ik kom hier verdorie vandaag voor het eerst, ik had verwacht dat tenminste íemand even netjes een nieuwe zou maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Loempi het volgende:
woops moest ik een nieuwe maken?
Wrom zijn die 16 servers wel online, en The Maelstrom niet?
leuk filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=ukV-WKFC2fc
typische patch day
Rank 13 word waarsch nog moeilijker, omdat de diehards nu geen wachtrijen hebben. Ben tot rank 10 gekomen toen was ik het zat en stopte ik 1.5maand. Ben nu weer rank 7 :x
waar haal ik die vandaan dan? want dat kon ik zo gauw niet vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Loempi het volgende:
eerste op ooit
[WoW]#71Patchday Waitday
al dat knippen en plakken :/
Deze juist open, betere OP.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Evertjan het volgende:
deze dicht graag modjes we weten dat jullie het niet leuk vinden om hier te komen maar nu moet het ff
Tis die menu die je direct krijgt als je acount naam en wachtwoord moet invullen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
welke server zit je?
Ik heb het ook, ligt aan de server waar je op speelt volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tis die menu die je direct krijgt als je acount naam en wachtwoord moet invullen.
magtheridon horde?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:53 schreef Killjoy het volgende:
Gelukkig kon ik er rond 22:00 weer in.
Mijn guildlings hadden niks dan lof over de BG's ze bleven winnen en het was tot nu toe elke keer insta-join
(Magtheridon pvp)
L2Migratequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:04 schreef viezerdt het volgende:
Zucht resurrect deathwing maybe ?
same here...ook al zijn de crossrealm BGs bij Outland iets minderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Kon er om 19:30 in gisteravond, hele avond ge-WSGed, echt super die cross-realm BGs.
En AL mijn addons doen het gewoon prima
10-13g per stuk en loopt als een treinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Platina het volgende:
4x Blood of Heroes gevonden in 10 minuten, maar wat heb je eraan als rogue?
en hoe verkoopt Larval Acid op jullie server? Ik heb er nu 15 ofzo van en het kost me amper werk om ze te grinden maar ik krijg ze maar niet verkocht.
logisch als het grinden ervan niet lang duurt / moeilijk is?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Platina het volgende:
4x Blood of Heroes gevonden in 10 minuten, maar wat heb je eraan als rogue?
en hoe verkoopt Larval Acid op jullie server? Ik heb er nu 15 ofzo van en het kost me amper werk om ze te grinden maar ik krijg ze maar niet verkocht.
Waaaar ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand de nieuwe World of Roguecraft gezien ?
Mute
Yup Smeghead lvl 60 Shaman en Verdonk lvl 28 Rogue (Ik kill ze niet, ik zet ze uit)quote:
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:32 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Yup Smeghead lvl 60 Shaman en Verdonk lvl 28 Rogue (Ik kill ze niet, ik zet ze uit)
Ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Platina het volgende:
[..]
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofd
Alleen hunters en warlocks kunnen een pet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
ff snel vraagje.. welk human kan een pet?
Druid en shamanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
En welke kunnen in een dier veranderen? Want ik ben mijn mage een beetje zat
Human Hunters bestaan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
Okee dan doe ik hunter! bedankt
Heb n-e gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Human Hunters bestaan niet.
Night elf female genaamd ihaveboobs of male genaamd Legolass toch wel he?quote:
duidelijke taal kerel, guild van 2 dagen, maar in 3 dagen hakker down? w0rd!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Tvp.
Zit nu eindelijk in een raiding guild die 2 dagen bestaat, daarna hadden we in 3 dagen Hakkar down in ZG....
Ik bedoelde ook dat toen ik joinde bestond ie 2 dagen, en daarna na 3 dagen hadden we hakkar down....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
duidelijke taal kerel, guild van 2 dagen, maar in 3 dagen hakker down? w0rd!
Google maar eens op de serie Red Dwarf, briljante britse sci-fi comedy.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Platina het volgende:
[..]
smeghead klinkt echt fout man. klinkt gewoon als smegmahoofd
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef GaRleC het volgende:
Ik ben gister uit mn raiding guild gegaan waar ik al bijna 6 maanden in zat.
Maarja naar een discussie om de reden van mn leaving is er een dikke ruzie ontstaan.
De GM van de guild leest nooit de hele posts waardoor hij de helft niet snapt en het alleen maar erger word.
Het leukste is nu dat hij zichzelf nu voorschut zet.
Hij had zon hele post geschreven maar dit en dat, maar weer alles niet van klopte.
Mijn reactie op de 5 pagina's lange post.
U rlly didnt readed my post again did ya ?
vind je het gek dat ze je niet snappen![]()
Maarja nu ben ik op zoek naar een nieuwe guild. Maar aangezien alles vol zit qua shaman behalve als je full tier 2 hebt..... is het best moeilijk.
jij weet niks van mijn gevoel voor humor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef Killjoy het volgende:
Sphinx heeft een "apart" gevoel voor "humor"
Niet op letten
Dat noemt men nou Outlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Maanbeertje het volgende:
De lvl 62 chars begonnen ergens in een nieuw gebied wat er een beetje uitzag als de badlands, maar dan donkerder, alsof het constant nacht was.
nice! had gedacht dat t nog wel even zou duren met al die horrorverhalen die je hoort op de forumsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Four Horsemen down.
http://66.250.45.101/~dtguild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |