Illusionary Rodquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mooie staf/wandwelke is het
?
oeh die is fijn, heb hem met me priest dropt alleen niet altijd van library boss in SMquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Illusionary Rod
http://www.goblinworkshop.com/items/illusionary-rod.html
Nee ik ben al een keer in SM geweest met een groepje (leuke inst.) maar toen dropte hij alleen de mantelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oeh die is fijn, heb hem met me priest dropt alleen niet altijd van library boss in SM
die wil bij mij dus niet droppenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik ben al een keer in SM geweest met een groepje (leuke inst.) maar toen dropte hij alleen de mantel
Over water lopen of minder hard vallen, rest doet het niets, dus mobs kunnen je gewoon nog raken en zoveel overzicht krijg je er niet doorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens kan iemand met het nut uitleggen van levitation bij een priest, het enige wat ik nu kan bedenken is dat in group combat je makkelijker overzicht hebt in de healing, en het lijkft of ze mobs je niet kunnen raken. Maar das wellicht toeval?
MC is super.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef tonks het volgende:
Oja mind control is irritant. kut priests
Hmm ik heb pas 190 Gold... het wilt maar niet lukken om 800G in te zamelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef KreKkeR het volgende:
Woei! Eindelijk m'n epic mount.
Kan ik nu eindelijk focussen op mijn items, want ik heb echt super slechte gear.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1320954
Ik kick dan meestal jouw eruit. Zeiken over andermans gear is voor losers... Er zijn mensen die nog gewoon een leven hebben en voor de lol spelen en niet om hun gear malen... Gisteren ook zo'n aap die liep te zeiken over een guildie zijn gear... Guildie heeft 2 kids en werkt hard, dus geen tijd voor veel instances en dus weinig goede gear. We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
Ik word tegenwoordig kotsmisselijk van sommige personen in instances, niet zozeer om hun gedrag of hun skills (al is het dat ook redelijk vaak). Maar als ik een 60 rogue bekijk en ik zie hem met een BoE ring req lvl 21, van 3 stam en 3 spirit of een 59 shaman met een ring met 6 intellect en 2 agi. Dan krijg ik toch sterk de neiging om hun uit de groep te kicken, helaas ben ik dan vaak geen leider
En Pbateman jij zit toch op Tarren Mill nu? Dan hoop ik je eens tegen te komen in Arathi Basin! Ik speel met Mavius van Frostmane.
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kick dan meestal jouw eruit. Zeiken over andermans gear is voor losers... Er zijn mensen die nog gewoon een leven hebben en voor de lol spelen en niet om hun gear malen... Gisteren ook zo'n aap die liep te zeiken over een guildie zijn gear... Guildie heeft 2 kids en werkt hard, dus geen tijd voor veel instances en dus weinig goede gear. We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnen![]()
![]()
![]()
Welke class speel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Hmm ik heb pas 190 Gold... het wilt maar niet lukken om 800G in te zamelen
Cookiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgen
Wat hij zegt is idd wel extreem.... Dat is waar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Je moet ook zoveel moeite doen om betere eq op dat level te krijgen
OMG U R TEH 1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
Ik word tegenwoordig kotsmisselijk van sommige personen in instances, niet zozeer om hun gedrag of hun skills (al is het dat ook redelijk vaak). Maar als ik een 60 rogue bekijk en ik zie hem met een BoE ring req lvl 21, van 3 stam en 3 spirit of een 59 shaman met een ring met 6 intellect en 2 agi. Dan krijg ik toch sterk de neiging om hun uit de groep te kicken, helaas ben ik dan vaak geen leider
Ik weet niet hoe hij die guildie afkraakte maar dit klinkt wel beetje erg over de top?quote:We hebben hem keihard uit zijn end game guild laten trappen en hij komt bij geen 1 guild meer binnen
Ja, lvl 59's zijn vaak nieuw en snappen het hele aggro radius gedoe niet echt of hoe ze moeten spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef __________ het volgende:
Meh, jouw voorbeeld is juist wat ik bedoel. Dat verschil is te klein voor sommigen die het wel snappen om maar moeilijk te doen. Ik ben BG ingegaan met 2.2 HP en 3K mana ofzo met m'n mage. Alleen maar + frost gear eigenlijk. Gaat best goed hoor, ja tier 3 gaat beter ....
Maak jij ook alleen maar 60 groepen om DM te doen?
Fire en Frost, 1 tree aanhouden is niet echt handig als je een keer een beest met hoge resists tegenkomtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef Jimbo het volgende:
kan iemand gvd nog eens andwoord op mn vraag geven nadat ik um 4 fucking x gesteld heb !!!?
WTF is dr nou t beste als mage ?
arcane , fire of frost ? zo moeilijk is het tog niet ?
Ja, maar ik ben vrijwel nooit meer in AB te vinden nadat ik de lange weg naar exalted bewandeld heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:31 schreef Platina het volgende:
En Pbateman jij zit toch op Tarren Mill nu? Dan hoop ik je eens tegen te komen in Arathi Basin! Ik speel met Mavius van Frostmane.
Welke realm is dat? Dat is wel een leuke instelling, kan je veel lol mee hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef __________ het volgende:
[..]
OMG U R TEH 1
ffs idioot. Wat maakt de gear nu uit? Op onze server doen ze ony en mc pugs (ik heb er epic muk mee gewonen zo) zonder ook maar fire resistance. Er zijn zelfs BWL pugs ( we krijgen opmerkingen dat we de enige server zijn met dat soort pugs)
Nou een mage met een +10 int groene ring is heel erg veel slechter dan eentje met een +12 int paarse ring .
Fucking OMG I NED EPIX idioot.
Magthideron waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke realm is dat? Dat is wel een leuke instelling, kan je veel lol mee hebben.
/cheerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Fliepke het volgende:
Winnaars van de T-shirts zijn bekend:
Winnaars World of Warcraft T-shirts
Komen viezerdt en rodie83 hier wel eens ?
Whehehe....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef SvenM het volgende:
[afbeelding]
ghehe, wou een keer proberen een totem te plaatsen op een hele zooi mobs, is dus gelukt haha
Interface options, kun je nog 3 balken met spreuken aan je scherm plakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
Weet iemand een addon waarmee je meer spreuken op je scherm kan krijgen? je kan er standaard 9 maar ik wil er meer
Huh ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:32 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Magthideron waarschijnlijk...
Vandaag voor het eerst AQ20 gedaan met guild, Kurinaxx, Rajaxx, Buru en Ossirian down, heb de item voor de cape en gelijk ook de item voor het epic wapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |