ik kom hier verdorie vandaag voor het eerst, ik had verwacht dat tenminste íemand even netjes een nieuwe zou maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Loempi het volgende:
woops moest ik een nieuwe maken?
Wrom zijn die 16 servers wel online, en The Maelstrom niet?
leuk filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=ukV-WKFC2fc
typische patch day
Rank 13 word waarsch nog moeilijker, omdat de diehards nu geen wachtrijen hebben. Ben tot rank 10 gekomen toen was ik het zat en stopte ik 1.5maand. Ben nu weer rank 7 :x
waar haal ik die vandaan dan? want dat kon ik zo gauw niet vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Loempi het volgende:
eerste op ooit
[WoW]#71Patchday Waitday
al dat knippen en plakken :/
Deze juist open, betere OP.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Evertjan het volgende:
deze dicht graag modjes we weten dat jullie het niet leuk vinden om hier te komen maar nu moet het ff
Tis die menu die je direct krijgt als je acount naam en wachtwoord moet invullen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
welke server zit je?
Ik heb het ook, ligt aan de server waar je op speelt volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tis die menu die je direct krijgt als je acount naam en wachtwoord moet invullen.
magtheridon horde?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:53 schreef Killjoy het volgende:
Gelukkig kon ik er rond 22:00 weer in.
Mijn guildlings hadden niks dan lof over de BG's ze bleven winnen en het was tot nu toe elke keer insta-join
(Magtheridon pvp)
L2Migratequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:04 schreef viezerdt het volgende:
Zucht resurrect deathwing maybe ?
same here...ook al zijn de crossrealm BGs bij Outland iets minderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kon er om 19:30 in gisteravond, hele avond ge-WSGed, echt super die cross-realm BGs.
En AL mijn addons doen het gewoon prima
10-13g per stuk en loopt als een treinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Platina het volgende:
4x Blood of Heroes gevonden in 10 minuten, maar wat heb je eraan als rogue?
en hoe verkoopt Larval Acid op jullie server? Ik heb er nu 15 ofzo van en het kost me amper werk om ze te grinden maar ik krijg ze maar niet verkocht.
logisch als het grinden ervan niet lang duurt / moeilijk is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Platina het volgende:
4x Blood of Heroes gevonden in 10 minuten, maar wat heb je eraan als rogue?
en hoe verkoopt Larval Acid op jullie server? Ik heb er nu 15 ofzo van en het kost me amper werk om ze te grinden maar ik krijg ze maar niet verkocht.
Waaaar ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand de nieuwe World of Roguecraft gezien ?
Mute
Yup Smeghead lvl 60 Shaman en Verdonk lvl 28 Rogue (Ik kill ze niet, ik zet ze uit)quote:
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:32 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Yup Smeghead lvl 60 Shaman en Verdonk lvl 28 Rogue (Ik kill ze niet, ik zet ze uit)
Ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Platina het volgende:
[..]
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofd
Alleen hunters en warlocks kunnen een pet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
ff snel vraagje.. welk human kan een pet?
Druid en shamanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
En welke kunnen in een dier veranderen? Want ik ben mijn mage een beetje zat
Human Hunters bestaan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
Okee dan doe ik hunter! bedankt
Heb n-e gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Human Hunters bestaan niet.
Night elf female genaamd ihaveboobs of male genaamd Legolass toch wel he?quote:
duidelijke taal kerel, guild van 2 dagen, maar in 3 dagen hakker down? w0rd!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Tvp.
Zit nu eindelijk in een raiding guild die 2 dagen bestaat, daarna hadden we in 3 dagen Hakkar down in ZG....
Ik bedoelde ook dat toen ik joinde bestond ie 2 dagen, en daarna na 3 dagen hadden we hakkar down....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
duidelijke taal kerel, guild van 2 dagen, maar in 3 dagen hakker down? w0rd!
Google maar eens op de serie Red Dwarf, briljante britse sci-fi comedy.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Platina het volgende:
[..]
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofd
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef GaRleC het volgende:
Ik ben gister uit mn raiding guild gegaan waar ik al bijna 6 maanden in zat.
Maarja naar een discussie om de reden van mn leaving is er een dikke ruzie ontstaan.
De GM van de guild leest nooit de hele posts waardoor hij de helft niet snapt en het alleen maar erger word.
Het leukste is nu dat hij zichzelf nu voorschut zet.
Hij had zon hele post geschreven maar dit en dat, maar weer alles niet van klopte.
Mijn reactie op de 5 pagina's lange post.
U rlly didnt readed my post again did ya ?
vind je het gek dat ze je niet snappen![]()
Maarja nu ben ik op zoek naar een nieuwe guild. Maar aangezien alles vol zit qua shaman behalve als je full tier 2 hebt..... is het best moeilijk.
jij weet niks van mijn gevoel voor humor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Killjoy het volgende:
Sphinx heeft een "apart" gevoel voor "humor"
Niet op letten
Dat noemt men nou Outlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Maanbeertje het volgende:
De lvl 62 chars begonnen ergens in een nieuw gebied wat er een beetje uitzag als de badlands, maar dan donkerder, alsof het constant nacht was.
nice! had gedacht dat t nog wel even zou duren met al die horrorverhalen die je hoort op de forumsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Four Horsemen down.
http://66.250.45.101/~dtguild
We hadden een The Venture Co premade tegen ons gisteren, zou haast medelijden met ze krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Gijsje het volgende:
Vorige week toch maar mijn char transferred naar een andere server. Wilde toch meer de RP-PVP kant op, en ik moet zeggen het bevalt me goed. Niet zo zeer het RP gedeelte maar het volwassen gedrag van iedereen. LFG channel wordt nu voor de verandering eens niet onder geflamed door iedereen. Goede discussie en ook echt hulp wanneer iemand een vraag heeft. Niet afgezeikt worden wanneer degene in het verkeerde channel de vraag stelde.
Zit nu in een nieuwe guild welke goede progress maakt, hebben inmiddels Nefarian dood en we proberen nu AQ40. Terwijl we MC en BWL farmen voor gear. Zit overigens nu op The Venture Co. nog andere fokkers die daar verblijven ?
http://www.curse-gaming.c(...)sic-unit-frames.htmlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Vinno het volgende:
Ik zoek een mod dat je tijdens combat extra Health en Mana bar te zien krijgt bij je poppetje, en ook die van de tegenstander.
Mods zoals Statusbar en Combat Monitor werken niet meer, iemand een goed alternatief?
Ik heb trouwens wel een pack gezien (screenshot) waar hij inzat, maar ik wil alleen die balken.
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Rahl het volgende:
kan ze niet zien op 't werk hier, is het hetzelfde als die beta forums met t2 geared avatars enzo?
bleh, die vond ik helemaal niet zo mooi. Te veel ruimte tussen de topics in de topiclijst, moet je zoveel scrollenquote:
quote:Randomperson: we must take SF first!
Randomidiot: no you nub, tehn we lose instantly.
(SF has been capped by the alliance)
Randomidiot 2: OMG YOU NOOBS!!1!!
Randomidiot 3: Omgwtf, other realms suck.
Me: Hmmm, RP servers are alot more mature...
Randomidiot 3: Yeah but they are boring and suck to.
EDIT: I did /afk in 10 minutes...
Dat en idioten kom je overal tegen, ook op je eigen serverquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 0 problemen met BGs gehad en vind het heerlijk te kunnen kiezen uit 80 WSGs.
Ik heb nog niet veel BG's op m'n lock gedaan, maar zijn wel 1 Bloodfeather group tegengekomen. Een premade... die afk'de ><quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef bigshadow het volgende:
Bloodfeather is een zerg realm, en ik zit te wachten op het moment dat ik met mijn neefje in 1 bg terecht kom, hij speelt op Vashj. En volgens mij heb ik je nog niet gezien DJnivek
Ja goed dat is ook zo dat je overal wel idioten tegen komt. Maar had toch graag de keuze gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat en idioten kom je overal tegen, ook op je eigen server
als iedereen zelf die keuze kan maken is die update zinloos lijkt me. helemaal voor AVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ja goed dat is ook zo dat je overal wel idioten tegen komt. Maar had toch graag de keuze gehad.
juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:16 schreef Tain het volgende:
[..]
als iedereen zelf die keuze kan maken is die update zinloos lijkt me. helemaal voor AV
Questen en grinden ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik het snel mogenlijk van level 29 naar 40 ga? ben een Human mage iemand ideetjes?
Patch 1.12 ftw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef tonks het volgende:
wtf. doe net een BG is alles klaar kan niemand uit de BG komen.. een of andere bug.. uitloggen kan niet en exit game ook al niet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lol, je speelt het spel net sinds 1.11 ofzo.
2 gathering proffs, zoals herbalism en skinning en dan alles verpatsen op de AHquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef Nosh het volgende:
Weet iemand hoe een hunter met leatherworking en skinning nog even snel een kleine 60 gold kan verdienen?
Ein-de-lijk 40 gehaald (ik ben echt slecht in WoW), maar ik heb eigenlijk geen idee wat de beste manieren zijn om relatief snel iets te verdienen. Iemand?
Ik heb alleen skinning als gathering proff.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
2 gathering proffs, zoals herbalism en skinning en dan alles verpatsen op de AH
je vroeg naar de manieren om snel wat cash te verdienenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb alleen skinning als gathering proff.
In het noorden van Badlands zitten Whelplings, die droppen wel leuk geld, small flame sacs, skinbaar en kans op leuke drops als Dark Whelpling, Nightblade, Bow of Searing Arrows, etcquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb alleen skinning als gathering proff.
Bedankt! Ga ik lekker daar als een malle grinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
In het noorden van Badlands zitten Whelplings, die droppen wel leuk geld, small flame sacs, skinbaar en kans op leuke drops als Dark Whelpling, Nightblade, Bow of Searing Arrows, etc
Heb daar van lvl 40 t/m 45 gegrind en 300g verdiend aan dropsquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt! Ga ik lekker daar als een malle grinden.
Holy shit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb daar van lvl 40 t/m 45 gegrind en 300g verdiend aan drops
Wat nog veel erger is dat je dat stukje heel systematisch kan gaan doen en je als hunter constant door kan gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Holy shit!
Nou ja, ik heb een gruwelijke hekel aan grinden, maar afgewisseld met Scarlet Monastery en Razorfen Downs runs is het best te doen. Enige is dat het dan zo op werk gaat lijken, en erm.. daar houd ik niet van
Waar precies zitten die whelplings trouwens?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is dat je dat stukje heel systematisch kan gaan doen en je als hunter constant door kan gaan
Ja joh, elke dag!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef tonks het volgende:
heeft iemand al eens gold via zo'n site gekocht?
Probeer gmworker.com eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef tonks het volgende:
heeft iemand al eens gold via zo'n site gekocht?
Genoeg mensen doen het maar niemand geeft het toe. Het haalt imo wel de fun uit de game.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je zielig? Ik stel alleen een vraag
ga je poppetje levelen ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
je kunt een random shit invulle, was toen wow uitkwam en 1st maand gratis ook een heel geval, maar bleek dat je gewoon iets randoms moest invullequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
Free Trial my ass :/ je moet toch credit card shit enzo invullen
hij was wat kortaf mjah, maar het is algemeen dat chinese farmers niet gerespecteerd worden, ze verneuken de economie op de servers... veruit hoog overpriced, 'stelen' van mobs en een soort van schande voor de andere gamers en ze cheate vaak ook nog. Vandaar wordt er ook 'gepropagandeerd' dat je niet moet kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende BG's. Op jouw level kan je alleen Warsong doen. Dat is een CTF (capture the flag) map.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Jimbo het volgende:
kan iemand uitleggen wat zn BG nu eigenlijk is / hoe je t doet ?
ja ik ben een noobheb pas een lvl 19 na 4 dagen
Bijzonder leuke en zeer juiste uitleg van de situatiequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef __________ het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende BG's. Op jouw level kan je alleen Warsong doen. Dat is een CTF (capture the flag) map.
Het is heel simpel. Ben je horde win je ben je alliance moet je gewoon doelloos rondrennen tot het einde.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waar precies zitten die whelplings trouwens?
En ja, van dat laatste ging ik al uit. Ook gedaan toen ik 2 weken niet gespeeld had, en rested elites ging af maken. Hele tijd heen en weer gaan, en wachten op respawns
ik speelde eerst horde en nu alliance, god was ik maar nooit overgestaptquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef __________ het volgende:
In wsg vandaag was ik zelfs een n00b en newB. De gast die dat mij duidelijk maakte verwachtte hulp terwijl beide vlaggen al in horde basis waren en ik nadat ik dat las even keek waar hij was en hij dus gewoon bij ONZE tunnel in gevecht was met weet ik wie.
Overigens waren we maar met 3 man bij de vlaggen. De rest liep gewoon rond zoals ik gewent ben van allies aan hun pik te trekken of de omgeving te bekijken.
Wat een fucking grafmongolen lopen er rond man.
Hahah...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
oh was helemaal niet in het noorden
Je kan wel inloggen maar geen game joinen? kan ook aan de server liggen. Doe eens change realm en pak een andere.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Wat raar :S ik heb me gister een account aangemaakt op de site, je moet daar dus een key invullen etc, maar nu kank niet inloggen terwijl ik gewoon bij de game zelf wel kan aanmelden :/
Wtf is dat dan voor iets gaars ?
En als ik retrieve username doe en vul me mail in dan doet hij het ook niet.
De game kan ik joinen, maar ik kan niet op wow.com of wow-europe.com komen :/ das het probleemquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan wel inloggen maar geen game joinen? kan ook aan de server liggen. Doe eens change realm en pak een andere.
Kan je wel bij accountmanagement? zo ja dan zal het misschien te maken hebben dat je een trial account hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De game kan ik joinen, maar ik kan niet op wow.com of wow-europe.com komen :/ das het probleem
Ik heb een trial account, maar heb hem wel met een creditcard "betaald", deze betaling gaat pas in over 10 dagen dus kan ik dan pas inloggen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je wel bij accountmanagement? zo ja dan zal het misschien te maken hebben dat je een trial account hebt.
Nee je kan als het goed is wel meteen inloggen als je een subscription hebt aangemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb een trial account, maar heb hem wel met een creditcard "betaald", deze betaling gaat pas in over 10 dagen dus kan ik dan pas inloggen ?
Dit lukt dus niet :/quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nee je kan als het goed is wel meteen inloggen als je een subscription hebt aangemaakt.
Jammer van die Troll dan weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Platina het volgende:
Purple Skeleton Warhorse met Troll Rogue met bijna full Shadowcraft en Cape of Black Baron is te mooi![]()
Jij maakt er inferieur van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
[..]
je beseft dat night elfs een inferieur ras zijn die afstammen van de magnificente trolls?![]()
Night elfsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jij maakt er inferieur van.
Ik zeg dat de evolutie ons superieur gemaakt heeft.
Euh, volgens mij is het mogelijk om een abbo te nemen direct op je rekeningnummer, heb ik tenminste een tijdje geleden wel gedaan en dat ging gewoon goed. Beetje prutsen en klaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ist niet mogelijk om een online key te kopen via paypal ipv naar de winkel gaan etc ?
Ik heb nu namelijk het trial account, maar om up te daten naar een echt account moetje een cd key invullen, maar ist niet mogelijk om een key online te kopen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Euh, volgens mij is het mogelijk om een abbo te nemen direct op je rekeningnummer, heb ik tenminste een tijdje geleden wel gedaan en dat ging gewoon goed. Beetje prutsen en klaar.
Oh crap, ik was even confuus ( what else is newquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb nu namelijk het trial account, maar om up te daten naar een echt account moetje een cd key invullen, maar ist niet mogelijk om een key online te kopen ?
Das wel kut omdat ik alleen geld op de bank heb en geen zin heb om het eraf te halen :/quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh crap, ik was even confuus ( what else is new). Nope. volgens mij moet je gewoon het spel zelf kopen ja. Krijg je wel speeltijd voor terug trouwens.
Heb je geen pinpas dan ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das wel kut omdat ik alleen geld op de bank heb en geen zin heb om het eraf te halen :/
Jawel, maar hoeveel handiger zou het zijn om gewoon via paypal een cd-key te kopen en dan klaar te zijn ?quote:
linkje ergens ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:09 schreef tonks het volgende:
Je kan cd keys kopen als het goed is
Dat is gewoon activeren met je eigen cd key die je dus koopt, je krijgt geen key van hun zij activeren het gewoonquote:
Hebben ze daar in Limbabwe nog de pinpas niet uitgevondenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is gewoon activeren met je eigen cd key die je dus koopt, je krijgt geen key van hun zij activeren het gewoon
Stuur ze een mailtje voor in de ideëenbox ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel, maar hoeveel handiger zou het zijn om gewoon via paypal een cd-key te kopen en dan klaar te zijn ?
Juist erg handig
Bij contact staan alleen telefoonnummers :Squote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Stuur ze een mailtje voor in de ideëenbox ofzo.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij contact staan alleen telefoonnummers :S
kan je het beste halen van www.ctmod.netquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hier nog iemand wakker?
Ik wil graag een up to date CTmod, waar kan ik die vinden?
Ook las ik iets over DART UI, dat zag er erg vet uit..linkje iemand?
Makkelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef Koentje3 het volgende:
ik ben nu lvl 47, speel (bijna) elke dag uurtje of 2 ... Kan ik lvl 60 zijn voordat die expansion uit is ??!
November geloof ik ergensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef znarch het volgende:
Weet iemand uberhaubt wat de verwachte datum van BC is ?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
November geloof ik ergens
kheb hem al in de pre-order staan
hehe, nee we hebben het met de guild gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef Platina het volgende:
Netjes Fratz, 4 draken en 2 loots, als het PUG was heb je veel geluk gehad!
t zijn 1 -dags vliegen die alleen azen op prijsvragen. Ach, geef ze eens ongelijk! Gefeliciteerd winnaars!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Fliepke het volgende:
Winnaars van de T-shirts zijn bekend:
Winnaars World of Warcraft T-shirts
Komen viezerdt en rodie83 hier wel eens ?
rodie is crew geweest maar achquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
t zijn 1 -dags vliegen die alleen azen op prijsvragen. Ach, geef ze eens ongelijk! Gefeliciteerd winnaars!
Welke realm speel je nu tonks?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Nog steeds geen Genjuros!
zucht, aan de ene kant hoop ik het een beetje -> laat ze alles maar is goed maken!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef InsertCredit het volgende:
![]()
En morgen natuurlijk weer extended maintenance.
![]()
Jij bent een twink tegengekomen denk ik. Ergens tussen lvl 14-24 zeker? Die hebben allemaal lvl 60 enchants waardoor ze bijna onverslaanbaar zijn. Anders was het gewoon een healing class (priest, druid, shaman, pally), die kunnen altijd healen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef DarkManta het volgende:
Even iets anders....
Zijn er cheats in World of Warcraft?
Soms kom ik gasten tegen in een BG die zijn een level of 5 lager, en je krijgt ze maar niet kapot.
Constant healen ze zichzelf, terwijl bijvoorbeeld een porion een cooldown tijd heeft.
Ook zoiets, hoe kan een mage nou met dus weinig aan armor belaagd worden door een man of 5 en dan als enige overblijven?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Koenz0r het volgende:
Gelukkig gaat mijn realm pas om 05.00 down
Jup, precies. The Venture Co heeft nu echt al maandenlang continu D/C's, lag spikes en instances die er gewoon mee 'ophouden'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
zucht, aan de ene kant hoop ik het een beetje -> laat ze alles maar is goed maken!
maar het zou mooi zijn als ze dat binnen de tijd zouden doen![]()
Met google heb ik al een aantal cheats en hacks kunnen vinden. (google bewaard inderdaad allesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent een twink tegengekomen denk ik. Ergens tussen lvl 14-24 zeker? Die hebben allemaal lvl 60 enchants waardoor ze bijna onverslaanbaar zijn. Anders was het gewoon een healing class (priest, druid, shaman, pally), die kunnen altijd healen he....
En wat cheats betreft, er zijn teleport hacks. Vast wel meer maar dat zijn de enige waar ik van gehoord heb.
Als je realm in het lijstje staat wat boven in mijn screenshot is, dan jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef tonks het volgende:
tot 14:00 down??
Net als de vorige keer. Pleuren ze maar een extended maintenence erachter aan. En dan kun je de update pas downloaden als het 02.00 is ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef Xinouth het volgende:
Ze laten je denken dat het 14:00 is.
In werkelijkheid duurt het tot minimaal 18:00, Blizzard kennende..
Ja, sommige zijn nu al gesloten (van 02.00 tot 14.00) en andere realms gaan van 05.00 tot 11.00 dicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:25 schreef MMaRsu het volgende:
Oh cool..maar gaan die servers sowieso niet zo weer dicht?
Waarom is dit een hack? Kijk de add gebruiken zal vast illegaal zijn maar die silver elites hebben een vaste plaats en het is nou niet zo moeilijk om dat te onthouden nadat je ze eenmaal hebt gevonden. Desnoods schrijf je het ergens op. De geldplekken zijn ook wel redelijk bekend en het enige verschil zijjn de nieuwe toevoegingen die blizzard maakt zoals de nieuwe drops mbt Argent Dawn (ik ken iemand die 3/4 weken in DM heeft gezeten voor de Savage Fond en die gast heeft nu 20k gold, ik heb de screenshot gezien).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]Een andere hack die ik vond is er een die naar goede Loot zoekt. Deze wijst aan welke je het beste kunt looten om zo meer gold te genereren.
Ook wijst deze hack waar de zeldzame tegenstanders zitten (dus de mobs met het zilveren draakje)
En als laatste waar de blauwe en paarse items zitten.
Kom nou, je kan ook overdrijven he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef Koenz0r het volgende:
Belachelijk dat van die 60 dagen waar je voor betaald, laten we zeggen grofweg 5 dagen wegvallen door erros en crashes en extended maintenances
Ja niet zo zeuren Koenz0rquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Kom nou, je kan ook overdrijven he.
mooie staf/wandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
Nog een paar exp puntjes en dan [afbeelding].
Illusionary Rodquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mooie staf/wandwelke is het
?
oeh die is fijn, heb hem met me priest dropt alleen niet altijd van library boss in SMquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Illusionary Rod
http://www.goblinworkshop.com/items/illusionary-rod.html
Nee ik ben al een keer in SM geweest met een groepje (leuke inst.) maar toen dropte hij alleen de mantelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oeh die is fijn, heb hem met me priest dropt alleen niet altijd van library boss in SM
die wil bij mij dus niet droppenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik ben al een keer in SM geweest met een groepje (leuke inst.) maar toen dropte hij alleen de mantel
Over water lopen of minder hard vallen, rest doet het niets, dus mobs kunnen je gewoon nog raken en zoveel overzicht krijg je er niet doorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens kan iemand met het nut uitleggen van levitation bij een priest, het enige wat ik nu kan bedenken is dat in group combat je makkelijker overzicht hebt in de healing, en het lijkft of ze mobs je niet kunnen raken. Maar das wellicht toeval?
MC is super.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef tonks het volgende:
Oja mind control is irritant. kut priests
Hmm ik heb pas 190 Gold... het wilt maar niet lukken om 800G in te zamelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef KreKkeR het volgende:
Woei! Eindelijk m'n epic mount.
Kan ik nu eindelijk focussen op mijn items, want ik heb echt super slechte gear.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1320954
Ik kick dan meestal jouw eruit. Zeiken over andermans gear is voor losers... Er zijn mensen die nog gewoon een leven hebben en voor de lol spelen en niet om hun gear malen... Gisteren ook zo'n aap die liep te zeiken over een guildie zijn gear... Guildie heeft 2 kids en werkt hard, dus geen tijd voor veel instances en dus weinig goede gear. We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
Ik word tegenwoordig kotsmisselijk van sommige personen in instances, niet zozeer om hun gedrag of hun skills (al is het dat ook redelijk vaak). Maar als ik een 60 rogue bekijk en ik zie hem met een BoE ring req lvl 21, van 3 stam en 3 spirit of een 59 shaman met een ring met 6 intellect en 2 agi. Dan krijg ik toch sterk de neiging om hun uit de groep te kicken, helaas ben ik dan vaak geen leider
En Pbateman jij zit toch op Tarren Mill nu? Dan hoop ik je eens tegen te komen in Arathi Basin! Ik speel met Mavius van Frostmane.
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kick dan meestal jouw eruit. Zeiken over andermans gear is voor losers... Er zijn mensen die nog gewoon een leven hebben en voor de lol spelen en niet om hun gear malen... Gisteren ook zo'n aap die liep te zeiken over een guildie zijn gear... Guildie heeft 2 kids en werkt hard, dus geen tijd voor veel instances en dus weinig goede gear. We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnen![]()
![]()
![]()
Welke class speel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Hmm ik heb pas 190 Gold... het wilt maar niet lukken om 800G in te zamelen
Cookiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgen
Wat hij zegt is idd wel extreem.... Dat is waar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgen
OMG U R TEH 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
Ik word tegenwoordig kotsmisselijk van sommige personen in instances, niet zozeer om hun gedrag of hun skills (al is het dat ook redelijk vaak). Maar als ik een 60 rogue bekijk en ik zie hem met een BoE ring req lvl 21, van 3 stam en 3 spirit of een 59 shaman met een ring met 6 intellect en 2 agi. Dan krijg ik toch sterk de neiging om hun uit de groep te kicken, helaas ben ik dan vaak geen leider
Ik weet niet hoe hij die guildie afkraakte maar dit klinkt wel beetje erg over de top?quote:We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnen
Ja, lvl 59's zijn vaak nieuw en snappen het hele aggro radius gedoe niet echt of hoe ze moeten spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef __________ het volgende:
Meh, jouw voorbeeld is juist wat ik bedoel. Dat verschil is te klein voor sommigen die het wel snappen om maar moeilijk te doen. Ik ben BG ingegaan met 2.2 HP en 3K mana ofzo met m'n mage. Alleen maar + frost gear eigenlijk. Gaat best goed hoor, ja tier 3 gaat beter ....
Maak jij ook alleen maar 60 groepen om DM te doen?
Fire en Frost, 1 tree aanhouden is niet echt handig als je een keer een beest met hoge resists tegenkomtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef Jimbo het volgende:
kan iemand gvd nog eens andwoord op mn vraag geven nadat ik um 4 fucking x gesteld heb !!!?
WTF is dr nou t beste als mage ?
arcane , fire of frost ? zo moeilijk is het tog niet ?
Ja, maar ik ben vrijwel nooit meer in AB te vinden nadat ik de lange weg naar exalted bewandeld heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
En Pbateman jij zit toch op Tarren Mill nu? Dan hoop ik je eens tegen te komen in Arathi Basin! Ik speel met Mavius van Frostmane.
Welke realm is dat? Dat is wel een leuke instelling, kan je veel lol mee hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef __________ het volgende:
[..]
OMG U R TEH 1
ffs idioot. Wat maakt de gear nu uit? Op onze server doen ze ony en mc pugs (ik heb er epic muk mee gewonen zo) zonder ook maar fire resistance. Er zijn zelfs BWL pugs ( we krijgen opmerkingen dat we de enige server zijn met dat soort pugs)
Nou een mage met een +10 int groene ring is heel erg veel slechter dan eentje met een +12 int paarse ring .
Fucking OMG I NED EPIX idioot.
Magthideron waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke realm is dat? Dat is wel een leuke instelling, kan je veel lol mee hebben.
/cheerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Fliepke het volgende:
Winnaars van de T-shirts zijn bekend:
Winnaars World of Warcraft T-shirts
Komen viezerdt en rodie83 hier wel eens ?
Whehehe....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef SvenM het volgende:
[afbeelding]
ghehe, wou een keer proberen een totem te plaatsen op een hele zooi mobs, is dus gelukt haha
Interface options, kun je nog 3 balken met spreuken aan je scherm plakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
Weet iemand een addon waarmee je meer spreuken op je scherm kan krijgen? je kan er standaard 9 maar ik wil er meer
Huh ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Magthideron waarschijnlijk...
Vandaag voor het eerst AQ20 gedaan met guild, Kurinaxx, Rajaxx, Buru en Ossirian down, heb de item voor de cape en gelijk ook de item voor het epic wapen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |