Morgen zal je rechterhand wel lam zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je, een stuk of 40-45 keer ?
Heb je genoeg tissues?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je, een stuk of 40-45 keer ?
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
Henk heeft laf gecoached vandaag, na die 0-2 had hij er sowieso een verdediger af moeten halen. Rosales eraf halen was natuurlijk het domste ooit, daarnaast had ie Roger voor maduro moeten doen en niet Vertonghen.
`quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef Jasza het volgende:
Henk heeft laf gecoached vandaag, na die 0-2 had hij er sowieso een verdediger af moeten halen. Rosales eraf halen was natuurlijk het domste ooit, daarnaast had ie Roger voor maduro moeten doen en niet Vertonghen.
Joh....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest..
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef endr0me het volgende:
Wat zou er met Blind gebeurd zijn als die nog aan het roer was geweest ? :i
Dan waren we de eerste wedstrijd al dik onderuit gegaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef endr0me het volgende:
Wat zou er met Blind gebeurd zijn als die nog aan het roer was geweest ? :i
ALSquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als die gasten in het veld er gewoon drie in haddden gelegd, was er niks aan de hand geweest..
als ik naar huis ga reis ik via Schiphol!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:59 schreef Jasza het volgende:
Wat lul jij nou weer, de burger king op schiphol ?
Rembrandt was idd wel chill, verder was het nogal kut vandaag
En je zit nog te knagen? Is het niet een beetje koud nuquote:
ik ben blijven staan hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef Jasza het volgende:
Waar was je in godsnaam de 2e helft heen man, ik was eindelijk terug van het drinken halen ben je ervandoor
beetje. ik zat m'n vriendin te bellen. Bulgaarse die nu in Engeland woont. Komt zaterdag een paar dagen hierheen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En je zit nog te knagen? Is het niet een beetje koud nu
Roversquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
010 tegenkomen in de UEFA cup lijkt me wel leuk. of AZ. of Groningen. of... etc..
Dat hadden we idd wel door, moet dat in dit topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:06 schreef -Wolf- het volgende:
ik was en ben trouwens nog steeds zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |