was lache om te zien hoe mensen erop reageerdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Eraser127 het volgende:
^ ha, iedereen die clowns etterrenSnap nogsteeds de act niet helemaal
Waar zie jij foto's op de LL site dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef mberg86 het volgende:
TETTTTEEEENN!!!!
Op de LL site staan nog wat fotootjes van afgelopen weekend. Deze mevrouw staat er trouwens ook nog een paar keer bij..
tuurlijk waren we (ik iig) erquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef lienelien het volgende:
Berc![]()
Ik dacht al dat ik je vriendje zag lopen vorig weekend, had natuurlijk wel kunnen weten dat jij/jullie er zouden zijn
Gave foto van The Raconteurs, 2e keer voor jou toch? En wat vond je van DPT? Neem ook maar even aan dat je dat gezien hebt![]()
Enne, eindelijk over 3 weekjes weer Rascal hè![]()
wat een ultieme naam heb jijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zag het FOK! MEET bord op de donderdagavond 0:00.
Camping 1 toevallig?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Crackhoerr!!' kwam bij mij in de buurt regelmatig voorbij.
En trouwens ook nog een 4 uur-durende ruzie tussen vriend en vriendin in hun tent. Erg luid, en erg vermakelijk.
Nope, 3. Maar vermakelijke ruzies stonden dus op meerdere campings gepland. Netjes van de programmeur.quote:
GODVERDOMME NEE! IK BEN NAAR THE STREETS GEWEEST EN DAARNA HEB IK LEKKER STAAN VRETEN BIJ DE 1 VAN DIE GORE DURE TENTJES JA!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:03 schreef lienelien het volgende:
Je hebt Dirty Pretty Things niet gezien zei je?![]()
Je hebt de legende Carl Barat niet gezien maar je bent naar The Streets geweest en daarna heb je lekker staan vreten bij de 1 van die gore dure tentjes zei je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef berc het volgende:
[..]
GODVERDOMME NEE! IK BEN NAAR THE STREETS GEWEEST EN DAARNA HEB IK LEKKER STAAN VRETEN BIJ DE 1 VAN DIE GORE DURE TENTJES JA!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef mberg86 het volgende:
TETTTTEEEENN!!!!
Op een gegeven moment stond ik halverwege in de tent...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |