quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet ik, doe het om jou op de kast te krijgen want als je ergens werd uitgekotst was het wel in SC![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Mag jij![]()
ik meende echt dattie zei tegen hilde aankruipen![]()
verkeerd gehoort dus![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En als Henk kotst, moet het wel HEEL vies zijn![]()
De zuigturkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Wie is er in jezusnaam aan het stofzuigen![]()
En dna in het verkeerde venster ene antwoord typenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Vroeger kon ik ook snel typen toen ik met 6 meisjes tegelijk moest msnen.
Marlies lijkt toch best op een vent vind ik.
Ik mis mijn Multiplaquote:
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef ThaSandman het volgende:
Vroeger kon ik ook snel typen toen ik met 6 meisjes tegelijk moest msnen.
Marlies lijkt toch best op een vent vind ik.
Klopt allemaal, lekker doen wat voor jezelf het beste isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He Henk!
Klopt maar met de nadruk op "was" maar zou hem zo weer ruilen voor de Doblo![]()
Volgend jaar weer een Multipla![]()
PS: groeten aan je vrouw!! ( moest even nadenken maar het is Yolande en niet Yolanda. toch??)
Marlies is helemaal vreemd, haar lach, haar lichaam, haar gezicht......alles. Een alien.........aaaaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
En dna in het verkeerde venster ene antwoord typen![]()
* Stamp_Kip vaak gebeurt![]()
Marlies heeft inderdaad iets aparts..maar denk dat ook komt door dr lengte en dr "lang" gezicht, wat dr nog langer maakt..en die neus ook..alles lang![]()
Ach ja, je valt op kleine hondjes en op kleine meisjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?
Marlies is gewoon een leuk ding. Vreemd of niet. Ik vind het een prachtwijfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marlies is helemaal vreemd, haar lach, haar lichaam, haar gezicht......alles. Een alien.........aaaa![]()
Ga je gang.... [TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brotherquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Rondje Truth or Dare nu.... Lijkt me een geinige afsluiting van de dag
iki vind haar met die bril wel wat weg hebben van die griekse zangeres, Nana nog watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Men, Marcia ziet eruit alsof haar hobby in Cobol programmeren is
Wauw, ik weet nu niet waar ik meer zin in heb: kerstmis, of Marciaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hoe marcia kijkt he
Ik wil dat ze dr ware aardje us laat zien..daar schuilt een heel ander meisje in..
Kwestie van tijd
Nee zo jong waren ze niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, meisjes van 8-12 typen dan ook nog niet zo snel he?
mOuSKurI.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Flujas het volgende:
[..]
iki vind haar met die bril wel wat weg hebben van die griekse zangeres, Nana nog wat
Normaal ben ik redelijk slecht in namenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Klopt allemaal, lekker doen wat voor jezelf het beste is![]()
Je mag best wel eens met mijn kleine hondjes komen spelen hoor. Ik heb er 7 dus je kan ook nog kiezen welke je het leukste vind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ja, je valt op kleine hondjes en op kleine meisjesHad het wel verwacht van je
![]()
die haan kraait dadelijk om 7 uur, dan een hele dag hangen tot een uur of 7, dan een heleboel alcohol in het huis en geen etenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal ben ik redelijk slecht in namenMaar ik wist het nog
![]()
![]()
Ontopic: hoe laat gaat de haan straks?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis mijn MultiplaIk zie hem nog geregeld rijden, de dealer heeft hem zelf gehouden
![]()
Volgend jaar weer een Multipla![]()
On-topic: zijn ze nu nog aan het eten??![]()
Volgens haar nichtje die hier ook post niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hoe marcia kijkt he
Ik wil dat ze dr ware aardje us laat zien..daar schuilt een heel ander meisje in..
Dat weet niemand, want er is geen tijd voor de bewonersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal ben ik redelijk slecht in namenMaar ik wist het nog
![]()
![]()
Ontopic: hoe laat gaat de haan straks?
Honden onder de knie zijn geen echte honden, die noemen we een caviaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Je mag best wel eens met mijn kleine hondjes komen spelen hoor. Ik heb er 7 dus je kan ook nog kiezen welke je het leukste vind.
Juist wel, met een beetje alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens haar nichtje die hier ook post niet.
zo mag hij er wel een beetje wezen ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308178.jpg]afbeelding][/URL]
Ik volg geen streams ik lees alleen terug, blijkbaar iets te verquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn aan het fietsen, wel opletten hoor!
Dat bedoelde ik dus. En ze heeft dus al 6 jaar een vriend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
Maar echt los gaat ze niet.
Dat ligt eraan hoe lang je bent natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Honden onder de knie zijn geen echte honden, die noemen we een cavia![]()
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. En ze heeft dus al 6 jaar een vriend.
Geen tijd en geen tuin, Hummie is echt een duivelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat weet niemand, want er is geen tijd voor de bewoners![]()
Ik denk wel dat ze los gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist wel, met een beetje alcohol
Maar echt los gaat ze niet. Maarja, daar hebben we al 3 blonde dozen voor.
Goed plan. Ik stem voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.![]()
Zoals ik al zei, volgens haar nichtje gaat ze dus nooit los. Dus waarom zou ze dat nu wel doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:46 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze los gaat
We zijn pas paar daagies verder..eerst viel ze me niet op. En nou begint ze al meer tepraten
Komt wel goed
Niet met die Indoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 jaar is een mooie periode om op nationale TV vreemd te gaan met een half-indo incl. diadeem in zijn haar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |