Belangrijkste functie's:quote:Display
* TFT met 262.144 kleuren
* 240x320 pixel
Geluid
* Musictones (MP3/AAC)
* Polyfonisch geluid van 72 tonen
Geheugen
* Memory Stick Micro™ (M2™) support
* Phone memory 64MB*
*Het vrij beschikbare geheugen kan verschillen door de pre-configuratie van de telefoon.
Netwerken
* GSM 900
* GSM 1800
* GSM 1900
* UMTS
Beschikbare kleuren
* Allure Brown
* Velvet Black
Afmetingen
* 105 x 47 x 22 mm
* 4.1 x 1.8 x .9 inch
Gewicht
* 115 gr
* 4.1 ounce
Geeft niet. Nu heb ik hem gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry, ik had hem dicht gedaan maar had ik niet gezien
Om te huilenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef gedrocht het volgende:
hoe zijn de filmpjes met deze camera???
ik vind de LG KG920 ook heel mooi, maar is alleen zo duur
Google?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef hardcorebass het volgende:
Hoor net dat die ene headset 14,95 kost bij de TellMe ,maar heb nog nooit van die website gehoord en heeft iemand een linkje toevallig?
IK! K800i. Dikke foto's, uitbreidbaar geheugen, echte flitser, mp3-speler en tof.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef Messenga het volgende:
Ik twijfel tussen deze en de D900 van samsung, wie overtuigt me?
Dat kan de D900 ook. Wat maakt deze beter dan de D900?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
IK! K800i. Dikke foto's, uitbreidbaar geheugen, echte flitser, mp3-speler en tof.
Kan niets vinden, niet zo neerbuigend aub, ik ben geen mongool die alles gaat vragen zonder google te gebruikenquote:
http://www.tell-me.nl/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Kan niets vinden, niet zo neerbuigend aub, ik ben geen mongool die alles gaat vragen zonder google te gebruiken
D900 heeft ook extern geheugen hoor
Zie post Hardcorebassquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kan de D900 ook. Wat maakt deze beter dan de D900?
Bedanktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.tell-me.nl/
Tell me is van KPN.![]()
Die standaard headset zuigt. Beter schaf je die in-ear pluggen aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef Messenga het volgende:
En hoe is jullie ervaring met de mp3 speler qua geluid?
Uhuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef hardcorebass het volgende:
Geluid is zeer goed vind ik, maar ik luister nog met de standaard headset, biogarde gebruikt de in-ear geloof ik
Over die in-ear had ik het dus, hoorde dat deze 15 euro waren bij de Tell-Me , maar lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
Dus eigenlijk heb je alleen het verloopstuk nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef Biogarde het volgende:
En op dat verloopstuk kun je naderhand, een eigen headset aansluiten. Is een 3.5mm plug.
Lijkt me te goedkoop. Belcompany, en TFT verkopen ze voor een Euro of 30. Mediamarkt is het duurst met 40. En daar (Utrecht) hadden ze die zwarte niet eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Over die in-ear had ik het dus, hoorde dat deze 15 euro waren bij de Tell-Me , maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Je weet niet wat je hoort! Geen omgevingsgeluid. Harde bass. Dieper geluid. Top!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je alleen het verloopstuk nodig.![]()
Maar verbetert de in ear dopjes de kwaliteit van het geluid zodanig dat het de aanschaf waard is?
Woon in de randstad. Qua bereik is alles goed. Heb zelf T-Mobile. Nooit geen gezeik mee. Zit er al een jaar of 6 nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Messenga het volgende:
Oke, ik ben overtuigt. Als ik mijn salaris binnenheb, over 4 dagen dus, bestel ik em sowieso.
En qua provider lijkt hi me het best. Of zegt iemand : "Neeeeeeeee! neem ..."
T-Mobile is dan weer niet mijn favoriet, alleen al vanwege de kosten. Al is die sms verdubbelaar wel aantrekkelijk. Of heeft elke provider dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Woon in de randstad. Qua bereik is alles goed. Heb zelf T-Mobile. Nooit geen gezeik mee. Zit er al een jaar of 6 nu![]()
Geen idee eik. Zou je ff bij de aanbieders moeten kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
T-Mobile is dan weer niet mijn favoriet, alleen al vanwege de kosten. Al is die sms verdubbelaar wel aantrekkelijk. Of heeft elke provider dat?
Zou je overigens in m'n TT de "twee" willen veranderen in II?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
T-Mobile is dan weer niet mijn favoriet, alleen al vanwege de kosten. Al is die sms verdubbelaar wel aantrekkelijk. Of heeft elke provider dat?
Sure. Overigens heeft Hi.nl een donders onoverzichtelijke site.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou je overigens in m'n TT de "twee" willen veranderen in II?![]()
Godlike was aan het kutten. En hij was dronken geloof ik![]()
Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sure. Overigens heeft Hi.nl een donders onoverzichtelijke site.
Kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef hardcorebass het volgende:
Klopt. maar volgens my betaal je dan gewoon de prijs van een sms (7 cent) weet het niet zeker.
Nee twee vind ik duidelijkerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou je overigens in m'n TT de "twee" willen veranderen in II?![]()
Godlike was aan het kutten. En hij was dronken geloof ik![]()
quote:* Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi
of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006.
Bestelbonnen kunnen tot 30 oktober 2006 worden ingezonden. Kijk voor de overige actievoorwaarden
op www.sonyericsson.com/nl
Zou wel erg aantrekkelijk worden. En een kaartje van 512 MB en een mediacenter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef bartbh het volgende:
Volgens dit pdfje -> http://www.kpn.com/kpn/.......29432 zou je ook bij een Hi abo zo'n gratis mediacenter moeten krijgen. Iemand dit al geprobeerd?
[..]
Volgens de voucher heb je er wel recht op, op de KPN site staat iig dat je bij een KPN abo beide (kaartje + mediacenter) krijgt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zou wel erg aantrekkelijk worden. En een kaartje van 512 MB en een mediacenter.
Je moet wat papieren meesturen. Je zou daarvan de datum kunnen aanpassen maar dat valt dan officieel weer onder fraude.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef hardcorebass het volgende:
haha, je zou dus gewoon je aankoopdatum kunnen veranderen..
Ik neem aan dat je ze zo van je pc naar je mobiel kan overzetten? dan zou ik gewoon liedjes knippen en dan maar even overzetten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand goede tips om er beltones op te zetten?
Waar halen jullie ze vandaag? Gewoon muziek? Nadeel daarvan vind ik dat je zo'n lange intro hebt voordat er daadwerkelijk het muziek komt en dan hoor je je mobiel niet.
Juist, liedjes knippen! Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze zo van je pc naar je mobiel kan overzetten? dan zou ik gewoon liedjes knippen en dan maar even overzetten.
mp3 cutter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Juist, liedjes knippen! Hoe doe ik dat?
Ik welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:51 schreef hardcorebass het volgende:
geweldig programmageen 3-4 euro betalen voor real ringtones
, nooit gedaan overigens
Oh ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je het programma nooit geprobeerd had.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef hardcorebass het volgende:
ik bedoelde dat ik nog nooit beltonen heb betaald, en jy wel bedoel je dus? Of had je me verkeerd begrepen.
De video's zijn om te huilen. Dat is iets softwarematigs wat ze niet verbeteren bij SE.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb het toestel in het echie gezien en het is een mooi ding!
En de menu's, het inzoomen van foto's, videoprocessor is razendsnel!
Op www.nieuwemobiel.nl hebben ze een camera-review gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef Fresyl het volgende:
Ja precies, ik heb deze telefoon nu ook een week ongeveer en de camera blijft kut ja, vond ik ook al bij de W800i maar ja, net wat je zegt we wachten op een goeie update...verder top telefoon en tot nu toe, na mijn mening de beste telefoon nu verkrijgbaar, en btw volgens mij is die LG 5.0 MP telefoon echt zwaar ruk..maar ja wie zal het zeggen.
Ik heb ook pas mijn abonnement verlengd en kreeg er ook gewoon een voucher bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef merino het volgende:
vandaag mijn hi abbo verlengt met K800i (al moet ie nog wel opgestuurd worden)
die voucher zal vast alleen voor nieuwe abbo's gelden?
Oh, dat zal wel. Maar een low-quality 3gp videoclip met veel actie dat bij mijn W800i niet lipsync loopt heb ik via bluetooth verzonden naar de K800i en daar draaide het wel lipsync en soepel. De kwaliteit is dan nog steeds niet super, maar wel flink verbeterd ten opzichte van de W800i.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De video's zijn om te huilen. Dat is iets softwarematigs wat ze niet verbeteren bij SE.
Zal misschien wel komen. Wellicht in een update.
Nokia.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:51 schreef obl het volgende:
video's is zeker slecht bij SE tele's, heb zelf de W800 ben nog steeds heel blij met de foto's die die maakt, maar video is altijd bagger geweest. Voor video moet je bij samsung telefoons zijn denk ik
Nokia N93. Filmen op DIVX kwaliteit. Althans, komt aardig in de buurt. Zeker een koploper, betreft de videokwaliteitquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef hardcorebass het volgende:
Samsung vind ik kwalitatief veel beter, maar is erg donker altijd. Nokia is wel lichter maar weer kwalitatief minder.
Kijk ook eens hier, handig naast elkaar te zetten: http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.phpquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef hardcorebass het volgende:
Ik, mijn neef heeft 5 dagen geleden de D900 aangeschaft en wil nu al de k800i hebben, simpelweg omdat de foto's veel beter zijn, flitser ook veel beter is en de mp3 speler stukken beter is. Al met al is de D900 ook een mooie telefoon, ik heb hiervoor de d520 gehad en samsung blijft telkens zo 'hetzelfde' telkens hetzelfde menu, begint snel te vervelen allemaal. Toch heeft samsung ook echt goede kwaliteit en mooie/leuke telefoons
Keus ligt natuurlijk bij jezelf
Misschien dat je wat hebt aan http://home.versatel.nl/s(...)en_met_je_mobiel.htm en http://gathering.tweakers(...)s/1150916/0#software (ff scrollen naar Opera mini)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook de trotseeigenaar van een K800I
beetje dingen aant uitproberen het afgelopen half uur...
Maar hoe kun je internetten via een draadloos netwerk thuis als je je foto's wilt bloggen?
Neus ff rond:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef WebForce het volgende:
Ik zal deze telefoon ook wel willen, maar ik heb al een abonnement, de telefoon die ik nu heb wil niet meer opladen (SE T610). Waar kan ik deze telefoon goedkoop krijgen?
Nee. Geen wifiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef hardcorebass het volgende:
Niet, zit toch geen wifi op :S
bij mij zaten er van die bonnen in de telefoon doos....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef merino het volgende:
Waar horen die coupons voor de 512mb memory kaart en de Bluetooth media center eigenlijk te zitten?
In het kleine doosje van de telefoon of in de grote doos waar kleine doosje en contract + andere papieren in zit?
Ja dat dacht ik al.. haha!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Geen wifi![]()
![]()
Hoe komen ze dr op![]()
Enige manier is connecten via je datakabel, met je pjoeter![]()
Hoe werkt dat dan als je foto's wil bloggen via je draadloze netwerk. Of kan dat niet en begrijp ik het helemaal verkeerd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Geen wifi![]()
![]()
Hoe komen ze dr op![]()
Enige manier is connecten via je datakabel, met je pjoeter![]()
Uploaden gaat via gprs. Je moet dan een "site" aanmaken op de SE site, waar je je foto's kan bloggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan als je foto's wil bloggen via je draadloze netwerk. Of kan dat niet en begrijp ik het helemaal verkeerd...
http://www.bright.nl/uitpakparty-k800i-ii
1. Kan niet. Je zal moeten inloggen middels internet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef addictivebeat het volgende:
Weet iemand hoe je hotmail direct in je emailvakje kan krijgen? of moet je daarvoor persé via internet inloggen?
Weet iemand hoe je het piepje kan uitschakelen die je hoort aan het begin als je een geluidsopname wilt maken?
Het kan via de bijgeleverde kabel of via bluetoothquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef hardcorebass het volgende:
Niet, zit toch geen wifi op :S
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:48 schreef hardcorebass het volgende:
Ja duh, maar het ging toen over connecten met een wireless netwerk, dat kan dus niet.
ja vind ik ook beetje vaag. Waarom werkt ie niet op de pcquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Het mediacenter is speciaal bedoeld om op je TV/computerbeelscherm afbeeldingen te bekijken, dus je zult er idd geen foto's mee naar je computer kunnen sturen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:50 schreef merino het volgende:
[..]
Speaker had alleen wel wat luider gekunt...
haha, dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
My god, wat ziet de PC de eerste keer veel nieuwe dingen als je em installeert
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
De telefoon wil alleen nog niet connecten met de PC. Doe ik iets verkeerd?
Ja, dat laatste doet ie dus niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallen![]()
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:55 schreef RonaldM het volgende:
Ook ik ben vanaf vandaag eigenaar van de SonyEricsson K800i,. Wat een compleet pakket (in zo'n klein doosje). De bestelbon voor een gratis 512 Mb geheugenkaart en de Sony Ericcson Mediacenter MMV-200 heb ik op de bus gedaan. Nu eerst netjes 3 uurtjes aan de lader en dan ga ik er mee aan de slag.
Hij is retour afzenderquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.
Lekker kutquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:06 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Hij is retour afzender: ik heb de trilstand ingeschakeld zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing alleen werkt de functie niet. Ook de 'triltest' via het servicemenu heeft geen effect. Door zacht tikken tegen de behuizing ging hij met tegenzin wat trillen maar dat is volgens mij niet de bedoeling, een geval van DOA.
Dus over 10 (werk)dagen krijg ik volgens de ingesloten brief een nieuwe. Nu blijf ik dus maar een beetje verlekkerd jullie verhalen lezen.....
1) neequote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Stienn het volgende:
Even een paar vragen over deze telefoon, 1) gaat dat klepje van de lens niet snel kapot en 2) hoeveel smsjes e.d kunnen er opgeslagen worden?
Dat valt volgens mij wel mee, ik heb er zowel bij deze als bij mijn W800 nooit gedoe mee gehad, terwijl ik hem altijd in mijn broekzak heb, dus stof genoeg.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat joystikje, dat ging altijd bij andere Sony-Ericcsons kapot..
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Klopt het dat er nu geen stof meer in kan komen ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat joystikje, dat ging altijd bij andere Sony-Ericcsons kapot..
Klopt nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Klopt het dat er nu geen stof meer in kan komen ofzo?
Zoveel problemen? De mensen die last hebben klagen erover, de mensen die geen last hebben hoor je niet en zijn dus niet te tellen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die joystick er ingelaten, als er zoveel problemen mee waren?
Heb net twee collega's even langsgesuurd bij de Belcompany TforTelecom in Nieuwegein;quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft hem ook.
TIP: Die M2 kaarten waren bij de Belcompany volop te krijgen. Hier in Utrecht zeker![]()
Maar dan komt er weer een mep administratie/pick-pack/kosten bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef hardcorebass het volgende:
Internet bestellen, veel goedkoper
Die dingen worden gewoon niet uitgeleverd door Sony; heb op 16-08-06 bij empc.nl besteld, wordt netjes door ze op de hoogte gehouden, maar nog niets gekregen. Nu hangt mijn leven er niet van af gelukkig, maar is wel irritant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heb net twee collega's even langsgesuurd bij de Belcompany TforTelecom in Nieuwegein;
M2 512 vroegen ze 50 euro voor, 1gb was 70 euro. Wat een afzetters
Weet iemand in Utrecht of omstreken een goedkoper adres? Plover in Nieuwegein gaat ze voorlopig niet krijgen.
Mwoah. Zou hem eerst ff met de batterij ERUIT in de zon leggen. Paar dagen laten drogen en opnieuw proberen aan te zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef hardcorebass het volgende:
20 seconden in de oven, let op: niet magnetron!
Op de bovenkant van je batterij (bij de contactpuntjes) zit een wit stickertje die roze kleurt zodra er water bij komt. Bij jou zou die dus roze moeten zijn. Daaraan kan SE oa zien dat er sprake is van waterschade.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef nogal het volgende:
Het is vorige week zaterdag gebeurd, en heeft toen tot donderdag liggen drogen, hierna heb ik hem
een nacht aan de oplader gelegt en toen proberen op te starten en toen deed hij dat van dat hij bij het menu uitviel dus. Maar het vreemde is dat als ik het demo filmpje laat draaien als je hem opstart zonder simkaart, hij wel blijft door spellen. Zou ik hem kunnen opsturen en zeggen dat hij ineens niks meer deed of zien ze dan ergens aan dat hij in het water heeft gelegen *als je hem goed heb laten drogen) ?
Naar je toe trekken. Onderaan zit een beetje ruimte, waar je er een nagel of iets dergelijks onder kan zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Roi het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren! Ziet er echt super uit! ff kijken of er mooie themes en etc. voor te downloaden zijn(SE
)
Ik heb een (dom) vraagje, hoe krijg je dat klepje waar de memory stick in moet open ? Schuiven of naar je toe trekken ?
Dat kan je wel stellen, als ik de posts zo lees was ik de enige met een niet werkende trilfunctie. Heeft iemand ervaring met dat retourproces van Hi.nl? Krijg je nog een bevestiging en hoe zit dat met het maken van een afspraak met de koerier?quote:
Dit topic is er voor om alle vragen rond de K800, in dit topic te stellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb hem sinds vandaagmaar ik heb dit probleem. Software,,,,
Ik heb er geen antwoord op!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:37 schreef Drumpie het volgende:
Geef dan antwoord!
Dan ook niet zeurenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef Drumpie het volgende:
Ik geef geen 300 pleuro aan legale aan uit...
Alleen als je het gebruikt hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
Foon bevalt me supergoed....
Alleen mn 512 kaartje is nogsteeds niet binnen, nogmaar ff afw88
Btw iemand enig ID wat dat UMTS kost? Gister heeft dat op de een of andere vage manier een tijdje aangestaan in een dronken bui van mij. Zal wel verrekte duur zijn![]()
ow owkee, ik zal alleen dat logo'tje staat dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen als je het gebruikt hoor![]()
Bereik kost nog steeds niks![]()
Heb ik ook jahquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook begin van deze week de K800i gehaald met abbo
echt een super ding, bluetooth enzo werkt echt goed. Ook fotos van goede kwaliteit, alleen die standaard oordopjes flikkeren elke keer uit mn oor :$
screenprotector ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb ik ook jah![]()
Kheb ook een screenprotector bestelt iemand hier ervaring mee?
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.aspquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
screenprotector ?
nopewel kaartje ingestuurd voor de 512 mb geheugen erbij
je gaat naar bestandbeheer, muziek, je muziek nummer, en dan MEER, verzenden, via BTquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:35 schreef Drumpie het volgende:
hoe werkt dat bluetooth want ik kan de muziek bijv van de andere mobiel niet zien, bij de functie verbind. toestellen, maar hij kan mij wel het genodigde sturen, hoe kan ik dat ook?
Erg soepel. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:29 schreef krazny het volgende:
Hoe zit het met het 'schuifje' aan de achterkant voor je camera? Ik heb het idee dat deze heeeel erg soepel heen en weer gaat? TE soepel misschien?
Is dat een op maat gemaakte screenprotector of moest je zelf nog een en ander op maat maken/knippen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:51 schreef Snelwagen het volgende:
Mn screenprotector is binnen![]()
heb ik geen last meer als ik mn mobiel uitleen, en iemand zegt dat het een touchscreen is. Kan ik weer gaan poetsen![]()
Gelukkig zit er nog geen krasje op mn scherm
Het schijnt zo te zijn, dat ze bij SE adviseren de telefoon niet helemaal te laten leeglopen. Erg vaag. Jouw probleem zou hier een gevolg van zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef wouter1988 het volgende:
Heb een probleem met mijn k800:
Toen de batterij gister leeg was heb ik hem uitgezet om hem thuis op te laden. Nu wil het echter dat de telefoon niet meer aangaat, en hij laadt niet op. De vorige keer kwam er nog zo'n schermpje te staan (bezig met opladen) terwijl de telefoon uit stond maar nu reageert hij nergens meer op.
Heb al geprobeerd de batterij er opnieuw in te stoppen maar niks helpt. Iemand nog meer dit probleem gehad?
dat doe ik standaard al nietquote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn, dat ze bij SE adviseren de telefoon niet helemaal te laten leeglopen. Erg vaag. Jouw probleem zou hier een gevolg van zijn.
op maat gemaaktquote:Op zondag 10 september 2006 09:42 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Is dat een op maat gemaakte screenprotector of moest je zelf nog een en ander op maat maken/knippen?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat doe ik standaard al niet
zelfs niet bij mn oude toestel. Zodra ik zie dat ik nog maar 1 streepje heb (op oude phone) ging hijgleijk in de lader.
Deze phone pas 2 keer opgeladen deze week
damn wat doe jij er dan wel niet mee op een dagquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ik heb hem bijna elke nacht aan de lading
6x per week ofzo
Ik vind dat fotograveer spel wel leuk, alleen zo uitgespeeldquote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn wat doe jij er dan wel niet mee op een dag
iemand nog een leuk spel om erop te zetten?
ben het golven al zat
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26413375 en http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Games/quote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik vind dat fotograveer spel wel leuk, alleen zo uitgespeeld![]()
Die spellen van een w800i doen allemaal raar bij mij, dus als iemand nog een goede site ofzo dr voor heeft hoor ik het ook graag
Gratis te downloaden of...?quote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
The Sims 2 is wel leuk om te doen.
Gekregen van een vriend van me via bluetooth, even kijken of ik het installatiebestandje nog heb..quote:
dan moet je de instellingen even verandernquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind de foto's met de k800i eigenlijk tegenvallen. Ik zie niet echt een verbetering tov. de k750i.
Scheelt een MP manquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind de foto's met de k800i eigenlijk tegenvallen. Ik zie niet echt een verbetering tov. de k750i.
Ligt helemaal aan jezelf.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn de ideale instellingen volgens jullie trouwens?
En dat heeft hoe precies specifiek betrekking op de K800?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:07 schreef bartbh het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk precies met het ontvangen van mms'sjes? Moet je betalen voor het ontvangen voor mms'jes? Volgens de Hi.nl site is het gratis "Het ontvangen van MMS-berichten is gratis." Maar ik heb het idee dat je voor het binnenhalen wel gewoon dataverkeer moet betalen?
foto spelletje ook alweer uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
dan moet je de instellingen even verandern![]()
dat foto spelletje is wel grappig ja![]()
blijft een leuke telefoon![]()
Tarief mms versturen (abonnementen) v.a. 5 ct per berichtquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:07 schreef bartbh het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk precies met het ontvangen van mms'sjes? Moet je betalen voor het ontvangen voor mms'jes? Volgens de Hi.nl site is het gratis "Het ontvangen van MMS-berichten is gratis." Maar ik heb het idee dat je voor het binnenhalen wel gewoon dataverkeer moet betalen?
quote:[b]Let op:mms-berichten ontvangen binnen Nederland is gratis mms-berichten ontvangen in het buitenland kost het dataverkeer ervan, tegen buitenlands tarief voor mms versturen vanuit het buitenland betaal je hetzelfde als in Nederland plus het dataverkeer ervan, tegen buitenlands tarief Met PrePay is het niet mogelijk mms te versturen of ontvangen in het buitenland
Ja, dat had ik gezien. Maar ik bedoel meer of er verschil zit tussen het ontvangen van een mmsje en het daadwerkelijk ophalen/downloaden naar je mobiel. Want volgende de Hi site kost het ontvangen geen geld, maar als ik een mmsje krijg dan begint m'n wereldbolletje te draaien en volgende de saldocheck heb ik data ter grootte van het mmsje verbruikt.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Tarief mms versturen (abonnementen) v.a. 5 ct per bericht
Zie Hi.nl
[..]
Gooi dat eens in een mailtje naar Hi, ik (wij) ben erg benieuwd naar de reactie.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef bartbh het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien. Maar ik bedoel meer of er verschil zit tussen het ontvangen van een mmsje en het daadwerkelijk ophalen/downloaden naar je mobiel. Want volgende de Hi site kost het ontvangen geen geld, maar als ik een mmsje krijg dan begint m'n wereldbolletje te draaien en volgende de saldocheck heb ik data ter grootte van het mmsje verbruikt.
Dus ik heb het idee dat 'ontvangen van mms gratis' een beetje (behoorlijk) misleidend is. Dat er dus verschil zit tussen ontvangen/krijgen van een mmsje en het binnenhalen/downloaden naar je telefoon ervan.
denk wel, ik heb hem ook gehadquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Is het trouwens bij elke K800i dat je een briefje er bij krijgt waarmee je een 512 kaartje gratis krijgt?
Anders lees je het topic even.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:02 schreef Stienn het volgende:
Hmz, iemand hier die het ook bij een T-mobile heeft gekregen?
Is voor zover ik weet enkel bij KPNquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Is het trouwens bij elke K800i dat je een briefje er bij krijgt waarmee je een 512 kaartje gratis krijgt?
Was dat maar zoquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Da's bij webshops, die hebben geen voorraad van die kaartjes meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef Stienn het volgende:
Zo'n kaartje kost gelukkig maar 26 euro voor 512 mb.. en 49 voor een gig
@EdvandeBerg, wat moest jij extra betalen, voor de telefoon zelf?
Ik werd zelf gebeld door T-Mobile, doen ze standaard als je abonnement bijna afloopt. Maar ik zou zeggen, bel ze eens en vraag wat ze je kunnen aanbiden.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef Stienn het volgende:
Waar heb je hem laten verlengen? Gewoon bij een t-mobile shop? of heb je hem laten opsturen? Want ik ga m'n abonnement ook verlengen omdat gister m'n telefoon is overleden..
enfin, http://www.memoryshop.nl/(...)D-rIcCFUxqMAodQH0rjQ hebben ze ze nog wel!
Dat bedoel ik. Ik heb al wat sites geprobeerd en overal hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Stienn het volgende:
Met die webshop heb ik geen ervaring!
Ik snap daar niks van. Ze verlengen dus al maanden van te voren.quote:Maar ik had gister t-mobile aan de telefoon als ik nu m'n contract een jaar verleng kan ik hem voor 30 euro kopen! Want dit kontract is pas over 6 maand afgelopen.
Heb net een mailtje verstuurd naar Hi, nu dus nog ff wachten op de reactie.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Gooi dat eens in een mailtje naar Hi, ik (wij) ben erg benieuwd naar de reactie.
kan 2 weken duren, ik wacht al 5 dagenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef hardcorebass het volgende:
Als jij hem de komende dagen binnenkrijgt, dan de rest ook![]()
Nu weet iedereen iig wanneer ze hem ongeveer kunnen verwachten
Met de volumeknopjes aan de rechterkant, denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
Hoe zet je het volume van de radio wat harder? Als ik radio luister op de fiets hoor ik vrij weinig als er een auto langskomt..
Die staat al op zn hardstquote:Op donderdag 14 september 2006 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met de volumeknopjes aan de rechterkant, denk ik![]()
Andere doppie's kopen.quote:
Ja, die in ear dopjes. Best te kopen bij sony ericsson webshop denk ik?quote:
Omgevingsgeluid is afgesloten. Je hoort dus alleen puur muziek. Je zal hem eerder zachter zetten, dan harder. Dingen zitten tegen je trommelvliezenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, die in ear dopjes. Best te kopen bij sony ericsson webshop denk ik?
Maar scheelt dat in volume?
Ja. Staat er op, boven het joystickje. Ikzelf stoor me er niet aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:07 schreef Stienn het volgende:
@edvanderberg, staat er trouwens nog ergens op de telefoon T-mobile? Nee toch? Dat vindt ik altijd zo lelijk..
Of je probeert, net als ik, zo'n verloopstukje van de W800 te scoren. Da's dus zo'n stekkertje zoals we kennen van de moderne SE toestellen met aan de andere kant een hoofdtelefoonaansluiting. Je kunt daar iedere willekeurige hoofdtelefoon met minijackplug op aansluiten. Haal je net als ik een hendig sjieke Sennheiser headset erbij en je bent het heertje!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
Hoe zet je het volume van de radio wat harder? Als ik radio luister op de fiets hoor ik vrij weinig als er een auto langskomt..
je kan ook nog bij de muziekplayer bij meer en dan instellingen en dan equalizer. Daar kun je ook nog eea instellenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, die in ear dopjes. Best te kopen bij sony ericsson webshop denk ik?
Maar scheelt dat in volume?
nee, en mijn 512 mb kaartje ook nog niet. Is nu al 2 weken geleden ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef bartbh het volgende:
Iemand die al een mediacenter heeft gekregen bij een Hi abonnement besteld via Hi.nl? Dus niet van KPN.
Ik mijn 512 MB kaartje ook niet. Ik ga maandag maar eens ff bellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:38 schreef merino het volgende:
[..]
nee, en mijn 512 mb kaartje ook nog niet. Is nu al 2 weken geleden ofzo
ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mijn 512 MB kaartje ook niet. Ik ga maandag maar eens ff bellen.
Dan weten we over 3 werkdagen meerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef bartbh het volgende:
[..]
Heb net een mailtje verstuurd naar Hi, nu dus nog ff wachten op de reactie.
jah ik ook, alleen weet ik niet waarnaar toequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mijn 512 MB kaartje ook niet. Ik ga maandag maar eens ff bellen.
SonyEricsson? Ik heb navraag gedaan overd die MV-200 mediacenter en dezelfde dag een reactie dat de levertijd ongeveer 28 dagen is. Wie weet hebben ze die gegevens ook voor die 512 MB geheugenkaart....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah ik ook, alleen weet ik niet waarnaar toe![]()
Omdat heel veel mensen vergeten de bon/voucher in te sturen? Dat geeft dus een flinke besparingquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef Drumpie het volgende:
het kan heel lang duren, ik snap ook niet waarom ze die niet gewoon bij leveren zoals bij de W810i
Looks clear to me...quote:Beste Bart,
Bedankt voor je e-mail.
Het ontvangen van een mms-bericht is inderdaad gratis. Ook voor het 'ophalen' van het mms-bericht zullen geen kosten in rekening worden gebracht.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bianca Baas
Klantenservice Hi
ooowquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen vergeten de bon/voucher in te sturen? Dat geeft dus een flinke besparing![]()
Let's MMS, ik met zeggen nu ik mijn SE heb en MMS voor Hi hetzelfde kost als SMS ik alleen nog maar MMS'jes stuur. Tot wanhoop van m'n vriendinquote:
Hmm, ik weet het niet. Als ik 'SALDO' sms naar 1244 heb ik toch weer dataverkeer gebruikt, dus ik heb het idee dat er voor het versturen of ophalen toch dataverkeer in rekening wordt gebracht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Let's MMS, ik met zeggen nu ik mijn SE heb en MMS voor Hi hetzelfde kost als SMS ik alleen nog maar MMS'jes stuur. Tot wanhoop van m'n vriendin![]()
Kvind zon ding maar lomp hoor....quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef hardcorebass het volgende:
http://mobile.brando.com.hk/CrystalCaseK800i.php deze ga ik binnekort bestellen, vind hem er zo nog mooier uitzienkost 13 euro inclusief verzenden.
Ook mooi dat het klepje niet meer perongeluk open kan gaan van de camera.
Ik had laatst in de kroeg mn internet aanzet, zomaar uit het niets. Heeft minstens en half uur aan gestaan...quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef hardcorebass het volgende:
Het is opzich wel lomp, maar als je vaak uitgaat en naar feestjes gaat dan is dat echt wel een uitkomst, geen krassen etc. en hijs niet eens zo lelijk zo
Heb ik ook al gehad. Knap waardeloos!quote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had laatst in de kroeg mn internet aanzet, zomaar uit het niets. Heeft minstens en half uur aan gestaan...
maar volgens mij geen data overdracht. (dan kost het niets tog?)
Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..) In mijn laatste saldo SMS van 18-9 14:41 staat 0,737MB t.w.v. ¤ 7.36 (duur trouwens). Ik hem mezelf net 4 MMS'jes (4x 43kb) gezonden, ik zal straks weer mijn saldo opvragen om te kijken wat er is gebeurt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef bartbh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Als ik 'SALDO' sms naar 1244 heb ik toch weer dataverkeer gebruikt, dus ik heb het idee dat er voor het versturen of ophalen toch dataverkeer in rekening wordt gebracht.![]()
Ik heb een dummy account ingesteld voor internet (gsmdata met telnr 0), dus daarvan kan ik geen dataverbruik hebben. Dus het enige wat overblijft is mms lijkt mij toch?quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..)
quote:Melding GPRS EUR 0-abonnement: Verbruik 0.139MB. t.w.v. ¤1,53 sinds factuur 03 september
Update 15:13: dataverbruik en kosten staan nog steeds hetzelfde, ik zal morgen nog eens kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..) In mijn laatste saldo SMS van 18-9 14:41 staat 0,737MB t.w.v. ¤ 7.36 (duur trouwens). Ik hem mezelf net 4 MMS'jes (4x 43kb) gezonden, ik zal straks weer mijn saldo opvragen om te kijken wat er is gebeurt.
Hoelang wach je al ik al 8 dagen, maar dat kan super lang duren tot 1 maandquote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef Messenga het volgende:
Eens ff met Sony Ericsson bellen, die zorgen toch dat je die 512 MB kaartjes krijgt?
bijna 3 week.quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hoelang wach je al ik al 8 dagen, maar dat kan super lang duren tot 1 maand
De mijne begint ook waziger aan te voelen, maar werkt verder nog okéquote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef LeT0W het volgende:
ben ik de eerste die al problemen krijgt met de mini joystick?
naar beneden doet het soms niet goed.
Ziet er goed uit, maar die tas van Krusell ziet er ook netjes uit, zie ook de afbeelding hier.quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef hardcorebass het volgende:
http://mobile.brando.com.hk/CrystalCaseK800i.php deze ga ik binnekort bestellen, vind hem er zo nog mooier uitzienkost 13 euro inclusief verzenden.
Ook mooi dat het klepje niet meer perongeluk open kan gaan van de camera.
En maak dan ff wat picsquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef hardcorebass het volgende:
Ik vind dat leer zo klote eruit zien, zo gay achtig ofzo
Als ik dat hoesje binnenheb zal ik wel ff melden wat ik ervan vind
Gefeliciteerd, ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat ze week 38/39 de back orders versturen en vanaf dat moment weer binnen 28 dagen kunnen leveren. Ik hoop dus binnenkort zo'n zelfde briefje te ontvangen, met bijlage natuurlijk..quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaar kreeg ik het volgende bericht op de post
![]()
.......
![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef bartbh het volgende:
Ik heb hem vandaag ook gekregen![]()
Nu nog ff afwachten of dat mediacenter ook nog gaat komen.
Is er al iemand die dat mediacenter heeft gekregen icm een Hi abonnement? (dus geen KPN)
Jawel. Doorspoelen kan met je joystick.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef Crazykill het volgende:
Nog een vraagje over de W810i, kan je daar bij de video's niet doorspoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |