glasgowquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef Silenus het volgende:
Waar wordt de UEFA-cup finale eigenlijk gespeeld?
Dat noemen ze rendement...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef denthemen het volgende:
zelfs na de goal heeft Kopenhagen maar 1(!!) kans gehad..
Wat had ie moeten doen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef denthemen het volgende:
kon Steek er echt niks aan doen bij die goal of ligt dat aan mij?
De bal ging zo langzaam dat hij nog wel had kunnen proberen de bal te pakken, maar zo zag ik het vanuit het stadionquote:
Verkeerde been, gaat je nooit lukkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
De bal ging zo langzaam dat hij nog wel had kunnen proberen de bal te pakken, maar zo zag ik het vanuit het stadion
Hoeveel bruikbare ballen kreeg hij? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef denthemen het volgende:
wéér was Huntelaar nergens.. hopen dat hij Zondag wel weer thuis geeft
En de cijfers van de play-off wedstrijden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik denk dat de cijfers van vanavond genoeg vertellen![]()
Oh god da's waar ook, de Uefa cup heeft ook een groepsfase tegenwoordigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Het erge is, als je tot de kwartfinale van de CL komt dan heb je nog wat, aardig wat geld verdiend, mooie wedstrijden gehad etc.
In de Uefa cup heb je alsnog niks aan de kwart of halve finale, je hebt pas wat als je hem ook echt wint, en tja, ik zie ajax niet zoveel knock-out rondes doorkomen, vanavond is het bewijs maar weer is geweest.
Europees gewoon een volkomen kutseizoen dus, klaar.
Zal ook druk worden in de Arena in de groepsfase denk ik zo, zeker als we lekker vage Scandinavische of oostblokclubs loten.
Dat is toch echt het ergste aan de hele avond hoor als je er even goed over nadenkt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Jasza het volgende:
Fuck het geld echt, wat boeit dat geld![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is toch echt het ergste aan de hele avond hoor als je er even goed over nadenkt.
lol, nu je dat zo zegt bedenk ik me dat ik dit jaar in ieder geval minder geld kwijt ben aan kaartjes (joepiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Jasza het volgende:
Fuck het geld echt, wat boeit dat geld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |