Zij leven in een weggooimaatschappijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.
dat red ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.
1 dag eten, 2 dagen ziek?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
nou dat vind ik nog steeds wel erg veel hoor...heb hier een zakkie van 1 kilo staan daar kan ik wel een week mee doen hoor((( maar dat kan ook aan mij liggen )))quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das 3 kilo per persoon.
kun je dus een dag of 5 van eten de dames misschien 10 dagen
Dan moet je wachten tot 4 uur denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat geen ze meestal slapen? Ik wil live tieten zien![]()
kun je beter 's middags kijken, bij het douchenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat geen ze meestal slapen? Ik wil live tieten zien![]()
Wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot 4 uur denk ik.
Ik eet chinees eten altijd op het toilet, ben ik tenminste op tijdquote:
Ze weten de tijd nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WtfWat loopt daar voorn volk rond dat ze pas om 4 uur gaan slapen??
Ze lopen wat achter met de tijd in huis (hoewel ze de tijd nu wel weer weten).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
WtfWat loopt daar voorn volk rond dat ze pas om 4 uur gaan slapen??
ja ze fietsen nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik eet chinees eten altijd op het toilet, ben ik tenminste op tijd![]()
On-topic: ze fietsen nog![]()
om middernacht kregen ze op tv de tijd te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ze weten de tijd nietZe gaan zo avondeten
![]()
Nu weten ze de tijd wel... maar net ervoor zeiden ze nog dat het 6 uur zou zijn...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
om middernacht kregen ze op tv de tijd te zien
Ik ga voor Rik. Misschien een polletje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Etienne weet nog niet precies wie in het huis zijn nummer 26 moet worden.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308165.jpg]afbeelding][/URL]
zijn wel grappige dingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nu weten ze de tijd wel... maar net ervoor zeiden ze nog dat het 6 uur zou zijn...![]()
Heerlijk ja... ik kijk meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als tussendoortje is "The Villa" ook vaak lachen.
Een gozer die een gamba probeert te reanimeren.
Daar gebeurt vaak meer in een week dan een hele BB-editie.
Ja! Die aflevering heb ik al eens gezien... ik heb in een scheur gelegen om die garnaal of wat is het...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als tussendoortje is "The Villa" ook vaak lachen.
Een gozer die een gamba probeert te reanimeren.
Daar gebeurt vaak meer in een week dan een hele BB-editie.
maandag dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef toxikon het volgende:
thnx monday night poker zal zo ook wel komen
Heb je nog meer van dit caps?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb je nu aan een zuipfeest? Dan gaat Hilde strippen. En wie wil dit zien????
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik spoor af en toe niet. Volgens mij hebben ze me vroeger laten vallen in het ziekenhuis ofzo".
Zelfkennis heeft ze toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |