Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..) In mijn laatste saldo SMS van 18-9 14:41 staat 0,737MB t.w.v. ¤ 7.36 (duur trouwens). Ik hem mezelf net 4 MMS'jes (4x 43kb) gezonden, ik zal straks weer mijn saldo opvragen om te kijken wat er is gebeurt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef bartbh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Als ik 'SALDO' sms naar 1244 heb ik toch weer dataverkeer gebruikt, dus ik heb het idee dat er voor het versturen of ophalen toch dataverkeer in rekening wordt gebracht.![]()
Ik heb een dummy account ingesteld voor internet (gsmdata met telnr 0), dus daarvan kan ik geen dataverbruik hebben. Dus het enige wat overblijft is mms lijkt mij toch?quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..)
quote:Melding GPRS EUR 0-abonnement: Verbruik 0.139MB. t.w.v. ¤1,53 sinds factuur 03 september
Update 15:13: dataverbruik en kosten staan nog steeds hetzelfde, ik zal morgen nog eens kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Zie je in de SALDO sms van 1244 naast het dataverbruik ook de kosten van de dataverbruik omhoog gaan? Ik kan me zo voorstellen dat ze daar wel onderscheid in kunnen maken (verbruik xxx MB t.w.v. ¤ x.xx sinds factuur van..) In mijn laatste saldo SMS van 18-9 14:41 staat 0,737MB t.w.v. ¤ 7.36 (duur trouwens). Ik hem mezelf net 4 MMS'jes (4x 43kb) gezonden, ik zal straks weer mijn saldo opvragen om te kijken wat er is gebeurt.
Hoelang wach je al ik al 8 dagen, maar dat kan super lang duren tot 1 maandquote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef Messenga het volgende:
Eens ff met Sony Ericsson bellen, die zorgen toch dat je die 512 MB kaartjes krijgt?
bijna 3 week.quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hoelang wach je al ik al 8 dagen, maar dat kan super lang duren tot 1 maand
De mijne begint ook waziger aan te voelen, maar werkt verder nog okéquote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef LeT0W het volgende:
ben ik de eerste die al problemen krijgt met de mini joystick?
naar beneden doet het soms niet goed.
Ziet er goed uit, maar die tas van Krusell ziet er ook netjes uit, zie ook de afbeelding hier.quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef hardcorebass het volgende:
http://mobile.brando.com.hk/CrystalCaseK800i.php deze ga ik binnekort bestellen, vind hem er zo nog mooier uitzienkost 13 euro inclusief verzenden.
Ook mooi dat het klepje niet meer perongeluk open kan gaan van de camera.
En maak dan ff wat picsquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef hardcorebass het volgende:
Ik vind dat leer zo klote eruit zien, zo gay achtig ofzo
Als ik dat hoesje binnenheb zal ik wel ff melden wat ik ervan vind
Gefeliciteerd, ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat ze week 38/39 de back orders versturen en vanaf dat moment weer binnen 28 dagen kunnen leveren. Ik hoop dus binnenkort zo'n zelfde briefje te ontvangen, met bijlage natuurlijk..quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaar kreeg ik het volgende bericht op de post
![]()
.......
![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef bartbh het volgende:
Ik heb hem vandaag ook gekregen![]()
Nu nog ff afwachten of dat mediacenter ook nog gaat komen.
Is er al iemand die dat mediacenter heeft gekregen icm een Hi abonnement? (dus geen KPN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |