Camping 3 was zo'n beetje 24/24 herrie, behalve 's middagsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op camping 7 was het gewoon doodstil. 24 uur per dag. Het enige wat ik hoorde was gesnukt vanuit de tent naast me
Camping 3quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Camping 3 was zo'n beetje 24/24 herrie, behalve 's middags![]()
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcorequote:
sufquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op camping 7 was het gewoon doodstil. 24 uur per dag. Het enige wat ik hoorde was gesnukt vanuit de tent naast me
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcore![]()
Zucht..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tentje bovenaan 30 cm openritsen, koffiewekker petje op voor de vereisde anoniemiteit, niet wakkere mensjes die zich over het pad voortslepen kijken, en wanneer er in één van de 9 aangrenzende tentjes geluid weerklonk, even een koffiewekker roepen om de dan toch eindelijk wakker geworden vriend/vriendin/broer/vriend van broer/vriendinnetje van vriend van broer/nog vagere kennis van koffie te laten voorzien. Met een heerlijk rustgevende tune op de achtergrond genaamd takkehardcore![]()
Coole smileyquote:
zo klein was mijn tentje ongeveer wel jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ga mijn broek dadelijk uitdoen![]()
Mwoa, je kon de scheten op afstand peilen en het was godvergeten stervenskoud, de nacht van vrijdag op zaterdag. Het mag dan wel augustus heten, maar aangenaam was het allerminst.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |