Okee. Ook prima hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je meneertje Jaakke heet misschien, mij zal het echt een fuck boeien![]()
Jij wilt toch ook dat er goede spelers gehaald kunnen worden? Daar heb je toch echt geld voor nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je meneertje Jaakke heet misschien, mij zal het echt een fuck boeien![]()
Nee hoor, nu hebben ze weer een smoes om de kaartjes duurder te maken. En die stoeltjes kunnen nu ook niet meer vervangen worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
lol, nu je dat zo zegt bedenk ik me dat ik dit jaar in ieder geval minder geld kwijt ben aan kaartjes (joepie)
Positief blijven denken lol![]()
En niet te vergeten om goede spelers te behouden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook dat er goede spelers gehaald kunnen worden? Daar heb je toch echt geld voor nodig.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
En de cijfers van de play-off wedstrijden?
Oja, zo ver had ik nog niet nagedacht. Weet iemand trouwens welke clubs er eigenlijk in de uefa kut zitten dit jaar? Zijn er eigenlijk nog leuke tegenstanders te loten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor, nu hebben ze weer een smoes om de kaartjes duurder te maken. En die stoeltjes kunnen nu ook niet meer vervangen worden.
Ram 'm de volgende keer neer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
DAT was ECHT PECH!
Oh ja, buiten de wedstrijd om, ik stond onderaan de trap van 425, komt na de rust zo'n gast van de hoek onderaan 424 zeiken bij mij, ik zeg ik sta voor de trap, er zit niemand achter mij en die NSB-er haalt de enige steward in het vak en ik 'mag' gaan zitten.
Kankermongool. Was nog voor de 0-1.
Ach, wij hadden gewoon moeten scoren en zij hadden de mazzel om te profiteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef koningdavid het volgende:
Dat FC Kopenhagen mogen ze van trouwens ook afschaffen...![]()
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Oja, zo ver had ik nog niet nagedacht. Weet iemand trouwens welke clubs er eigenlijk in de uefa kut zitten dit jaar? Zijn er eigenlijk nog leuke tegenstanders te loten?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
En haal meteen een stadionverbodje op...
Zal wel een groot oostblok feest worden...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...
loopt wel losquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
En haal meteen een stadionverbodje op...
Oh ik dacht dat ze daar best streng in waren...nouja, geef em dan maar een flinke hoek, kansloze figuren.quote:
Slovan Liberec. Liberec is nog niets eens de 4 na grootste stad van Tsjechie. Denk: 'Heerenveen' oid.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...
Ja, Twente ook toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zal wel een groot oostblok feest worden...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Herinneren jullie deze nog??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zal wel een groot oostblok feest worden...
[afbeelding]
Worden leuke tripjes voor de europa-uit gangers dus....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Slovan Liberec. Liberec is nog niets eens de 4 na grootste stad van Tsjechie. Denk: 'Heerenveen' oid.
Qua inwoners eerder Veendam waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Slovan Liberec. Liberec is nog niets eens de 4 na grootste stad van Tsjechie. Denk: 'Heerenveen' oid.
Hoezo? Heb je er al eens één neer geslagen?quote:
Leuke stad hoor, ben er wel eens geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je er al eens één neer geslagen?![]()
Marseillle, Feyenoord, Tottenham, AZ, Club Brugge, Standard, Hertha BSC, Basel, Auxerre, Groningen, Sevilla, West Ham, Parma, PSG, Schalke, Leverkusen, Besiktas, Rangers, Newcastle, Grasshoppers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens welke clubs er eigenlijk in de uefa kut zitten dit jaar? Zijn er eigenlijk nog leuke tegenstanders te loten?
Je hoeft alleen Huntelaar te verkopen als je echt geld nodig hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook dat er goede spelers gehaald kunnen worden? Daar heb je toch echt geld voor nodig.
Hmm, dat valt inderdaad nog wel mee, als we daar iets uit loten, maarja dat zijn natuurlijk ook meteen weer de betere tegenstanders dus hmmm...naja we'll see.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Marseillle, Feyenoord, Tottenham, AZ, Club Brugge, Standard, Hertha BSC, Basel, Auxerre, Groningen, Sevilla, West Ham, Parma, PSG, Schalke, Leverkusen, Besiktas, Rangers, Newcastle, Grasshoppers.
Allemaal leuke potentiele tegenstanders.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
Kon het niet laten, bij deze alvast mn excuses![]()
[afbeelding]
Helaas dat het van een feyenoorder moet komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Hijs wel leuk alleen beetje ironisch dat iemand met jou ondertitel hem post.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Die stond er al een keer grappemakertquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Dat was dan misschien het enige positievequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
Voor de wedstrijd met alle Fok!kers was wel cool trouwens.
Terrecht hoor zo zou ik ook reageren maar dat een Feyenoorder dit moet postenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Doe brugge maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Marseillle, Feyenoord, Tottenham, AZ, Club Brugge, Standard, Hertha BSC, Basel, Auxerre, Groningen, Sevilla, West Ham, Parma, PSG, Schalke, Leverkusen, Besiktas, Rangers, Newcastle, Grasshoppers.
Juist en dan krijgen we een herhaling van een paar jaar terug zoals we net ook met Kopenhagen hebben gehad.....nee laat maar.quote:
Ik dacht je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
Toen DK zei 'opgeslagen', dacht ik nog: het zal toch niet he.![]()
Hij zat al onder de kikker, eerder...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Ach, we zullen nu wel in de hoogste pot zitten voor de UEFA cup loting, samen met die clubs. Dus die komen we de eerste twee rondes niet tegen, denk ik. In die poules (tweede ronde) moet je bij de eerste drie zitten om door te gaan toch? Als we die poules al halenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Het ergste vind ik nog:
Normaal kan je bij een uitschakeling zeggen:
"Nou... we waren nog niet goed genoeg, volgend jaar beter".
Het erge is dat ik wel het idee had dat we nu goed genoeg waren om een goed Champions League seizoen te hebben maar nu hadden we gewoon domme pech.![]()
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.
Inderdaad. Vijf of zes opgelegde kansen missen is vragen om problemen. Net als uit, toen was het andersom een beetje. Alleen speelden wij die gasten vandaag echt he-le-maal weg het eerste uur. Verdomme, het is zóóóó zondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.
Nee het was duidelijk zon "niks lukt" wedstrijd, maarja, EENTJE scoren, tegen kopenhagen...jezus. Dan kan je je echt niet achter pech verschuilen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.
Ik doelde vooral op de tegendoelpunten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nee het was duidelijk zon "niks lukt" wedstrijd, maarja, EENTJE scoren, tegen kopenhagen...jezus. Dan kan je je echt niet achter pech verschuilen.
Wat dan? De enige pech die we hebben gehad is dat eigen doelpunt van Vermaelen en die kopbal op de lat van Huntelaar. Hoewel dat laatste ook een kwestie van beter mikken is... Een eigen doelpunt op zo'n moment is wel meteen érg sneu, maar voor de rest viel het wel mee met de pech. Die bal van Babel op de paal was een van richting veranderd schot; het is mazzel als die er wél invalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.
preciesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Ze hebben het gewoon zelf verkloot, niks pech. We hadden ze thuis op moeten rollen, dit is een wanprestatie en niets minder.
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Ze hebben het gewoon zelf verkloot, niks pech. We hadden ze thuis op moeten rollen, dit is een wanprestatie en niets minder.
UEFA cup kam me nu even geen reet schelen, alles op de landstitel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.
Ik wil gvd geen uitwedstrijden naar oostbloklanden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.
Sterker nog het wordt de hele nacht herhaald, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
1.05 op ned 2 een herhaling van sport journaal, zal de samenvatting wel inzitten, even kijken
Bedankt maar niet echt zin in nu.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
1.05 op ned 2 een herhaling van sport journaal, zal de samenvatting wel inzitten, even kijken
Geniet maar flink, zondag wordt weer huilen voor jou.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Tegen die tijd zal iedereen Kopenhagen wel weer vergeten zijn en is FC Mypa een makkie en een eitje en is Ajax de allerbeste.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
We zullen in de eerste ronde wel FC Mypa loten ofzo...door plaatsing kunnen we volgens mij echt bijna geen fatsoenlijke tegenstander loten.
dank je, een stuk of 40-45 keer ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sterker nog het wordt de hele nacht herhaald, veel plezier ermee.
Morgen zal je rechterhand wel lam zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je, een stuk of 40-45 keer ?
Heb je genoeg tissues?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je, een stuk of 40-45 keer ?
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
Henk heeft laf gecoached vandaag, na die 0-2 had hij er sowieso een verdediger af moeten halen. Rosales eraf halen was natuurlijk het domste ooit, daarnaast had ie Roger voor maduro moeten doen en niet Vertonghen.
`quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
Henk heeft laf gecoached vandaag, na die 0-2 had hij er sowieso een verdediger af moeten halen. Rosales eraf halen was natuurlijk het domste ooit, daarnaast had ie Roger voor maduro moeten doen en niet Vertonghen.
Joh....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest..
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef endr0me het volgende:
Wat zou er met Blind gebeurd zijn als die nog aan het roer was geweest ? :i
Dan waren we de eerste wedstrijd al dik onderuit gegaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef endr0me het volgende:
Wat zou er met Blind gebeurd zijn als die nog aan het roer was geweest ? :i
ALSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest..
als ik naar huis ga reis ik via Schiphol!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:59 schreef Jasza het volgende:
Wat lul jij nou weer, de burger king op schiphol ?
Rembrandt was idd wel chill, verder was het nogal kut vandaag
En je zit nog te knagen? Is het niet een beetje koud nuquote:
ik ben blijven staan hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Jasza het volgende:
Waar was je in godsnaam de 2e helft heen man, ik was eindelijk terug van het drinken halen ben je ervandoor
beetje. ik zat m'n vriendin te bellen. Bulgaarse die nu in Engeland woont. Komt zaterdag een paar dagen hierheen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En je zit nog te knagen? Is het niet een beetje koud nu
Roversquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
010 tegenkomen in de UEFA cup lijkt me wel leuk. of AZ. of Groningen. of... etc..
Dat hadden we idd wel door, moet dat in dit topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:06 schreef -Wolf- het volgende:
ik was en ben trouwens nog steeds zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |