Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoegquote:
stiekeme reclame voor de supermarkten???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
*frituurpan aanzetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik begin weer trek in eten te krijgen van al die bak- en braad-geluiden en beelden.![]()
Welke is nu nog open?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef puntoortje het volgende:
stiekeme reclame voor de supermarkten???
ik heb geen idee ....avondwinkel????quote:
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk wil Etienne ze allemaal wel
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef frankium het volgende:
Wat moet je anders?
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
dat zal wat worden met plofkop...beetje alkohol erbij en geen lichaams beweging. tonnetje rond wordt hijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
dit gaat niet goed...als ik op mijn EN hun ritme ga eten pas ik niet meer in mijn kleren OF ontplof ik ......ik ga slapen ...slaap lekker allemaal !!!!
Jawel, moniek moven en dan kan hij het op sabrina proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij valt nog bij iedereen in de smaak ook, geloof ik.
Maar hij gaat niet scoren
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Michelinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoeveel extra thuiswerk moeten ze nu leveren?? Of is 1 baby genoeg![]()
ik gok dat er 2 zijn die er wel intrappen.. ow nee we hebben 10 uur zitten eten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
14:49 volgens de klok. right, daar trappen ze nu echt niet in
Totdat BB het reset wanneer ze slapenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
nee, BB kan de oven uitzetten en tijd veranderenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Lyza het volgende:
Nee daar trappen ze idd niet in maar als ze handig waren geweest, hadden ze 'm ff gelijk gezet om 12:00 zodat ze morgen ook nog weten hoe laat het is.
Ja oke, maar het is het proberen waard tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
vraag me wel af wat ze allemaal aan gepast hebben dat ze dit kunnen manipuleren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Totdat BB het reset wanneer ze slapen
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Winnie de Pooh opdracht eindelijk goed hebben of 1 bewoner zwanger afleveren (Micheline)
Ik heb intussen 2 hamburgers en 2 kaassoufflé's in de koekenpan.... k.u.t.-programmaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, om 1:08 dineren is wel grappig
Mogen Tanja en Joost dan 1 week in 1 kamer vertoeven? Ach, om eens een patatje te delen? Of Roel een nacht met Linda te zien doorbrengen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand zwanger afleveren zal een stuk makkelijker zijn heb ik het idee![]()
Zou ook wel grappig zijn om de bewoners van vorig jaar weer even 2 weken bij elkaar op te sluiten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |