Ik vind het een sneue en onoriginele grap. Terecht dat hij erop aangesproken wordt, maar er kan wel iets relaxter gehandeld worden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef DJQuickFix het volgende:
Ach, gewoon overreagerende sukkels, als ze niet eens tegen een verkleedpartijtje kunnen!
Ik vond het wel een goede grap!
toen was het eerste fustje bier bijna op in de rijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Roellio het volgende:
Vorige week om deze tijd was ik er bijna!
Nog 51 weken te gaan!
Je kan ook je broek/rok/jurk goed om je enkels binden (maar of dat een goed idee is met lang, nat gras) en voorover bukken.. SPROEIEN MAAR!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef renzell het volgende:
Ps- sja... als meisje kun je niet tegen een camper aanpissen he, tenzij met plastuit, maar daar beginnen we niet aan.
[offtopicmodus aan]: ik ben maandag vroeger vrijquote:
Dan hebben er toch nog een aantal mensen van hier van de kansloze Dans Le Rock (inn de breedste zin van het woord) tunes kunnen genieten :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:44 schreef DJQuickFix het volgende:
[..]
Hey! toen was ik er ook! vlak nadat ik een hippie per ongeluk voor zijn hoofd schopte in de pit!
Was wel een gezellig feestje, geloof ik! Voor degenen die er ook waren, ik stond richting de voorkant van de tent, hing rond bij een gast met een spinazie-shirt en 2 meisjes..
Radiohead en Arcade Fire zijn volgens mij al zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
Wat is de line-up dit jaar? (2007)
Kan me eigenlijk nauwelijks herinneren wat er werd gedraait, alleen The Hives - Hate to say I told you so, kan ik me nog herinneren...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dan hebben er toch nog een aantal mensen van hier van de kansloze Dans Le Rock (inn de breedste zin van het woord) tunes kunnen genieten :-)
Tent was zeker voller dan we dachten!
teringend lopen man...ook die supermarkt enzo. en je mist veel gezelligheidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef DJQuickFix het volgende:
* DJQuickFix] stond ook op de campercamping, met en camper. [/me]
[me=DJQuickFix stond gewoon tegen zijn eigen camper aan te pissen!
Ben ook nog van de camper afgeflikkkerd trouwens, bovenop de buurvrouw en bijbehorende tent..
Bij deze buurvrouw, SORRY! (nee hoor) (wel hoor) (nee hoor)
Daarbij, iedereen vet zeiken op dat stuk lopen, maar ik heb veel avonturen beleefd onderweg!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Radiohead en Arcade Fire zijn volgens mij al zeker.
jaaaaa en toen kreeg ik last van mn benen (waren beetje kapotquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog meer mensen los gegaan bij 90's now in de grolsch?dat vond ik echt een van de hoogtepunten
superfoute muziek en iedereen uit zn plaat
wel paar uur staan stampen
en DJ Spamppot was ook meesterlijk
Waarom droeg je eigenlijk een zonnebril om 06.00u 's ochtends?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef Roellio het volgende:
Goede kwaliteit, ook!
[afbeelding]
Maandachtochtend rond 06:00 u. in het 24h. café.
Die zon komt anders al akelig vroeg op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:11 schreef Grobbel het volgende:
Waarom droeg je eigenlijk een zonnebril om 06.00u 's ochtends?
Jee wat goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[offtopicmodus aan]: ik ben maandag vroeger vrijdus we komen eerder
[/offtopicmodus uit]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |