Nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
Wat ligt Janine er zielig bij... is er wat gebeurd??
Ze is nog niet door iedereen bedankt voor het schoonmaken van het doucheputjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
Heb je wel het geluid van 1 stream aan i.p.v. 4 tegelijk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:17 schreef Wishjuh het volgende:
pff ze lullen echt allemaal door elkaar heen.. soms echt niet te volgen....
Jij, want jij blijft hem maar plaatsen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb je nu aan een zuipfeest? Dan gaat Hilde strippen. En wie wil dit zien????
[afbeelding]
Tijn toch wel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nog niet door iedereen bedankt voor het schoonmaken van het doucheputje
janine heeft in de gaten dat de strijd om aandacht verloren is door haar ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef cpuntb het volgende:
En wie gaat daar dan caps van maken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb je nu aan een zuipfeest? Dan gaat Hilde strippen. En wie wil dit zien????
[afbeelding]
He bah... niet weer dat plaatje... was net van me misselijkheid verlost..... maar nu weerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Mi Gado Mi Jezus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik hoorde 3 x 15 kilo aardappelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef GJVH het volgende:
Heeft iemand opgeschreven wat ze precies hebben besteld, ben namelijk wel benieuwd...
das is pas smerig....zou janine moeten zien gaat ze helemaal over de rooie!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik wel, maar daarvoor ben ik ook een diehard streamer en capper. Hoe ranziger des te beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Jij, want jij blijft hem maar plaatsen.![]()
die zou in het rijtje van tubgirl en goatse moeten horen. plaatsen = ban !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Daar is ook lekker veel voor nodigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das is pas smerig....zou janine moeten zien gaat ze helemaal over de rooie!!!!
Dan kun je beter MMA of UFC kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wel, maar daarvoor ben ik ook een diehard streamer en capper. Hoe ranziger des te beter.
Maar voor BB is ruzie juist het mooiste. Naaktscenes zijn er in overvloed. Ruzie, bloed, vliegende glazen en asbakken moeten we hebben. Niet dat zoetsappige.
I second thatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Veulen het volgende:
*hehe* ik hoop dat ze bij die bestelling geen sigaretten/shag krijgen. Niks zo leuk als mensen die afkicken en mekaar helemaal gek maken dan.
daar heb je gelijk in ....haren in een putje! "zucht*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar is ook lekker veel voor nodig![]()
Thuiszorg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
die 2 zusjes hebben ook totaal geen idee over koken.. hoe krijgen die in gods namen eten op tafel voor hun "kindjes"
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Veulen het volgende:
*hehe* ik hoop dat ze bij die bestelling geen sigaretten/shag krijgen. Niks zo leuk als mensen die afkicken en mekaar helemaal gek maken dan.
(3 x 15 = 45, dus krijge nze straks 45 kilo aardappelen)
Afhaal of gewoon geen eten, ze zijn niet voor niks zo magerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
die 2 zusjes hebben ook totaal geen idee over koken.. hoe krijgen die in gods namen eten op tafel voor hun "kindjes"
Maandag: pizzaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef rubstar het volgende:
das 3 kilo per persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
45 kilo aardappelen....ja dat zou leuk zijn!
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons doen we 3 dagen met de afhaalchinees.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maandag: pizza
Dinsdag: kant-en-klaar in de magnetron
Woensdag: MacD
Donderdag: Afhaalchinees
Vrijdag: Friettent
Zaterdag: Soep uit blik met pannekoeken uit de magntron
Zondag: uit eten...
![]()
begin jij nou ook al ....alsof dat van un niet genoeg was....heb net 3 bolletjes op zitten eten!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:28 schreef cpuntb het volgende:
Ik begin ook wel weer trek te krijgen als ik dat allemaal zo zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |