hij was wat kortaf mjah, maar het is algemeen dat chinese farmers niet gerespecteerd worden, ze verneuken de economie op de servers... veruit hoog overpriced, 'stelen' van mobs en een soort van schande voor de andere gamers en ze cheate vaak ook nog. Vandaar wordt er ook 'gepropagandeerd' dat je niet moet kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat doe je zielig? Ik stel alleen een vraag
Er zijn 3 verschillende BG's. Op jouw level kan je alleen Warsong doen. Dat is een CTF (capture the flag) map.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Jimbo het volgende:
kan iemand uitleggen wat zn BG nu eigenlijk is / hoe je t doet ?
ja ik ben een noobheb pas een lvl 19 na 4 dagen
Bijzonder leuke en zeer juiste uitleg van de situatiequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef __________ het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende BG's. Op jouw level kan je alleen Warsong doen. Dat is een CTF (capture the flag) map.
Het is heel simpel. Ben je horde win je ben je alliance moet je gewoon doelloos rondrennen tot het einde.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waar precies zitten die whelplings trouwens?
En ja, van dat laatste ging ik al uit. Ook gedaan toen ik 2 weken niet gespeeld had, en rested elites ging af maken. Hele tijd heen en weer gaan, en wachten op respawns
ik speelde eerst horde en nu alliance, god was ik maar nooit overgestaptquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef __________ het volgende:
In wsg vandaag was ik zelfs een n00b en newB. De gast die dat mij duidelijk maakte verwachtte hulp terwijl beide vlaggen al in horde basis waren en ik nadat ik dat las even keek waar hij was en hij dus gewoon bij ONZE tunnel in gevecht was met weet ik wie.
Overigens waren we maar met 3 man bij de vlaggen. De rest liep gewoon rond zoals ik gewent ben van allies aan hun pik te trekken of de omgeving te bekijken.
Wat een fucking grafmongolen lopen er rond man.
Hahah...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
oh was helemaal niet in het noorden
Je kan wel inloggen maar geen game joinen? kan ook aan de server liggen. Doe eens change realm en pak een andere.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Wat raar :S ik heb me gister een account aangemaakt op de site, je moet daar dus een key invullen etc, maar nu kank niet inloggen terwijl ik gewoon bij de game zelf wel kan aanmelden :/
Wtf is dat dan voor iets gaars ?
En als ik retrieve username doe en vul me mail in dan doet hij het ook niet.
De game kan ik joinen, maar ik kan niet op wow.com of wow-europe.com komen :/ das het probleemquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan wel inloggen maar geen game joinen? kan ook aan de server liggen. Doe eens change realm en pak een andere.
Kan je wel bij accountmanagement? zo ja dan zal het misschien te maken hebben dat je een trial account hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De game kan ik joinen, maar ik kan niet op wow.com of wow-europe.com komen :/ das het probleem
Ik heb een trial account, maar heb hem wel met een creditcard "betaald", deze betaling gaat pas in over 10 dagen dus kan ik dan pas inloggen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je wel bij accountmanagement? zo ja dan zal het misschien te maken hebben dat je een trial account hebt.
Nee je kan als het goed is wel meteen inloggen als je een subscription hebt aangemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb een trial account, maar heb hem wel met een creditcard "betaald", deze betaling gaat pas in over 10 dagen dus kan ik dan pas inloggen ?
Dit lukt dus niet :/quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nee je kan als het goed is wel meteen inloggen als je een subscription hebt aangemaakt.
Jammer van die Troll dan weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Platina het volgende:
Purple Skeleton Warhorse met Troll Rogue met bijna full Shadowcraft en Cape of Black Baron is te mooi![]()
Jij maakt er inferieur van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef Platina het volgende:
[..]
je beseft dat night elfs een inferieur ras zijn die afstammen van de magnificente trolls?![]()
Night elfsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jij maakt er inferieur van.
Ik zeg dat de evolutie ons superieur gemaakt heeft.
Euh, volgens mij is het mogelijk om een abbo te nemen direct op je rekeningnummer, heb ik tenminste een tijdje geleden wel gedaan en dat ging gewoon goed. Beetje prutsen en klaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ist niet mogelijk om een online key te kopen via paypal ipv naar de winkel gaan etc ?
Ik heb nu namelijk het trial account, maar om up te daten naar een echt account moetje een cd key invullen, maar ist niet mogelijk om een key online te kopen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Euh, volgens mij is het mogelijk om een abbo te nemen direct op je rekeningnummer, heb ik tenminste een tijdje geleden wel gedaan en dat ging gewoon goed. Beetje prutsen en klaar.
Oh crap, ik was even confuus ( what else is newquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb nu namelijk het trial account, maar om up te daten naar een echt account moetje een cd key invullen, maar ist niet mogelijk om een key online te kopen ?
Das wel kut omdat ik alleen geld op de bank heb en geen zin heb om het eraf te halen :/quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh crap, ik was even confuus ( what else is new). Nope. volgens mij moet je gewoon het spel zelf kopen ja. Krijg je wel speeltijd voor terug trouwens.
Heb je geen pinpas dan ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das wel kut omdat ik alleen geld op de bank heb en geen zin heb om het eraf te halen :/
Jawel, maar hoeveel handiger zou het zijn om gewoon via paypal een cd-key te kopen en dan klaar te zijn ?quote:
linkje ergens ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:09 schreef tonks het volgende:
Je kan cd keys kopen als het goed is
Dat is gewoon activeren met je eigen cd key die je dus koopt, je krijgt geen key van hun zij activeren het gewoonquote:
Hebben ze daar in Limbabwe nog de pinpas niet uitgevondenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is gewoon activeren met je eigen cd key die je dus koopt, je krijgt geen key van hun zij activeren het gewoon
Stuur ze een mailtje voor in de ideëenbox ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel, maar hoeveel handiger zou het zijn om gewoon via paypal een cd-key te kopen en dan klaar te zijn ?
Juist erg handig
Bij contact staan alleen telefoonnummers :Squote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Stuur ze een mailtje voor in de ideëenbox ofzo.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij contact staan alleen telefoonnummers :S
kan je het beste halen van www.ctmod.netquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hier nog iemand wakker?
Ik wil graag een up to date CTmod, waar kan ik die vinden?
Ook las ik iets over DART UI, dat zag er erg vet uit..linkje iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |