Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Het ergste vind ik nog:
Normaal kan je bij een uitschakeling zeggen:
"Nou... we waren nog niet goed genoeg, volgend jaar beter".
Het erge is dat ik wel het idee had dat we nu goed genoeg waren om een goed Champions League seizoen te hebben maar nu hadden we gewoon domme pech.![]()
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.
Inderdaad. Vijf of zes opgelegde kansen missen is vragen om problemen. Net als uit, toen was het andersom een beetje. Alleen speelden wij die gasten vandaag echt he-le-maal weg het eerste uur. Verdomme, het is zóóóó zondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Pech? Je moet het gewoon afmaken, klaar.
Nee het was duidelijk zon "niks lukt" wedstrijd, maarja, EENTJE scoren, tegen kopenhagen...jezus. Dan kan je je echt niet achter pech verschuilen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.
Ik doelde vooral op de tegendoelpunten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nee het was duidelijk zon "niks lukt" wedstrijd, maarja, EENTJE scoren, tegen kopenhagen...jezus. Dan kan je je echt niet achter pech verschuilen.
Wat dan? De enige pech die we hebben gehad is dat eigen doelpunt van Vermaelen en die kopbal op de lat van Huntelaar. Hoewel dat laatste ook een kwestie van beter mikken is... Een eigen doelpunt op zo'n moment is wel meteen érg sneu, maar voor de rest viel het wel mee met de pech. Die bal van Babel op de paal was een van richting veranderd schot; het is mazzel als die er wél invalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan moeilijk ontkennen dat we vanavond gewoon teveel dingen tegen hadden zitten.
preciesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Ze hebben het gewoon zelf verkloot, niks pech. We hadden ze thuis op moeten rollen, dit is een wanprestatie en niets minder.
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Ze hebben het gewoon zelf verkloot, niks pech. We hadden ze thuis op moeten rollen, dit is een wanprestatie en niets minder.
UEFA cup kam me nu even geen reet schelen, alles op de landstitel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.
Ik wil gvd geen uitwedstrijden naar oostbloklanden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch vind ik het een wanprestatie die niet te lang door moet werken. Lekker UEFA cup spelen nu en CL afdwingen voor volgend jaar.
Sterker nog het wordt de hele nacht herhaald, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
1.05 op ned 2 een herhaling van sport journaal, zal de samenvatting wel inzitten, even kijken
Bedankt maar niet echt zin in nu.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
1.05 op ned 2 een herhaling van sport journaal, zal de samenvatting wel inzitten, even kijken
Geniet maar flink, zondag wordt weer huilen voor jou.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef devv05 het volgende:
Tegen die tijd zal iedereen Kopenhagen wel weer vergeten zijn en is FC Mypa een makkie en een eitje en is Ajax de allerbeste.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Tvduijn het volgende:
We zullen in de eerste ronde wel FC Mypa loten ofzo...door plaatsing kunnen we volgens mij echt bijna geen fatsoenlijke tegenstander loten.
dank je, een stuk of 40-45 keer ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sterker nog het wordt de hele nacht herhaald, veel plezier ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |