ja vind ik ook beetje vaag. Waarom werkt ie niet op de pcquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Het mediacenter is speciaal bedoeld om op je TV/computerbeelscherm afbeeldingen te bekijken, dus je zult er idd geen foto's mee naar je computer kunnen sturen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zal vandaag ook die bon voor zon mediacenter eens op de post doen....
maar kun je daar alleen bestanden mee naar je TV doorsturen?![]()
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:50 schreef merino het volgende:
[..]
Speaker had alleen wel wat luider gekunt...
haha, dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
My god, wat ziet de PC de eerste keer veel nieuwe dingen als je em installeert
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
De telefoon wil alleen nog niet connecten met de PC. Doe ik iets verkeerd?
Ja, dat laatste doet ie dus niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je krijgt een pop-up of 8 van XP. Al die drivers installeren (automatisch keizen), pc rebooten en knallen![]()
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:55 schreef RonaldM het volgende:
Ook ik ben vanaf vandaag eigenaar van de SonyEricsson K800i,. Wat een compleet pakket (in zo'n klein doosje). De bestelbon voor een gratis 512 Mb geheugenkaart en de Sony Ericcson Mediacenter MMV-200 heb ik op de bus gedaan. Nu eerst netjes 3 uurtjes aan de lader en dan ga ik er mee aan de slag.
Hij is retour afzenderquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan er gelijk mee aan de slag. Batterij is voor 60% geladen vanuit de fabriek.
Lekker kutquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:06 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Hij is retour afzender: ik heb de trilstand ingeschakeld zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing alleen werkt de functie niet. Ook de 'triltest' via het servicemenu heeft geen effect. Door zacht tikken tegen de behuizing ging hij met tegenzin wat trillen maar dat is volgens mij niet de bedoeling, een geval van DOA.
Dus over 10 (werk)dagen krijg ik volgens de ingesloten brief een nieuwe. Nu blijf ik dus maar een beetje verlekkerd jullie verhalen lezen.....
1) neequote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Stienn het volgende:
Even een paar vragen over deze telefoon, 1) gaat dat klepje van de lens niet snel kapot en 2) hoeveel smsjes e.d kunnen er opgeslagen worden?
Dat valt volgens mij wel mee, ik heb er zowel bij deze als bij mijn W800 nooit gedoe mee gehad, terwijl ik hem altijd in mijn broekzak heb, dus stof genoeg.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat joystikje, dat ging altijd bij andere Sony-Ericcsons kapot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |