Ben ik ook al aan het doen, maar ik heb over 2 weken ook nog 2 weken Tenerife tegoed!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Roellio het volgende:
Ik ben om de pijn te verdringen maar wintersportvakanties aan het kijken.
v o l ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dan hebben er toch nog een aantal mensen van hier van de kansloze Dans Le Rock (inn de breedste zin van het woord) tunes kunnen genieten :-)
Tent was zeker voller dan we dachten!
Moet ik GVD nog gezelliger doen?! heb praatjes en grapjes gemaakt met iedereen die ik onderweg tegenkwam!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia vindt dat DJQuickFix wat gezelliger moeten doen!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog meer mensen los gegaan bij 90's now in de grolsch?dat vond ik echt een van de hoogtepunten
superfoute muziek en iedereen uit zn plaat
wel paar uur staan stampen
en DJ Spamppot was ook meesterlijk
Depeche Mode op herhalingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
Wat is de line-up dit jaar? (2007)
Tivoli in utrechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu voelt t zo onaf en wil ik naar een 90's feest!!!!
Dat zou een zeer fraai begin zijn, maar ja, eerst zien, dan geloven en zoals Sack wist te melden.... Depeche Mode is weer surprise-act, leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Radiohead en Arcade Fire zijn volgens mij al zeker.
Was je er in Amsterdam ook bij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef Roellio het volgende:
Over een tijdje Boy Sets Fire in Tivoli!
http://www.nineties-now.nl/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaaaa en toen kreeg ik last van mn benen (waren beetje kapot) en toen ging ik even buiten zitten en ging er een lul op mn been staan
dus moest ik nog langer blijven zitten en tegen de tijd dat mn benen weer wilde ging de rest net naar de tent
nu voelt t zo onaf en wil ik naar een 90's feest!!!!
whoei!quote:
Dan vind ik dat schlager gebeuren nog een stuk leuker op Lowlands dan die uitgemolken 90's feesten allemaal!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:26 schreef Parafernalia het volgende:
90's feestdat je daar op LL naar toe gaat zeg
net als dat schlager gedoe van paar jaar terug... leuk hoor, maar op LL heb ik wel betere dingen te doen
checkt mee......................quote:
Zaten jullie toen in de tent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef DubzOne het volgende:
Mijn hoogtepunten van Lowlands 2006 (in random volgorde):
- Massive Attack
Buiten op die heuvel in de regen.quote:
Ich auch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:09 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Buiten op die heuvel in de regen.
Ik stond in voorvak, whoa, wat ging ik op in die muziekquote:
Dat was bij mij iig wel het geval, zat lekker te spacen in de regen op de tunes van Massive Attack!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
die joint vooraf heeft vast ook z'n aandeel erin gehad
was lache om te zien hoe mensen erop reageerdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Eraser127 het volgende:
^ ha, iedereen die clowns etterrenSnap nogsteeds de act niet helemaal
Waar zie jij foto's op de LL site dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef mberg86 het volgende:
TETTTTEEEENN!!!!
Op de LL site staan nog wat fotootjes van afgelopen weekend. Deze mevrouw staat er trouwens ook nog een paar keer bij..
tuurlijk waren we (ik iig) erquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef lienelien het volgende:
Berc![]()
Ik dacht al dat ik je vriendje zag lopen vorig weekend, had natuurlijk wel kunnen weten dat jij/jullie er zouden zijn
Gave foto van The Raconteurs, 2e keer voor jou toch? En wat vond je van DPT? Neem ook maar even aan dat je dat gezien hebt![]()
Enne, eindelijk over 3 weekjes weer Rascal hè![]()
wat een ultieme naam heb jijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zag het FOK! MEET bord op de donderdagavond 0:00.
Camping 1 toevallig?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Crackhoerr!!' kwam bij mij in de buurt regelmatig voorbij.
En trouwens ook nog een 4 uur-durende ruzie tussen vriend en vriendin in hun tent. Erg luid, en erg vermakelijk.
Nope, 3. Maar vermakelijke ruzies stonden dus op meerdere campings gepland. Netjes van de programmeur.quote:
GODVERDOMME NEE! IK BEN NAAR THE STREETS GEWEEST EN DAARNA HEB IK LEKKER STAAN VRETEN BIJ DE 1 VAN DIE GORE DURE TENTJES JA!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:03 schreef lienelien het volgende:
Je hebt Dirty Pretty Things niet gezien zei je?![]()
Je hebt de legende Carl Barat niet gezien maar je bent naar The Streets geweest en daarna heb je lekker staan vreten bij de 1 van die gore dure tentjes zei je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef berc het volgende:
[..]
GODVERDOMME NEE! IK BEN NAAR THE STREETS GEWEEST EN DAARNA HEB IK LEKKER STAAN VRETEN BIJ DE 1 VAN DIE GORE DURE TENTJES JA!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef mberg86 het volgende:
TETTTTEEEENN!!!!
Op een gegeven moment stond ik halverwege in de tent...quote:
Die veel te dure fruitbekers waren goed te doen ja, ongeveer het enige wat ik die dagen gegeten hebquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef renzell het volgende:
Heb ook Dirty Pretty Things niet gezien...
Wel Iggy daarentegen, EN de Streets, En Gogol Bordella.![]()
Ik heb om dat soort K-situaties te vermijden overigens gewoon maar gewoon bijna niks gegeten bij die gore, veel te dure vreettenten, ook niet bij de goedkope trouwens, gewoon 's ochtends goed ontbijten en daarna ergens nog een fruitsalade erin proppen ter compensatie.
Voor mij was het gewoon 4 dagen vakantie. Ja dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:20 schreef Aoristus het volgende:
was het het waard?
jaahaaaah!! ook mijn nieuwe helden , helemaal geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef DubzOne het volgende:
Mijn hoogtepunten van Lowlands 2006 (in random volgorde):
- Kids In Tracksuits
Aight, ik zat op de heuvel met een groene en een goudgele. Moet zeggen dat Massive Attack me in hogere sferen heeft gebracht!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:31 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stond ik halverwege in de tent...
Ik vond het eten wat ik heb gehad toch best wel lekker, vooral het broodje met tonijnsalade en de kibbeling. En ja die fruitbekers waren echtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef renzell het volgende:
Heb ook Dirty Pretty Things niet gezien...
Wel Iggy daarentegen, EN de Streets, En Gogol Bordella.![]()
Ik heb om dat soort K-situaties te vermijden overigens gewoon maar gewoon bijna niks gegeten bij die gore, veel te dure vreettenten, ook niet bij de goedkope trouwens, gewoon 's ochtends goed ontbijten en daarna ergens nog een fruitsalade erin proppen ter compensatie.
Maar die was wel lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het eten wat ik heb gehad toch best wel lekker, vooral het broodje met tonijnsalade en de kibbeling. En ja die fruitbekers waren echt![]()
![]()
. Ik vond de prijzen van het eten soms wel duur en soms ook erg meevallen. Snap niet zo goed waarop één en ander gebaseerd is. Bijv. pannenkoek 2,5-3 muntjes geloof ik en patat 1 muntje, pizza 1,5 muntje. Ik vond die pannenkoek dus erg prijzig.
Ja dat heb ik gemerktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die was wel lekker![]()
Bodem voor de hele middag....
Ik zei dan ook middagquote:
Misschien dat de diverse uitbaters hun eigen prijzen mochten bepalen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Snap niet zo goed waarop één en ander gebaseerd is. Bijv. pannenkoek 2,5-3 muntjes geloof ik en patat 1 muntje, pizza 1,5 muntje. Ik vond die pannenkoek dus erg prijzig.
Daar ga ik ook maar eens een dagje voor uit trekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk om alles op 3voor12 weer terug te zien...
Dat zou idd kunnen, maar toch vind ik het wel gek... maar ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat de diverse uitbaters hun eigen prijzen mochten bepalen?
Tja dat is toch hun eigen keus! En sparen er misschien wel voor....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Fugara het volgende:
Dat sommige mensen meer dan 400 euro uitgeven! en dan nog niet eens het kaartje meegerekend![]()
Een heel weekend of per uur?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:23 schreef Spec87 het volgende:
Persoonlijk Record (maar dat is ook niet zo moeilijk op je 1e keer) 75 euro!
En dat is ook inclusief shirts...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is toch hun eigen keus! En sparen er misschien wel voor....
Wij hebben met zn tweetjes zo'n 300 euro uitgegeven excl. kaartjes, maar sliepen niet op de camping dus was het gewoon voor 3 dagen verblijf vanaf ong. 13:00 uur tot 's avonds laat en hebben nergens naar gekeken, ondanks dat sommige dingen wel duur waren.
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die was wel lekker![]()
Bodem voor de hele middag....
Op maandagochtend kwam ik erachter dat deze t-shirts op 't terrein werden verkochtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat is ook inclusief shirts...![]()
Naar guldens omrekenenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:06 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.
Ow die heb ik idd wel gezien, maar niet echt opgelet....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op maandagochtend kwam ik erachter dat deze t-shirts op 't terrein werden verkocht![]()
Ach, die kom ik vast nog wel ergens tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3 dagen verblijf vanaf ong. 13:00 uur tot 's avonds laat en hebben nergens naar gekeken
Volgend jaar wel een beetje bijblijven, hoorquote:
Als je alles nog omrekent in guldens heb je een beroerd leven lijkt me...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:06 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.
Komt goed en ik heb niet eens (veel) alcohol gedronken. Maar ik weet al hoe het komt... we hebben zondags in de regen de kraampjes bezocht en dat is erg vluchtig gegaan.. het was veel te druk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar wel een beetje bijblijven, hoor
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Wokker het volgende:
Vavond om 19:00 uur op mtv, report van het heerlijke weekendje lowlands!!
Persoonlijke Hoogte punten:
-BBQ op de dijk
-Wolfmother
-!!!XAVIER RUDD!!!!
-Scicor sisters
-Applaus om niet show (zondag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |