Als je foto's wilt makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:33 schreef butt_plug het volgende:
Ik kan wel een camera kopen, maarja wanneer neem je die mee naar buiten?
Dat klopt niet. Alleen bellen binnen Nederland en SMS'en. (MMS'en tijdelijk ook bij Hi, geloof ik.) Verder niets. (Datagebruik, bellen/sms'en naar het buitenland, bellen/sms'en vanuit het buitenland, 09xx-nummers, etc.)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja maar welke provider dan? Ik vind Hi echt ideaal dat alles uit 1 bundel komt en je smst vrij goedkoop!
Waar heb je dat nog meer?![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Alleen bellen binnen Nederland en SMS'en. (MMS'en tijdelijk ook bij Hi, geloof ik.) Verder niets. (Datagebruik, bellen/sms'en naar het buitenland, bellen/sms'en vanuit het buitenland, 09xx-nummers, etc.)
bij KPN Mobiel en Orange gaat volgens mij alles uit een bundel (behalve 0900-nummers), en is je tegoed ook een jaar houdbaar. Het SMS'en is wel duurder...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Weet je een provider die dat wel heeft? En waarbij smsen ook zo'n 7/8/9 cent is?
Langer dan een maand doe ik er toch niet mee! Ik sms juist veel en daarom vind ik Hi echt ideaal. Wat ik eigenlijk met mn opmerking bedoelde is dat niet over je belminuten al je smsjes nog eens komen. Mmsen is op dit moment gewoon prijs van sms bij Hi, dat bevalt me ook primaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
bij KPN Mobiel en Orange gaat volgens mij alles uit een bundel (behalve 0900-nummers), en is je tegoed ook een jaar houdbaar. Het SMS'en is wel duurder...
moet je bij Hi extra betalen als je naar zo'n belspel belt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Langer dan een maand doe ik er toch niet mee! Ik sms juist veel en daarom vind ik Hi echt ideaal. Wat ik eigenlijk met mn opmerking bedoelde is dat niet over je belminuten al je smsjes nog eens komen. Mmsen is op dit moment gewoon prijs van sms bij Hi, dat bevalt me ook primaEn ach, bellen naar en vanuit het buitenland doe ik toch niet zo vaak.
quote:# het sms-tegoed kan alleen gebruikt worden in Nederland en alleen voor standaard sms'en. Speciale sms-diensten kunnen niet met het bundeltegoed worden afgerekend. Dat geldt ook voor dataverkeer, servicenummers, 090*-nummers en internationale gesprekken en ook WAP valt niet binnen de bundel
Ja hoor, dat is Face Warp. Die staat bij bestandsbeheer onder applicaties.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:32 schreef Exterminator het volgende:
Was laatst me de tel aan t spele en toen kwam k n optie tegen waar je gezichten kon bewerken (alsof ze voor n lachspiegel ofzo stonden...
Nu wilde ik da gisteren in de kroeg met iemand doen.. maar nu kon ik de optie niet vinden en nu nog steeds niet.
WEet iemand waar deze zit/?
Als de camera geactiveerd is moet je bij instellingen -> fotomodus eens kiezen voor 'kaders', zitten ook een paar leuke tussenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:32 schreef Exterminator het volgende:
Was laatst me de tel aan t spele en toen kwam k n optie tegen waar je gezichten kon bewerken (alsof ze voor n lachspiegel ofzo stonden...
nu al?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef dialMforMonkey het volgende:
Wie heeft er nog meer last van een haperend joystickje? Die van mij wilt niet altijd meer naar beneden.
2 weken ongeveer. Hij heeft er niet altijd last van, sporadisch zeg maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:23 schreef marc1982 het volgende:
[..]
nu al?
hoelang heb je 'm nu?
ik net een paar weken, gelukkig nog geen last van, hoop ook niet dat het komt..
Je kan er 200 sms'jes opslaan en of het ook op de memorystick kan weet ik nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:08 schreef Crazykill het volgende:
Ff niet over de K80i maar over de W810i (die topic is gesloten en om nou voor deze vraag een nieuwe te openen). Ik vroeg me dus af, hoeveel smsjes je max kunt opslaan op deze tel? (W810i). Tot je memstick vol is of tot je tel geheugen vol is?
Thanks, maar weet je misschien ook waar je de status van de sms geheugen kan zien? Bij mijn oude telefoon (SE T610), had je gewoon in de sms menu de optie "geheugenstand" maar die zie ik hier nergens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan er 200 sms'jes opslaan en of het ook op de memorystick kan weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |