Okee. Ook prima hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je meneertje Jaakke heet misschien, mij zal het echt een fuck boeien![]()
Jij wilt toch ook dat er goede spelers gehaald kunnen worden? Daar heb je toch echt geld voor nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je meneertje Jaakke heet misschien, mij zal het echt een fuck boeien![]()
Nee hoor, nu hebben ze weer een smoes om de kaartjes duurder te maken. En die stoeltjes kunnen nu ook niet meer vervangen worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
lol, nu je dat zo zegt bedenk ik me dat ik dit jaar in ieder geval minder geld kwijt ben aan kaartjes (joepie)
Positief blijven denken lol![]()
En niet te vergeten om goede spelers te behouden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook dat er goede spelers gehaald kunnen worden? Daar heb je toch echt geld voor nodig.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
En de cijfers van de play-off wedstrijden?
Oja, zo ver had ik nog niet nagedacht. Weet iemand trouwens welke clubs er eigenlijk in de uefa kut zitten dit jaar? Zijn er eigenlijk nog leuke tegenstanders te loten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor, nu hebben ze weer een smoes om de kaartjes duurder te maken. En die stoeltjes kunnen nu ook niet meer vervangen worden.
Ram 'm de volgende keer neer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
DAT was ECHT PECH!
Oh ja, buiten de wedstrijd om, ik stond onderaan de trap van 425, komt na de rust zo'n gast van de hoek onderaan 424 zeiken bij mij, ik zeg ik sta voor de trap, er zit niemand achter mij en die NSB-er haalt de enige steward in het vak en ik 'mag' gaan zitten.
Kankermongool. Was nog voor de 0-1.
Ach, wij hadden gewoon moeten scoren en zij hadden de mazzel om te profiteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef koningdavid het volgende:
Dat FC Kopenhagen mogen ze van trouwens ook afschaffen...![]()
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Oja, zo ver had ik nog niet nagedacht. Weet iemand trouwens welke clubs er eigenlijk in de uefa kut zitten dit jaar? Zijn er eigenlijk nog leuke tegenstanders te loten?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
En haal meteen een stadionverbodje op...
Zal wel een groot oostblok feest worden...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...
loopt wel losquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
En haal meteen een stadionverbodje op...
Oh ik dacht dat ze daar best streng in waren...nouja, geef em dan maar een flinke hoek, kansloze figuren.quote:
Slovan Liberec. Liberec is nog niets eens de 4 na grootste stad van Tsjechie. Denk: 'Heerenveen' oid.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rode Ster Belgrado? Hearts of Midlothian? Osasuna? Slovan Huppeldefuck? En dat zijn de 'toppers' die de CL-schifting hebben gemist...
Ja, Twente ook toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zal wel een groot oostblok feest worden...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Herinneren jullie deze nog??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zal wel een groot oostblok feest worden...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
[afbeelding]
Herinneren jullie deze nog??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |