Daar hopen we maar op ja. Linda-achtige taferelen willen wequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Als ze morgen normaal eten en alcohol hebben gaan het pas echt los.
Al die hormoontjes die nu al bij ze opspelen.
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?
Haar nichtje zal toch niet altijd bij haar zijn lijkt me. Ze gaat vast nog wel een keertje helemaal los (hoop ik)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?
!!!!! CONCENTRATIE!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik volg geen streams ik lees alleen terug, blijkbaar iets te ver![]()
Ik mis GNA GNA en de altijd aardige Tanja![]()
En dan even snel een andere foto plaatsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je bent natuurlijk.
Wat heb je gegeten Golfer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Als ze morgen normaal eten en alcohol hebben gaan het pas echt los.
Al die hormoontjes die nu al bij ze opspelen.
Zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren,maar dat zou wel kunnen ja. Laten we hopen dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo he![]()
Maar gewoon lekker uit dr dakkie gaat,dansen etc.. gewoon lekker gek doen
Hebben ze niet vorig jaar zo'n paal neer gezet. Ik denk dat deze groep wat losser is voor die paal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dr broek los ofzo he![]()
Maar gewoon lekker uit dr dakkie gaat,dansen etc.. gewoon lekker gek doen
Ik zou hem er zo bij Janine in rammenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hebben ze niet vorig jaar zo'n paal neer gezet. Ik denk dat deze groep wat losser is voor die paal.
Je blijft een simpele ziel, hoopte dat je wat had geleerd de afgelopen maanden maar nee hoor, jammer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
!!!!! CONCENTRATIE!!!!!
Deze editie hebben we "SCHATJE LIEVERD Janine" en "DRILL-SERGEANT-HILDE"
Als het nou een LEKKER ding was, maar nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft een simpele ziel, hoopte dat je wat had geleerd de afgelopen maanden maar nee hoor, jammer.
Nee daar is ze te lief voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren,maar dat zou wel kunnen ja. Laten we hopen dat je gelijk hebt.
ik denk niet dat we die krijgen ,want er zit niet echt een linda typje in ,ja misschien een van e blondjes maar die zijn allebij niet vrijgezel en de een gaat waarschijnlijk op de ander letten dat ze niks geks gaan doen ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hopen we maar op ja. Linda-achtige taferelen willen we
Vergeet niet dat Eggbert ook nog aanwezig is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:54 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Nee daar is ze te lief voorbeetje de trouwe hond na het baasje toe zeg maar.
Maar omdat ik toen dat gesprek met haar en Janine mee luisterde en Marcia is echt un dansertje liefst op het podium. Dat ze zelf ook aangaf bij de een wat meer kon babbelen en bij de andere weer niet.
Dus ik denk dat ze een zetje in dr rug nodig heeft..
Vind overigens een leuke meid
Dudequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, echt niet om aan te horen die stem van marcia.
Ik zie in Milica wel een wilde als ze wat drank op heeft. Het probleem zou kunnen zijn dat haar moeder er nog in zit. Dat kan als een rem werken, hoewel Hilde me een hele vrije moeder lijkt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk niet dat we die krijgen ,want er zit niet echt een linda typje in ,ja misschien een van e blondjes maar die zijn allebij niet vrijgezel en de een gaat waarschijnlijk op de ander letten dat ze niks geks gaan doen ...
Dan geef ik egbert dat zetje richting EXIT!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Eggbert ook nog aanwezig is.
keek nu pas voor het eerst naar een stream waar ze duidelijk alleen te horen wasquote:
Wië? LS? Dat is een gefrustreerde pedo, niets van aantrekkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het nou een LEKKER ding was, maar nee hoor
NOU!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:57 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Dan geef ik egbert dat zetje richting EXIT!!![]()
Volgens mij is er een foto van vorig jaar die precies hetzelfde isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Denk dat dit wel een leuke foto is om mee af te sluiten en naar bed te gaan....
Hoe zou je hem gehad willen hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand hier SVP een leuke fake van maken
quote:
Dat jij een beetje gefrustreerd bent, moet je niet altijd op een ander afreageren. Want je begint nu heel doorzichtig te worden. Ik ben LS op de FP en op het forum. Ik ga tijdens BB niet een andere nick gebruiken, omdat ik me schaam dat ik BB volg. (zoals jij) Dus probeer je frustraties eens op een ander af te reageren....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wië? LS? Dat is een gefrustreerde pedo, niets van aantrekken![]()
doe ik ook altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de zusjes nou op een stoel in de badkamer voor de spiegel hun tanden te poetsen?
Da's Tijn's normale brilquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ted142 het volgende:
wat is dat toch met die zonnebrillen. Nu ligt er 1 in bed met een zonnebril. Er wandeld er 1 door de badkamer met een zonnebril. Gister zag ik ze in het zwembad zitten met zonnebrillen op....
Dan denken ze dat ze buiten zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef ted142 het volgende:
wat is dat toch met die zonnebrillen. Nu ligt er 1 in bed met een zonnebril. Er wandeld er 1 door de badkamer met een zonnebril. Gister zag ik ze in het zwembad zitten met zonnebrillen op....
Geeft niks. Dat trekt wel weer bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]ik kan um niemeer waarderen , eerste paar dagen stondtie boven aan me lijstje..
Maar hoe meer ik um zie/hoor en alles wat die uit zun mond laat rollen![]()
sorrie![]()
Hun 3tjes op de slaapkamer zou ik het overigens heel goed mee kunnen vindenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Marcia en Tijn vinden elkaar ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |