Makkelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef Koentje3 het volgende:
ik ben nu lvl 47, speel (bijna) elke dag uurtje of 2 ... Kan ik lvl 60 zijn voordat die expansion uit is ??!
November geloof ik ergensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef znarch het volgende:
Weet iemand uberhaubt wat de verwachte datum van BC is ?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
November geloof ik ergens
kheb hem al in de pre-order staan
hehe, nee we hebben het met de guild gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef Platina het volgende:
Netjes Fratz, 4 draken en 2 loots, als het PUG was heb je veel geluk gehad!
t zijn 1 -dags vliegen die alleen azen op prijsvragen. Ach, geef ze eens ongelijk! Gefeliciteerd winnaars!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Fliepke het volgende:
Winnaars van de T-shirts zijn bekend:
Winnaars World of Warcraft T-shirts
Komen viezerdt en rodie83 hier wel eens ?
rodie is crew geweest maar achquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
t zijn 1 -dags vliegen die alleen azen op prijsvragen. Ach, geef ze eens ongelijk! Gefeliciteerd winnaars!
Welke realm speel je nu tonks?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Nog steeds geen Genjuros!
zucht, aan de ene kant hoop ik het een beetje -> laat ze alles maar is goed maken!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:29 schreef InsertCredit het volgende:
![]()
En morgen natuurlijk weer extended maintenance.
![]()
Jij bent een twink tegengekomen denk ik. Ergens tussen lvl 14-24 zeker? Die hebben allemaal lvl 60 enchants waardoor ze bijna onverslaanbaar zijn. Anders was het gewoon een healing class (priest, druid, shaman, pally), die kunnen altijd healen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:45 schreef DarkManta het volgende:
Even iets anders....
Zijn er cheats in World of Warcraft?
Soms kom ik gasten tegen in een BG die zijn een level of 5 lager, en je krijgt ze maar niet kapot.
Constant healen ze zichzelf, terwijl bijvoorbeeld een porion een cooldown tijd heeft.
Ook zoiets, hoe kan een mage nou met dus weinig aan armor belaagd worden door een man of 5 en dan als enige overblijven?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:00 schreef Koenz0r het volgende:
Gelukkig gaat mijn realm pas om 05.00 down
Jup, precies. The Venture Co heeft nu echt al maandenlang continu D/C's, lag spikes en instances die er gewoon mee 'ophouden'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:37 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
zucht, aan de ene kant hoop ik het een beetje -> laat ze alles maar is goed maken!
maar het zou mooi zijn als ze dat binnen de tijd zouden doen![]()
Met google heb ik al een aantal cheats en hacks kunnen vinden. (google bewaard inderdaad allesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:59 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent een twink tegengekomen denk ik. Ergens tussen lvl 14-24 zeker? Die hebben allemaal lvl 60 enchants waardoor ze bijna onverslaanbaar zijn. Anders was het gewoon een healing class (priest, druid, shaman, pally), die kunnen altijd healen he....
En wat cheats betreft, er zijn teleport hacks. Vast wel meer maar dat zijn de enige waar ik van gehoord heb.
Als je realm in het lijstje staat wat boven in mijn screenshot is, dan jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:25 schreef tonks het volgende:
tot 14:00 down??
Net als de vorige keer. Pleuren ze maar een extended maintenence erachter aan. En dan kun je de update pas downloaden als het 02.00 is ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef Xinouth het volgende:
Ze laten je denken dat het 14:00 is.
In werkelijkheid duurt het tot minimaal 18:00, Blizzard kennende..
Ja, sommige zijn nu al gesloten (van 02.00 tot 14.00) en andere realms gaan van 05.00 tot 11.00 dicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:25 schreef MMaRsu het volgende:
Oh cool..maar gaan die servers sowieso niet zo weer dicht?
Waarom is dit een hack? Kijk de add gebruiken zal vast illegaal zijn maar die silver elites hebben een vaste plaats en het is nou niet zo moeilijk om dat te onthouden nadat je ze eenmaal hebt gevonden. Desnoods schrijf je het ergens op. De geldplekken zijn ook wel redelijk bekend en het enige verschil zijjn de nieuwe toevoegingen die blizzard maakt zoals de nieuwe drops mbt Argent Dawn (ik ken iemand die 3/4 weken in DM heeft gezeten voor de Savage Fond en die gast heeft nu 20k gold, ik heb de screenshot gezien).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]Een andere hack die ik vond is er een die naar goede Loot zoekt. Deze wijst aan welke je het beste kunt looten om zo meer gold te genereren.
Ook wijst deze hack waar de zeldzame tegenstanders zitten (dus de mobs met het zilveren draakje)
En als laatste waar de blauwe en paarse items zitten.
Kom nou, je kan ook overdrijven he.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:35 schreef Koenz0r het volgende:
Belachelijk dat van die 60 dagen waar je voor betaald, laten we zeggen grofweg 5 dagen wegvallen door erros en crashes en extended maintenances
Ja niet zo zeuren Koenz0rquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Kom nou, je kan ook overdrijven he.
mooie staf/wandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef tonks het volgende:
Nog een paar exp puntjes en dan [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |