Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoegquote:
stiekeme reclame voor de supermarkten???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
*frituurpan aanzetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
Welke is nu nog open?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef puntoortje het volgende:
stiekeme reclame voor de supermarkten???
ik heb geen idee ....avondwinkel????quote:
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk wil Etienne ze allemaal wel
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef frankium het volgende:
Wat moet je anders?
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
dat zal wat worden met plofkop...beetje alkohol erbij en geen lichaams beweging. tonnetje rond wordt hijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
Jawel, moniek moven en dan kan hij het op sabrina proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.
Maar hij gaat niet scoren
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Michelinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoeg![]()
ik gok dat er 2 zijn die er wel intrappen.. ow nee we hebben 10 uur zitten eten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
14:49 volgens de klok. right, daar trappen ze nu echt niet in
Totdat BB het reset wanneer ze slapenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
nee, BB kan de oven uitzetten en tijd veranderenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
Ja oke, maar het is het proberen waard tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
vraag me wel af wat ze allemaal aan gepast hebben dat ze dit kunnen manipuleren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Micheline)
Ik heb intussen 2 hamburgers en 2 kaassoufflé's in de koekenpan.... k.u.t.-programmaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, om 1:08 dineren is wel grappig
Mogen Tanja en Joost dan 1 week in 1 kamer vertoeven? Ach, om eens een patatje te delen? Of Roel een nacht met Linda te zien doorbrengen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het idee![]()
Zou ook wel grappig zijn om de bewoners van vorig jaar weer even 2 weken bij elkaar op te sluiten![]()
![]()
Totdat de baby eruit isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef BB6kijker het volgende:
Ik hoor nu alleen Janine met haar gekrijs er boven uit komen. Wat een takkewijf is dat. ik hoop dat ze nog even blijft.
Roel een krat bier en Linda een paar flessen wijn en je hebt een "kutfeest"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mogen Tanja en Joost dan 1 week in 1 kamer vertoeven? Ach, om eens een patatje te delen? Of Roel een nacht met Linda te zien doorbrengen?![]()
wie weet hoe de blondies dan doen na een behoorlijk aantal glazen opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Met een flink aantal flessen wijn was het vast gezelliger geworden na het eten...
Maar goed, vanaf morgen dus
KONZENTRATION!!! EINZ, ZWEI...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem aan dat Hilde wel gaat afwassen (alleen) als tegenprestatie...
Multipla was het toch, je autoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel een krat bier en Linda een paar flessen wijn en je hebt een "kutfeest"(en Dido staat om een hoekje te kijken
![]()
En Tanja samen met Rob de was laten doen![]()
Als je terug denkt: Laat Sjaan er aub nog even inblijven (en Hilde ook) anders is de kans op een ruzie een stuk kleiner![]()
Beter dan de zusjes. Die hebben sinds de launch niet meer gepoept.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef ThaSandman het volgende:
Marcia gaat straks zeker weer poepen.
2 vrienden van mij enneehhh..... blabla.... toen hebben 2 vrienden van mij je weet wel.... blablabla.... 2 vrienden van mij.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:20 schreef toxikon het volgende:
plofkop met zijn stoere verhalen, laat hem alsjeblieft zijn bek houden
He Henk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Multipla was het toch, je auto![]()
![]()
Dit is [COS] SC is ergens anders ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He Henk!
Klopt maar met de nadruk op "was" maar zou hem zo weer ruilen voor de Doblo![]()
Volgend jaar weer een Multipla![]()
PS: groeten aan je vrouw!!
verlieft kunne worden op mich en tegen hilde aankruipe?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:23 schreef Papabear het volgende:
Tijn: Als ik op iemand verliefd zou worden, zou ik op Micheline verliefd worden. Da's de enige waar ik ook tegenaan kruip...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is [COS] SC is ergens anders ....![]()
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SCquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is [COS] SC is ergens anders ....![]()
Nee in bad niet, (waarschijnlijk)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ben je een beetje verliefd op Marlies?"
Tijn: "Nee helemaal niet
Marcia: "Jij vindt haar wel leuk"
Tijn: "Ze is wel hartstikke mooi maar.... nee, ik heb haar in bad niet eens aangeraakt. Marlies is niet echt mijn typ. Als ik op iemand verliefd zou worden, dan zou het Micheline worre.... "
Marcia: "Okee, dat wilde ik even weten. Ik mis het ook wel. Ik doe het alleen niet veel, dat aanraken, omdat ik niet wil dat mijn vriendje thuis dat te zien krijgt."
Tijn: "Ik denk dat ik er ook rekening mee moet houden"
Marcia: "Ik mis het nu al... dus het gaat wel komen dat je het gewoon fijn vindt. Voor Semih en Micheline is het heerlijk. Die maken het samen mee"
Tijn: "Ik vind Marlies eigenlijk gewoon een coole gast met lang haar"
Nee, maar ik pik ff een sjippie van jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
verlieft kunne worden op mich en tegen hilde aankruipe?
of hoorde ik niet goed door het gekauw van me sjippies?
Ik tikte bij voorgaande BB's vaak pagina's vol streamverslagen. Heb ik nu alleen geen zin meer aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef ThaSandman het volgende:
Volgens mij kan Scanman snel typen.
Ik ook van jou, SCHATJE, LIEVERD.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SC![]()
![]()
Mag jijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, maar ik pik ff een sjippie van je
Misschien noemde Tijn haar daarom ook een coole gast met lang haarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Vroeger kon ik ook snel typen toen ik met 6 meisjes tegelijk moest msnen.
Marlies lijkt toch best op een vent vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |