Misschien dat je wat hebt aan http://home.versatel.nl/s(...)en_met_je_mobiel.htm en http://gathering.tweakers(...)s/1150916/0#software (ff scrollen naar Opera mini)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook de trotseeigenaar van een K800I
beetje dingen aant uitproberen het afgelopen half uur...
Maar hoe kun je internetten via een draadloos netwerk thuis als je je foto's wilt bloggen?
Neus ff rond:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef WebForce het volgende:
Ik zal deze telefoon ook wel willen, maar ik heb al een abonnement, de telefoon die ik nu heb wil niet meer opladen (SE T610). Waar kan ik deze telefoon goedkoop krijgen?
Nee. Geen wifiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef hardcorebass het volgende:
Niet, zit toch geen wifi op :S
bij mij zaten er van die bonnen in de telefoon doos....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef merino het volgende:
Waar horen die coupons voor de 512mb memory kaart en de Bluetooth media center eigenlijk te zitten?
In het kleine doosje van de telefoon of in de grote doos waar kleine doosje en contract + andere papieren in zit?
Ja dat dacht ik al.. haha!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Geen wifi![]()
![]()
Hoe komen ze dr op![]()
Enige manier is connecten via je datakabel, met je pjoeter![]()
Hoe werkt dat dan als je foto's wil bloggen via je draadloze netwerk. Of kan dat niet en begrijp ik het helemaal verkeerd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Geen wifi![]()
![]()
Hoe komen ze dr op![]()
Enige manier is connecten via je datakabel, met je pjoeter![]()
Uploaden gaat via gprs. Je moet dan een "site" aanmaken op de SE site, waar je je foto's kan bloggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan als je foto's wil bloggen via je draadloze netwerk. Of kan dat niet en begrijp ik het helemaal verkeerd...
http://www.bright.nl/uitpakparty-k800i-ii
1. Kan niet. Je zal moeten inloggen middels internet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef addictivebeat het volgende:
Weet iemand hoe je hotmail direct in je emailvakje kan krijgen? of moet je daarvoor persé via internet inloggen?
Weet iemand hoe je het piepje kan uitschakelen die je hoort aan het begin als je een geluidsopname wilt maken?
Het kan via de bijgeleverde kabel of via bluetoothquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef hardcorebass het volgende:
Niet, zit toch geen wifi op :S
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:48 schreef hardcorebass het volgende:
Ja duh, maar het ging toen over connecten met een wireless netwerk, dat kan dus niet.
ja vind ik ook beetje vaag. Waarom werkt ie niet op de pcquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Het mediacenter is speciaal bedoeld om op je TV/computerbeelscherm afbeeldingen te bekijken, dus je zult er idd geen foto's mee naar je computer kunnen sturen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:50 schreef merino het volgende:
[..]
Speaker had alleen wel wat luider gekunt...
haha, dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
My god, wat ziet de PC de eerste keer veel nieuwe dingen als je em installeert
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
De telefoon wil alleen nog niet connecten met de PC. Doe ik iets verkeerd?
Ja, dat laatste doet ie dus niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallen![]()
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:55 schreef RonaldM het volgende:
Ook ik ben vanaf vandaag eigenaar van de SonyEricsson K800i,. Wat een compleet pakket (in zo'n klein doosje). De bestelbon voor een gratis 512 Mb geheugenkaart en de Sony Ericcson Mediacenter MMV-200 heb ik op de bus gedaan. Nu eerst netjes 3 uurtjes aan de lader en dan ga ik er mee aan de slag.
Hij is retour afzenderquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.
Lekker kutquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:06 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Hij is retour afzender: ik heb de trilstand ingeschakeld zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing alleen werkt de functie niet. Ook de 'triltest' via het servicemenu heeft geen effect. Door zacht tikken tegen de behuizing ging hij met tegenzin wat trillen maar dat is volgens mij niet de bedoeling, een geval van DOA.
Dus over 10 (werk)dagen krijg ik volgens de ingesloten brief een nieuwe. Nu blijf ik dus maar een beetje verlekkerd jullie verhalen lezen.....
1) neequote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Stienn het volgende:
Even een paar vragen over deze telefoon, 1) gaat dat klepje van de lens niet snel kapot en 2) hoeveel smsjes e.d kunnen er opgeslagen worden?
Dat valt volgens mij wel mee, ik heb er zowel bij deze als bij mijn W800 nooit gedoe mee gehad, terwijl ik hem altijd in mijn broekzak heb, dus stof genoeg.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat joystikje, dat ging altijd bij andere Sony-Ericcsons kapot..
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Klopt het dat er nu geen stof meer in kan komen ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat joystikje, dat ging altijd bij andere Sony-Ericcsons kapot..
Klopt nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Klopt het dat er nu geen stof meer in kan komen ofzo?
Zoveel problemen? De mensen die last hebben klagen erover, de mensen die geen last hebben hoor je niet en zijn dus niet te tellen.quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die joystick er ingelaten, als er zoveel problemen mee waren?
Heb net twee collega's even langsgesuurd bij de Belcompany TforTelecom in Nieuwegein;quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft hem ook.
TIP: Die M2 kaarten waren bij de Belcompany volop te krijgen. Hier in Utrecht zeker![]()
Maar dan komt er weer een mep administratie/pick-pack/kosten bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef hardcorebass het volgende:
Internet bestellen, veel goedkoper
Die dingen worden gewoon niet uitgeleverd door Sony; heb op 16-08-06 bij empc.nl besteld, wordt netjes door ze op de hoogte gehouden, maar nog niets gekregen. Nu hangt mijn leven er niet van af gelukkig, maar is wel irritant.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heb net twee collega's even langsgesuurd bij de Belcompany TforTelecom in Nieuwegein;
M2 512 vroegen ze 50 euro voor, 1gb was 70 euro. Wat een afzetters
Weet iemand in Utrecht of omstreken een goedkoper adres? Plover in Nieuwegein gaat ze voorlopig niet krijgen.
Mwoah. Zou hem eerst ff met de batterij ERUIT in de zon leggen. Paar dagen laten drogen en opnieuw proberen aan te zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef hardcorebass het volgende:
20 seconden in de oven, let op: niet magnetron!
Op de bovenkant van je batterij (bij de contactpuntjes) zit een wit stickertje die roze kleurt zodra er water bij komt. Bij jou zou die dus roze moeten zijn. Daaraan kan SE oa zien dat er sprake is van waterschade.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef nogal het volgende:
Het is vorige week zaterdag gebeurd, en heeft toen tot donderdag liggen drogen, hierna heb ik hem
een nacht aan de oplader gelegt en toen proberen op te starten en toen deed hij dat van dat hij bij het menu uitviel dus. Maar het vreemde is dat als ik het demo filmpje laat draaien als je hem opstart zonder simkaart, hij wel blijft door spellen. Zou ik hem kunnen opsturen en zeggen dat hij ineens niks meer deed of zien ze dan ergens aan dat hij in het water heeft gelegen *als je hem goed heb laten drogen) ?
Naar je toe trekken. Onderaan zit een beetje ruimte, waar je er een nagel of iets dergelijks onder kan zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Roi het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren! Ziet er echt super uit! ff kijken of er mooie themes en etc. voor te downloaden zijn(SE
)
Ik heb een (dom) vraagje, hoe krijg je dat klepje waar de memory stick in moet open ? Schuiven of naar je toe trekken ?
Dat kan je wel stellen, als ik de posts zo lees was ik de enige met een niet werkende trilfunctie. Heeft iemand ervaring met dat retourproces van Hi.nl? Krijg je nog een bevestiging en hoe zit dat met het maken van een afspraak met de koerier?quote:
Dit topic is er voor om alle vragen rond de K800, in dit topic te stellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb hem sinds vandaagmaar ik heb dit probleem. Software,,,,
Ik heb er geen antwoord op!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:37 schreef Drumpie het volgende:
Geef dan antwoord!
Dan ook niet zeurenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef Drumpie het volgende:
Ik geef geen 300 pleuro aan legale aan uit...
Alleen als je het gebruikt hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:01 schreef Snelwagen het volgende:
Foon bevalt me supergoed....
Alleen mn 512 kaartje is nogsteeds niet binnen, nogmaar ff afw88
Btw iemand enig ID wat dat UMTS kost? Gister heeft dat op de een of andere vage manier een tijdje aangestaan in een dronken bui van mij. Zal wel verrekte duur zijn![]()
ow owkee, ik zal alleen dat logo'tje staat dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen als je het gebruikt hoor![]()
Bereik kost nog steeds niks![]()
Heb ik ook jahquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook begin van deze week de K800i gehaald met abbo
echt een super ding, bluetooth enzo werkt echt goed. Ook fotos van goede kwaliteit, alleen die standaard oordopjes flikkeren elke keer uit mn oor :$
screenprotector ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb ik ook jah![]()
Kheb ook een screenprotector bestelt iemand hier ervaring mee?
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.aspquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
screenprotector ?
nopewel kaartje ingestuurd voor de 512 mb geheugen erbij
je gaat naar bestandbeheer, muziek, je muziek nummer, en dan MEER, verzenden, via BTquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:35 schreef Drumpie het volgende:
hoe werkt dat bluetooth want ik kan de muziek bijv van de andere mobiel niet zien, bij de functie verbind. toestellen, maar hij kan mij wel het genodigde sturen, hoe kan ik dat ook?
Erg soepel. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:29 schreef krazny het volgende:
Hoe zit het met het 'schuifje' aan de achterkant voor je camera? Ik heb het idee dat deze heeeel erg soepel heen en weer gaat? TE soepel misschien?
Is dat een op maat gemaakte screenprotector of moest je zelf nog een en ander op maat maken/knippen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:51 schreef Snelwagen het volgende:
Mn screenprotector is binnen![]()
heb ik geen last meer als ik mn mobiel uitleen, en iemand zegt dat het een touchscreen is. Kan ik weer gaan poetsen![]()
Gelukkig zit er nog geen krasje op mn scherm
Het schijnt zo te zijn, dat ze bij SE adviseren de telefoon niet helemaal te laten leeglopen. Erg vaag. Jouw probleem zou hier een gevolg van zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef wouter1988 het volgende:
Heb een probleem met mijn k800:
Toen de batterij gister leeg was heb ik hem uitgezet om hem thuis op te laden. Nu wil het echter dat de telefoon niet meer aangaat, en hij laadt niet op. De vorige keer kwam er nog zo'n schermpje te staan (bezig met opladen) terwijl de telefoon uit stond maar nu reageert hij nergens meer op.
Heb al geprobeerd de batterij er opnieuw in te stoppen maar niks helpt. Iemand nog meer dit probleem gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |