We hadden een The Venture Co premade tegen ons gisteren, zou haast medelijden met ze krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:01 schreef Gijsje het volgende:
Vorige week toch maar mijn char transferred naar een andere server. Wilde toch meer de RP-PVP kant op, en ik moet zeggen het bevalt me goed. Niet zo zeer het RP gedeelte maar het volwassen gedrag van iedereen. LFG channel wordt nu voor de verandering eens niet onder geflamed door iedereen. Goede discussie en ook echt hulp wanneer iemand een vraag heeft. Niet afgezeikt worden wanneer degene in het verkeerde channel de vraag stelde.
Zit nu in een nieuwe guild welke goede progress maakt, hebben inmiddels Nefarian dood en we proberen nu AQ40. Terwijl we MC en BWL farmen voor gear. Zit overigens nu op The Venture Co. nog andere fokkers die daar verblijven ?
http://www.curse-gaming.c(...)sic-unit-frames.htmlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Vinno het volgende:
Ik zoek een mod dat je tijdens combat extra Health en Mana bar te zien krijgt bij je poppetje, en ook die van de tegenstander.
Mods zoals Statusbar en Combat Monitor werken niet meer, iemand een goed alternatief?
Ik heb trouwens wel een pack gezien (screenshot) waar hij inzat, maar ik wil alleen die balken.
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Rahl het volgende:
kan ze niet zien op 't werk hier, is het hetzelfde als die beta forums met t2 geared avatars enzo?
bleh, die vond ik helemaal niet zo mooi. Te veel ruimte tussen de topics in de topiclijst, moet je zoveel scrollenquote:
quote:Randomperson: we must take SF first!
Randomidiot: no you nub, tehn we lose instantly.
(SF has been capped by the alliance)
Randomidiot 2: OMG YOU NOOBS!!1!!
Randomidiot 3: Omgwtf, other realms suck.
Me: Hmmm, RP servers are alot more mature...
Randomidiot 3: Yeah but they are boring and suck to.
EDIT: I did /afk in 10 minutes...
Dat en idioten kom je overal tegen, ook op je eigen serverquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 0 problemen met BGs gehad en vind het heerlijk te kunnen kiezen uit 80 WSGs.
Ik heb nog niet veel BG's op m'n lock gedaan, maar zijn wel 1 Bloodfeather group tegengekomen. Een premade... die afk'de ><quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef bigshadow het volgende:
Bloodfeather is een zerg realm, en ik zit te wachten op het moment dat ik met mijn neefje in 1 bg terecht kom, hij speelt op Vashj. En volgens mij heb ik je nog niet gezien DJnivek
Ja goed dat is ook zo dat je overal wel idioten tegen komt. Maar had toch graag de keuze gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat en idioten kom je overal tegen, ook op je eigen server
als iedereen zelf die keuze kan maken is die update zinloos lijkt me. helemaal voor AVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ja goed dat is ook zo dat je overal wel idioten tegen komt. Maar had toch graag de keuze gehad.
juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:16 schreef Tain het volgende:
[..]
als iedereen zelf die keuze kan maken is die update zinloos lijkt me. helemaal voor AV
Questen en grinden ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een idee hoe ik het snel mogenlijk van level 29 naar 40 ga? ben een Human mage iemand ideetjes?
Patch 1.12 ftw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef tonks het volgende:
wtf. doe net een BG is alles klaar kan niemand uit de BG komen.. een of andere bug.. uitloggen kan niet en exit game ook al niet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lol, je speelt het spel net sinds 1.11 ofzo.
2 gathering proffs, zoals herbalism en skinning en dan alles verpatsen op de AHquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:52 schreef Nosh het volgende:
Weet iemand hoe een hunter met leatherworking en skinning nog even snel een kleine 60 gold kan verdienen?
Ein-de-lijk 40 gehaald (ik ben echt slecht in WoW), maar ik heb eigenlijk geen idee wat de beste manieren zijn om relatief snel iets te verdienen. Iemand?
Ik heb alleen skinning als gathering proff.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
2 gathering proffs, zoals herbalism en skinning en dan alles verpatsen op de AH
je vroeg naar de manieren om snel wat cash te verdienenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb alleen skinning als gathering proff.
In het noorden van Badlands zitten Whelplings, die droppen wel leuk geld, small flame sacs, skinbaar en kans op leuke drops als Dark Whelpling, Nightblade, Bow of Searing Arrows, etcquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb alleen skinning als gathering proff.
Bedankt! Ga ik lekker daar als een malle grinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
In het noorden van Badlands zitten Whelplings, die droppen wel leuk geld, small flame sacs, skinbaar en kans op leuke drops als Dark Whelpling, Nightblade, Bow of Searing Arrows, etc
Heb daar van lvl 40 t/m 45 gegrind en 300g verdiend aan dropsquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bedankt! Ga ik lekker daar als een malle grinden.
Holy shit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb daar van lvl 40 t/m 45 gegrind en 300g verdiend aan drops
Wat nog veel erger is dat je dat stukje heel systematisch kan gaan doen en je als hunter constant door kan gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Holy shit!
Nou ja, ik heb een gruwelijke hekel aan grinden, maar afgewisseld met Scarlet Monastery en Razorfen Downs runs is het best te doen. Enige is dat het dan zo op werk gaat lijken, en erm.. daar houd ik niet van
Waar precies zitten die whelplings trouwens?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is dat je dat stukje heel systematisch kan gaan doen en je als hunter constant door kan gaan
Ja joh, elke dag!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef tonks het volgende:
heeft iemand al eens gold via zo'n site gekocht?
Probeer gmworker.com eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef tonks het volgende:
heeft iemand al eens gold via zo'n site gekocht?
Genoeg mensen doen het maar niemand geeft het toe. Het haalt imo wel de fun uit de game.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je zielig? Ik stel alleen een vraag
ga je poppetje levelen ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je zielig? Ik stel alleen een vraag
je kunt een random shit invulle, was toen wow uitkwam en 1st maand gratis ook een heel geval, maar bleek dat je gewoon iets randoms moest invullequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
Free Trial my ass :/ je moet toch credit card shit enzo invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |