten).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WtfWat loopt daar voorn volk rond dat ze pas om 4 uur gaan slapen??
ja ze fietsen nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik eet chinees eten altijd op het toilet, ben ik tenminste op tijd![]()
On-topic: ze fietsen nog![]()
om middernacht kregen ze op tv de tijd te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ze weten de tijd nietZe gaan zo avondeten
![]()
Nu weten ze de tijd wel... maar net ervoor zeiden ze nog dat het 6 uur zou zijn...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
om middernacht kregen ze op tv de tijd te zien
Ik ga voor Rik. Misschien een polletje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Etienne weet nog niet precies wie in het huis zijn nummer 26 moet worden.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308165.jpg]afbeelding][/URL]
zijn wel grappige dingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nu weten ze de tijd wel... maar net ervoor zeiden ze nog dat het 6 uur zou zijn...![]()
Heerlijk ja... ik kijk meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als tussendoortje is "The Villa" ook vaak lachen.
Een gozer die een gamba probeert te reanimeren.
Daar gebeurt vaak meer in een week dan een hele BB-editie.
Ja! Die aflevering heb ik al eens gezien... ik heb in een scheur gelegen om die garnaal of wat is het...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als tussendoortje is "The Villa" ook vaak lachen.
Een gozer die een gamba probeert te reanimeren.
Daar gebeurt vaak meer in een week dan een hele BB-editie.
maandag dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef toxikon het volgende:
thnx monday night poker zal zo ook wel komen
Heb je nog meer van dit caps?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik spoor af en toe niet. Volgens mij hebben ze me vroeger laten vallen in het ziekenhuis ofzo".
Zelfkennis heeft ze toch wel
Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoegquote:
stiekeme reclame voor de supermarkten???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
*frituurpan aanzetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
Welke is nu nog open?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef puntoortje het volgende:
stiekeme reclame voor de supermarkten???
ik heb geen idee ....avondwinkel????quote:
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk wil Etienne ze allemaal wel
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef frankium het volgende:
Wat moet je anders?
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
dat zal wat worden met plofkop...beetje alkohol erbij en geen lichaams beweging. tonnetje rond wordt hijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
Jawel, moniek moven en dan kan hij het op sabrina proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.
Maar hij gaat niet scoren
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Michelinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoeg![]()
ik gok dat er 2 zijn die er wel intrappen.. ow nee we hebben 10 uur zitten eten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
14:49 volgens de klok. right, daar trappen ze nu echt niet in
Totdat BB het reset wanneer ze slapenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
nee, BB kan de oven uitzetten en tijd veranderenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
Ja oke, maar het is het proberen waard tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
vraag me wel af wat ze allemaal aan gepast hebben dat ze dit kunnen manipuleren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Micheline)
Ik heb intussen 2 hamburgers en 2 kaassoufflé's in de koekenpan.... k.u.t.-programmaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, om 1:08 dineren is wel grappig
Mogen Tanja en Joost dan 1 week in 1 kamer vertoeven? Ach, om eens een patatje te delen? Of Roel een nacht met Linda te zien doorbrengen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het idee![]()
Zou ook wel grappig zijn om de bewoners van vorig jaar weer even 2 weken bij elkaar op te sluiten![]()
![]()
Totdat de baby eruit isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef BB6kijker het volgende:
Ik hoor nu alleen Janine met haar gekrijs er boven uit komen. Wat een takkewijf is dat. ik hoop dat ze nog even blijft.
Roel een krat bier en Linda een paar flessen wijn en je hebt een "kutfeest"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mogen Tanja en Joost dan 1 week in 1 kamer vertoeven? Ach, om eens een patatje te delen? Of Roel een nacht met Linda te zien doorbrengen?![]()
wie weet hoe de blondies dan doen na een behoorlijk aantal glazen opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Met een flink aantal flessen wijn was het vast gezelliger geworden na het eten...
Maar goed, vanaf morgen dus
KONZENTRATION!!! EINZ, ZWEI...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat Hilde wel gaat afwassen (alleen) als tegenprestatie...
Multipla was het toch, je autoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel een krat bier en Linda een paar flessen wijn en je hebt een "kutfeest"(en Dido staat om een hoekje te kijken
![]()
En Tanja samen met Rob de was laten doen![]()
Als je terug denkt: Laat Sjaan er aub nog even inblijven (en Hilde ook) anders is de kans op een ruzie een stuk kleiner![]()
Beter dan de zusjes. Die hebben sinds de launch niet meer gepoept.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef ThaSandman het volgende:
Marcia gaat straks zeker weer poepen.
2 vrienden van mij enneehhh..... blabla.... toen hebben 2 vrienden van mij je weet wel.... blablabla.... 2 vrienden van mij.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:20 schreef toxikon het volgende:
plofkop met zijn stoere verhalen, laat hem alsjeblieft zijn bek houden
He Henk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Multipla was het toch, je auto![]()
![]()
Dit is [COS] SC is ergens anders ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He Henk!
Klopt maar met de nadruk op "was" maar zou hem zo weer ruilen voor de Doblo![]()
Volgend jaar weer een Multipla![]()
PS: groeten aan je vrouw!!
verlieft kunne worden op mich en tegen hilde aankruipe?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:23 schreef Papabear het volgende:
Tijn: Als ik op iemand verliefd zou worden, zou ik op Micheline verliefd worden. Da's de enige waar ik ook tegenaan kruip...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is [COS] SC is ergens anders ....![]()
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SCquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is [COS] SC is ergens anders ....![]()
Nee in bad niet, (waarschijnlijk)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ben je een beetje verliefd op Marlies?"
Tijn: "Nee helemaal niet
Marcia: "Jij vindt haar wel leuk"
Tijn: "Ze is wel hartstikke mooi maar.... nee, ik heb haar in bad niet eens aangeraakt. Marlies is niet echt mijn typ. Als ik op iemand verliefd zou worden, dan zou het Micheline worre.... "
Marcia: "Okee, dat wilde ik even weten. Ik mis het ook wel. Ik doe het alleen niet veel, dat aanraken, omdat ik niet wil dat mijn vriendje thuis dat te zien krijgt."
Tijn: "Ik denk dat ik er ook rekening mee moet houden"
Marcia: "Ik mis het nu al... dus het gaat wel komen dat je het gewoon fijn vindt. Voor Semih en Micheline is het heerlijk. Die maken het samen mee"
Tijn: "Ik vind Marlies eigenlijk gewoon een coole gast met lang haar"
Nee, maar ik pik ff een sjippie van jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
verlieft kunne worden op mich en tegen hilde aankruipe?
of hoorde ik niet goed door het gekauw van me sjippies?
Ik tikte bij voorgaande BB's vaak pagina's vol streamverslagen. Heb ik nu alleen geen zin meer aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef ThaSandman het volgende:
Volgens mij kan Scanman snel typen.
Ik ook van jou, SCHATJE, LIEVERD.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SC![]()
![]()
Mag jijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, maar ik pik ff een sjippie van je
Misschien noemde Tijn haar daarom ook een coole gast met lang haarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Vroeger kon ik ook snel typen toen ik met 6 meisjes tegelijk moest msnen.
Marlies lijkt toch best op een vent vind ik.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SC![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Mag jij![]()
ik meende echt dattie zei tegen hilde aankruipen![]()
verkeerd gehoort dus![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En als Henk kotst, moet het wel HEEL vies zijn![]()
De zuigturkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Wie is er in jezusnaam aan het stofzuigen![]()
En dna in het verkeerde venster ene antwoord typenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Ik mis mijn Multiplaquote:
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Klopt allemaal, lekker doen wat voor jezelf het beste isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He Henk!
Klopt maar met de nadruk op "was" maar zou hem zo weer ruilen voor de Doblo![]()
PS: groeten aan je vrouw!! ( moest even nadenken maar het is Yolande en niet Yolanda. toch??)
Marlies is helemaal vreemd, haar lach, haar lichaam, haar gezicht......alles. Een alien.........aaaaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
En dna in het verkeerde venster ene antwoord typen![]()
* Stamp_Kip vaak gebeurt![]()
Marlies heeft inderdaad iets aparts..maar denk dat ook komt door dr lengte en dr "lang" gezicht, wat dr nog langer maakt..en die neus ook..alles lang![]()
Ach ja, je valt op kleine hondjes en op kleine meisjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?
Marlies is gewoon een leuk ding. Vreemd of niet. Ik vind het een prachtwijfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marlies is helemaal vreemd, haar lach, haar lichaam, haar gezicht......alles. Een alien.........aaaa![]()
Ga je gang.... [TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brotherquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Rondje Truth or Dare nu.... Lijkt me een geinige afsluiting van de dag
iki vind haar met die bril wel wat weg hebben van die griekse zangeres, Nana nog watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Men, Marcia ziet eruit alsof haar hobby in Cobol programmeren is
Wauw, ik weet nu niet waar ik meer zin in heb: kerstmis, of Marciaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hoe marcia kijkt he
Ik wil dat ze dr ware aardje us laat zien..daar schuilt een heel ander meisje in..
Kwestie van tijd
Nee zo jong waren ze niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?
mOuSKurI.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Flujas het volgende:
[..]
iki vind haar met die bril wel wat weg hebben van die griekse zangeres, Nana nog wat
Normaal ben ik redelijk slecht in namenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Klopt allemaal, lekker doen wat voor jezelf het beste is![]()
Je mag best wel eens met mijn kleine hondjes komen spelen hoor. Ik heb er 7 dus je kan ook nog kiezen welke je het leukste vind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ja, je valt op kleine hondjes en op kleine meisjesHad het wel verwacht van je
![]()
die haan kraait dadelijk om 7 uur, dan een hele dag hangen tot een uur of 7, dan een heleboel alcohol in het huis en geen etenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal ben ik redelijk slecht in namenMaar ik wist het nog
![]()
![]()
Ontopic: hoe laat gaat de haan straks?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis mijn MultiplaIk zie hem nog geregeld rijden, de dealer heeft hem zelf gehouden
![]()
On-topic: zijn ze nu nog aan het eten??![]()
Volgens haar nichtje die hier ook post niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hoe marcia kijkt he
Ik wil dat ze dr ware aardje us laat zien..daar schuilt een heel ander meisje in..
Dat weet niemand, want er is geen tijd voor de bewonersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal ben ik redelijk slecht in namenMaar ik wist het nog
![]()
![]()
Ontopic: hoe laat gaat de haan straks?
Honden onder de knie zijn geen echte honden, die noemen we een caviaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je mag best wel eens met mijn kleine hondjes komen spelen hoor. Ik heb er 7 dus je kan ook nog kiezen welke je het leukste vind.
Juist wel, met een beetje alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens haar nichtje die hier ook post niet.
zo mag hij er wel een beetje wezen ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308178.jpg]afbeelding][/URL]
Ik volg geen streams ik lees alleen terug, blijkbaar iets te verquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn aan het fietsen, wel opletten hoor!
Dat bedoelde ik dus. En ze heeft dus al 6 jaar een vriend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Maar echt los gaat ze niet.
Dat ligt eraan hoe lang je bent natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Honden onder de knie zijn geen echte honden, die noemen we een cavia![]()
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. En ze heeft dus al 6 jaar een vriend.
Geen tijd en geen tuin, Hummie is echt een duivelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat weet niemand, want er is geen tijd voor de bewoners![]()
Ik denk wel dat ze los gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist wel, met een beetje alcohol
Maar echt los gaat ze niet. Maarja, daar hebben we al 3 blonde dozen voor.
Goed plan. Ik stem voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.![]()
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:46 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze los gaat
We zijn pas paar daagies verder..eerst viel ze me niet op. En nou begint ze al meer tepraten
Komt wel goed
Niet met die Indoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.![]()
Daar hopen we maar op ja. Linda-achtige taferelen willen wequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Als ze morgen normaal eten en alcohol hebben gaan het pas echt los.
Al die hormoontjes die nu al bij ze opspelen.
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?
Haar nichtje zal toch niet altijd bij haar zijn lijkt me. Ze gaat vast nog wel een keertje helemaal los (hoop ik)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?
!!!!! CONCENTRATIE!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik volg geen streams ik lees alleen terug, blijkbaar iets te ver![]()
Ik mis GNA GNA en de altijd aardige Tanja![]()
En dan even snel een andere foto plaatsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je bent natuurlijk.
Wat heb je gegeten Golfer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Als ze morgen normaal eten en alcohol hebben gaan het pas echt los.
Al die hormoontjes die nu al bij ze opspelen.
Zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren,maar dat zou wel kunnen ja. Laten we hopen dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo he![]()
Maar gewoon lekker uit dr dakkie gaat,dansen etc.. gewoon lekker gek doen
Hebben ze niet vorig jaar zo'n paal neer gezet. Ik denk dat deze groep wat losser is voor die paal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo he![]()
Maar gewoon lekker uit dr dakkie gaat,dansen etc.. gewoon lekker gek doen
Ik zou hem er zo bij Janine in rammenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hebben ze niet vorig jaar zo'n paal neer gezet. Ik denk dat deze groep wat losser is voor die paal.
Je blijft een simpele ziel, hoopte dat je wat had geleerd de afgelopen maanden maar nee hoor, jammer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
!!!!! CONCENTRATIE!!!!!
Deze editie hebben we "SCHATJE LIEVERD Janine" en "DRILL-SERGEANT-HILDE"
Als het nou een LEKKER ding was, maar nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft een simpele ziel, hoopte dat je wat had geleerd de afgelopen maanden maar nee hoor, jammer.
Nee daar is ze te lief voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren,maar dat zou wel kunnen ja. Laten we hopen dat je gelijk hebt.
ik denk niet dat we die krijgen ,want er zit niet echt een linda typje in ,ja misschien een van e blondjes maar die zijn allebij niet vrijgezel en de een gaat waarschijnlijk op de ander letten dat ze niks geks gaan doen ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hopen we maar op ja. Linda-achtige taferelen willen we
Vergeet niet dat Eggbert ook nog aanwezig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:54 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Nee daar is ze te lief voorbeetje de trouwe hond na het baasje toe zeg maar.
Maar omdat ik toen dat gesprek met haar en Janine mee luisterde en Marcia is echt un dansertje liefst op het podium. Dat ze zelf ook aangaf bij de een wat meer kon babbelen en bij de andere weer niet.
Dus ik denk dat ze een zetje in dr rug nodig heeft..
Vind overigens een leuke meid
Dudequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, echt niet om aan te horen die stem van marcia.
Ik zie in Milica wel een wilde als ze wat drank op heeft. Het probleem zou kunnen zijn dat haar moeder er nog in zit. Dat kan als een rem werken, hoewel Hilde me een hele vrije moeder lijkt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk niet dat we die krijgen ,want er zit niet echt een linda typje in ,ja misschien een van e blondjes maar die zijn allebij niet vrijgezel en de een gaat waarschijnlijk op de ander letten dat ze niks geks gaan doen ...
Dan geef ik egbert dat zetje richting EXIT!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Eggbert ook nog aanwezig is.
keek nu pas voor het eerst naar een stream waar ze duidelijk alleen te horen wasquote:
Wië? LS? Dat is een gefrustreerde pedo, niets van aantrekkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het nou een LEKKER ding was, maar nee hoor
NOU!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Dan geef ik egbert dat zetje richting EXIT!!![]()
Volgens mij is er een foto van vorig jaar die precies hetzelfde isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Denk dat dit wel een leuke foto is om mee af te sluiten en naar bed te gaan....
Hoe zou je hem gehad willen hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand hier SVP een leuke fake van maken
quote:
Dat jij een beetje gefrustreerd bent, moet je niet altijd op een ander afreageren. Want je begint nu heel doorzichtig te worden. Ik ben LS op de FP en op het forum. Ik ga tijdens BB niet een andere nick gebruiken, omdat ik me schaam dat ik BB volg. (zoals jij) Dus probeer je frustraties eens op een ander af te reageren....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wië? LS? Dat is een gefrustreerde pedo, niets van aantrekken![]()
doe ik ook altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de zusjes nou op een stoel in de badkamer voor de spiegel hun tanden te poetsen?
Da's Tijn's normale brilquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ted142 het volgende:
wat is dat toch met die zonnebrillen. Nu ligt er 1 in bed met een zonnebril. Er wandeld er 1 door de badkamer met een zonnebril. Gister zag ik ze in het zwembad zitten met zonnebrillen op....
Dan denken ze dat ze buiten zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ted142 het volgende:
wat is dat toch met die zonnebrillen. Nu ligt er 1 in bed met een zonnebril. Er wandeld er 1 door de badkamer met een zonnebril. Gister zag ik ze in het zwembad zitten met zonnebrillen op....
Geeft niks. Dat trekt wel weer bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]ik kan um niemeer waarderen , eerste paar dagen stondtie boven aan me lijstje..
Maar hoe meer ik um zie/hoor en alles wat die uit zun mond laat rollen![]()
sorrie![]()
Hun 3tjes op de slaapkamer zou ik het overigens heel goed mee kunnen vindenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Marcia en Tijn vinden elkaar ook leuk.
heb je ooit een diva zonder zonnebril gezien dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ted142 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |