Die veel te dure fruitbekers waren goed te doen ja, ongeveer het enige wat ik die dagen gegeten hebquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef renzell het volgende:
Heb ook Dirty Pretty Things niet gezien...
Wel Iggy daarentegen, EN de Streets, En Gogol Bordella.![]()
Ik heb om dat soort K-situaties te vermijden overigens gewoon maar gewoon bijna niks gegeten bij die gore, veel te dure vreettenten, ook niet bij de goedkope trouwens, gewoon 's ochtends goed ontbijten en daarna ergens nog een fruitsalade erin proppen ter compensatie.
Voor mij was het gewoon 4 dagen vakantie. Ja dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:20 schreef Aoristus het volgende:
was het het waard?
jaahaaaah!! ook mijn nieuwe helden , helemaal geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef DubzOne het volgende:
Mijn hoogtepunten van Lowlands 2006 (in random volgorde):
- Kids In Tracksuits
Aight, ik zat op de heuvel met een groene en een goudgele. Moet zeggen dat Massive Attack me in hogere sferen heeft gebracht!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:31 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stond ik halverwege in de tent...
Ik vond het eten wat ik heb gehad toch best wel lekker, vooral het broodje met tonijnsalade en de kibbeling. En ja die fruitbekers waren echtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:27 schreef renzell het volgende:
Heb ook Dirty Pretty Things niet gezien...
Wel Iggy daarentegen, EN de Streets, En Gogol Bordella.![]()
Ik heb om dat soort K-situaties te vermijden overigens gewoon maar gewoon bijna niks gegeten bij die gore, veel te dure vreettenten, ook niet bij de goedkope trouwens, gewoon 's ochtends goed ontbijten en daarna ergens nog een fruitsalade erin proppen ter compensatie.
Maar die was wel lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het eten wat ik heb gehad toch best wel lekker, vooral het broodje met tonijnsalade en de kibbeling. En ja die fruitbekers waren echt![]()
![]()
. Ik vond de prijzen van het eten soms wel duur en soms ook erg meevallen. Snap niet zo goed waarop één en ander gebaseerd is. Bijv. pannenkoek 2,5-3 muntjes geloof ik en patat 1 muntje, pizza 1,5 muntje. Ik vond die pannenkoek dus erg prijzig.
Ja dat heb ik gemerktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die was wel lekker![]()
Bodem voor de hele middag....
Ik zei dan ook middagquote:
Misschien dat de diverse uitbaters hun eigen prijzen mochten bepalen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Snap niet zo goed waarop één en ander gebaseerd is. Bijv. pannenkoek 2,5-3 muntjes geloof ik en patat 1 muntje, pizza 1,5 muntje. Ik vond die pannenkoek dus erg prijzig.
Daar ga ik ook maar eens een dagje voor uit trekkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk om alles op 3voor12 weer terug te zien...
Dat zou idd kunnen, maar toch vind ik het wel gek... maar ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat de diverse uitbaters hun eigen prijzen mochten bepalen?
Tja dat is toch hun eigen keus! En sparen er misschien wel voor....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Fugara het volgende:
Dat sommige mensen meer dan 400 euro uitgeven! en dan nog niet eens het kaartje meegerekend![]()
Een heel weekend of per uur?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:23 schreef Spec87 het volgende:
Persoonlijk Record (maar dat is ook niet zo moeilijk op je 1e keer) 75 euro!
En dat is ook inclusief shirts...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is toch hun eigen keus! En sparen er misschien wel voor....
Wij hebben met zn tweetjes zo'n 300 euro uitgegeven excl. kaartjes, maar sliepen niet op de camping dus was het gewoon voor 3 dagen verblijf vanaf ong. 13:00 uur tot 's avonds laat en hebben nergens naar gekeken, ondanks dat sommige dingen wel duur waren.
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar die was wel lekker![]()
Bodem voor de hele middag....
Op maandagochtend kwam ik erachter dat deze t-shirts op 't terrein werden verkochtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat is ook inclusief shirts...![]()
Naar guldens omrekenenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:06 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.
Ow die heb ik idd wel gezien, maar niet echt opgelet....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op maandagochtend kwam ik erachter dat deze t-shirts op 't terrein werden verkocht![]()
Ach, die kom ik vast nog wel ergens tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3 dagen verblijf vanaf ong. 13:00 uur tot 's avonds laat en hebben nergens naar gekeken
Volgend jaar wel een beetje bijblijven, hoorquote:
Als je alles nog omrekent in guldens heb je een beroerd leven lijkt me...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:06 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Maar een pannekoek van meer dan 10-12 gulden , ? moet ie wel heeeeeeel erg lekker zijn, en dat bodeem gevoel heb ik ook niet, dus inderdaad geen pannekoeken dit jaar.
Komt goed en ik heb niet eens (veel) alcohol gedronken. Maar ik weet al hoe het komt... we hebben zondags in de regen de kraampjes bezocht en dat is erg vluchtig gegaan.. het was veel te druk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar wel een beetje bijblijven, hoor
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Wokker het volgende:
Vavond om 19:00 uur op mtv, report van het heerlijke weekendje lowlands!!
Persoonlijke Hoogte punten:
-BBQ op de dijk
-Wolfmother
-!!!XAVIER RUDD!!!!
-Scicor sisters
-Applaus om niet show (zondag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |