Geeft niet jongen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:29 schreef DJQuickFix het volgende:
... ho sorry oma....
Ow oke dan smeer ik je wel onder bacillenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Om nou meteen te gaan spugen is ook weer zo wat..
weet je het zeker?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef mberg86 het volgende:
Hehe, soort van oliemassage.. Lijkt me iig een stuk aangenamer.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
misschien heb je er wat aan: http://www.dailymotion.com/video/xb6ol_raconteur
en misschien ook niet
En zo hoort het.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal ziek en moe? Ik heb nergens last van. Gister zelfs nog tot fucking laat in de kroeg gezeten en niet eens moeite gehad om vanochtend op te staan en naar m'n werk te gaan
Ja, maar ik heb het verdachte vermoeden dat je meer geslapen hebt op Lowlands..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal ziek en moe? Ik heb nergens last van. Gister zelfs nog tot fucking laat in de kroeg gezeten en niet eens moeite gehad om vanochtend op te staan en naar m'n werk te gaan
- Jij kwam pas heeeel laat op lowlands (vrijdagmiddag)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh ja. Ik heb wel een beetje een watjes Lowland gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
- Jij kwam pas heeeel laat op lowlands (vrijdagmiddag)
- Jij hebt niet alles door elkaar gegeten , alleen Surinaams
- Jij hebt geen drank naar binnen gesmokkeld dit jaar.
toevallig ook degene die met een grroepje op maandagochtend rond een uur of 6 a 7 enorm vals afwisselend toppertje en fresh van kool & the gang zaten te zingen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef DJQuickFix het volgende:
Om het maar weer on-topic te brengen:
Hup naar bed jongetjes en meisjes!
* DJQuickFix] riep dat nog wel een tijdje op campng 4 maandagochtend, vandaar[/me]
[me=DJQuickFix heeft dusdanig ook enkele excuses te maken, maar gaat dat mooi niet doen
Yepz, stond niet te ver naar het einde, iets naast het pad, naast van die lui die het nodig vonden om de hele tijd "Hans Teeuwen - snelkookpan" te blérenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef mrcool het volgende:
Meer mensen hier die op camping 7 stonden?
sja ach, beetje gek doen mag wel hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:34 schreef icebliss het volgende:
The Hives is ook één grote act. Die gast schijnt gewoon een aardige vent te zijn naast het podium. Maar erop transformeert hij opeens.
Ik vind het wel grappig, van die acts. Zowel bij The Hives als bij Danko Jones zijn er (te)veel mensen die ze serieus nemen. Bij The Hives ligt het er wel een stuk dikker op, trouwens. Met die pakken en bijnamenToffe band.
Dat van die ruzie heb ik ook wel wat van meegekregen (of er waren meer gezellige stelletjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Crackhoerr!!' kwam bij mij in de buurt regelmatig voorbij.
En trouwens ook nog een 4 uur-durende ruzie tussen vriend en vriendin in hun tent. Erg luid, en erg vermakelijk.
Ging dat trouwens over Finns vriendinnetje, of over Johnny soms?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Crackhoerr!!'
Camping 3 was zo'n beetje 24/24 herrie, behalve 's middagsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op camping 7 was het gewoon doodstil. 24 uur per dag. Het enige wat ik hoorde was gesnukt vanuit de tent naast me
Camping 3quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Camping 3 was zo'n beetje 24/24 herrie, behalve 's middags![]()
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcorequote:
sufquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op camping 7 was het gewoon doodstil. 24 uur per dag. Het enige wat ik hoorde was gesnukt vanuit de tent naast me
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcore![]()
Zucht..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcore![]()
Coole smileyquote:
zo klein was mijn tentje ongeveer wel jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ga mijn broek dadelijk uitdoen![]()
Mwoa, je kon de scheten op afstand peilen en het was godvergeten stervenskoud, de nacht van vrijdag op zaterdag. Het mag dan wel augustus heten, maar aangenaam was het allerminst.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |